וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאפ מגיעים לארץ

אדר ריכטר

13.11.2008 / 16:49

באיחור אלגנטי של שני עשורים ואחרי כמה התראות שווא על מו"מ בנושא, תגיע גאפ גם לישראל. עכשיו נשאר להם לשכנע שהם עדיין מגניבים

אחרי שבשנות ה-90 עיני כל הישראלים שביקרו בניו יורק, היו נשואות אל עבר סניפי גאפ, תגיע הרשת סוף סוף גם לארץ. אחרי מגעים כושלים בין נציגי הרשת למשביר לצרכן ול-H&O, קיבל איש העסקים מוטי זיסר את הזיכיון הבלעדי לייבוא המותג. את פעילות GAP בארץ ינהל אריק בן זינו, מנכ"ל רשת מנגו (המיובאת לארץ בזיכיון של זיסר גם כן).

המותג האמריקאי שהוקם בשנת 1969 סובל מסקס אפיל מעומעם בשנים האחרונות ונדמה כי גאפ שרויים בתרדמת אופנתית, אחרי שלא הצליחו לעמוד בקצב הזמן. בניסיונות להעיר את עצמם וליצור עניין, גייסו גאפ לשורותיהם מיני סלבס ביניהם שרה ג'סיקה פארקר, ששימשה כדוברת וכפרזנטורית ב-2004, מדונה והזמרת הבריטית ג'וס סטון, אבל לא נראה שמשהו מאלה עזר.

בחורף שעבר שכרו בגאפ את שירותיו של המעצב פטריק רובינסון, על מנת להציל את המשבר העיצובי. רובינסון הפיק אז קולקציית חולצות לבנות שיצאה במהדורה מוגבלת, בעיצובם של 5 מעצבי אופנה חיצוניים (ביניהם פיליפ לים), כולל הפקת אופנה שנעשתה בשיתוף פעולה עם מגזין ווג האמריקאי. אבל מסתבר שגם זה לא ממש עזר. בקיץ האחרון ירשה זארה מגאפ את תואר רשת "האופנה המהירה" הגדולה בעולם, לאחר שנראה כי גאפ סובלת מזה זמן בירידה במכירות. זו היתה הפעם הראשונה שבה רשת אירופאית לקחה את התואר מרשת הלבשה אמריקאית.

הפעם האחרונה בה נראו פריטים של גאפ בארץ, היתה בחנות העודפים של סקאל בחיפה, שהחזיקה עודפים של מספר פריטים מקולקציית המותג, יחד עם אלה של בננה ריפבליק ואולד נייבי.

  • עוד באותו נושא:
  • גאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully