וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנושי אבל לא אנושי מדי

הגר ליינקרם

16.11.2008 / 7:09

עידו רקנטי התמקד העונה בשמלות שמחזקות את תחושת הנסיכה והתחיל לעצב לגברים. הנה תחנה שתסדר לכם הלך רוח תרבותי ונעים

חנויות בגדי המעצבים במתחם האופנה שמול כיכר רבין בתל אביב, עמוסות לעייפה במיני בגדים מדים מונוכרומטים שנשפכים על הגוף ורק בעזרת כריכה כזו או אחרת ניתן לייצבם לכדי גזרה מסוימת. בניגוד להיצע הדל שבחנויות שסביבו, בולטת בגאון חנותו הקטנה של המעצב עידו רקנטי. כבר שלוש שנים שהוא שם ובשונה משכניו הוא מעצב בגדים. כלומר גזרות אמיתיות עם תיפורים וגימורים. בגדים שהמעצב השקיע בהם מחשבה והם בתמורה מתחשבים באישה.

מרכז הכובד של הקולקציה החדשה מצוי בריבוי של שמלות שרובן מעוצבות ומדוגמות למשעי. אמנם אין כאן שמלות ערב או נשף מפוארות אך ההרגשה היא בהחלט נסיכית. יש שמלות שיש בגזרה שלהן מאמץ לטשטש אזורים בעיתיים וכאלה שמתאימות לבחורות דקות גו.

המנצחת היא כניראה שמלה שמגיעה למטה מהברך עם מפתח נאה וצווארון. מתחת לבית החזה יש תפר שמפלג אותה לשניים: חלק שהוא ישר וגאומטרי מצד אחד ומהצד השני השתפלות של עודף בד מעוגל ורך. השמלה הזו היא תמצית הקולקציה כולה ומשלבת בהברקה לא קטנה בין הקפדה גיאומטרית עם לוק אורבני לנשיות רכה, משתפלת ועגלגלה.

רקנטי עיצב לסתיו גם חולצות מכופתרות וז'קטים נאים שהם המשך ישיר לעיצוביו עד כה ומאופיינים בגוון ישר, גרפי ומעט גברי. החידוש העיקרי בחנות הוא כניסה של קולקצייה קטנה וצנועה לגברים. זו מורכבת ממכנסי ג'ינס מרוח בלק, ז'קט יומיומי ומספר של חולצות כפתורים שהדגש הוא על איכות הבדים, שהם נעימים למגע ושיבוץ של כפתורים מעץ או צדף – חומרים טבעיים שמחזקים את התחושה הנינוחה והטבעית.

על אף ההקפדה והגזרות המושקעות אין לטעות ולחשוב כי מדובר בקולקציה כבדה ומאופקת. בין הפריטים ישנם אלמנטים שובביים שלוקחים את המראה המעט נוקשה והופכים אותו, מעבר להכל, לאנושי אבל לא אנושי מדי, אלא כזה המבקש לעלות חיוך ולשמור על קו צעיר לצד המראה האלגנטי.

מה האמירה בקולקציה הזו?
"ביקשתי לשלב בין קווים גיאומטרים ומראה מוקפד בשילוב קריצה של הומור. התחלנו את הקולקציה עם החומרים. אני ואשתי שותפים לכל העיצובים (ענבר רקנטי היא אדריכלית. ה"ל). ניסינו לגבש סביב החומר סיפור מסוים שיבטא רוח תקופתית".

ניכר שמשהו השתנה, הקולקציה הזו בשונה משנים קודמות, היא מאוד נשית.
"התבגרנו. גם אני וגם הקהל. היום אני יותר רגיש לצרכים של הקהל שלי".

על אף החידושים והבשלות העיצובית הניכרת בקולקציה, נאמניו של רקנטי לא צפויים לנחול אכזבה שכן חתימת ידו המוכרת עדיין חיה ונושמת בכל הפריטים. הן בשילובים של פטרנים גאומטרים גרפיים בחולצות המכופתרות והן במה שהפך במהלך השנים לסמל של רקנטי - הכיסים העגולים. הפעם השילובים הגיאומטרים האלה נושמים לרווחה, בקולקציה שיותר מכל היא יצירת אמנות מבטיחה החולקת את כבודה לגוף האישה.

מחירים:
חולצות: החל מ- 290 ¤ ועד 390 ש', שמלות: החל מ- 630 ש', ועד 790 ש', מעילים וז'קטים: החל מ- 680 ¤ ועד 800 ש', מכנסיים: 580 ש', חצאיות: 550 ש'.

עידו רקנטי - מלכי ישראל 13 (כיכר רבין) תל אביב
ובחנויות מעצבים נבחרות בארץ ובעולם.

צילומים: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully