וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדורסקי מתחזק עם קסטרו

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

16.11.2008 / 10:41

הוא גם ברנז'אי וגם קונצנזוס. גם אמנותי וגם מתמסחר בטעם. התחושה היא שהשידוך הזה ישמור על גבולות

אסף אמדורסקי יוצא בשיתוף פעולה עם "קסטרו". בסניפי הרשת ימכרו טי שירטס עם הדפסים בהשראת עטיפת הדיסק החדש של אמדורסקי "הרי את" והמוזיקאי גם ייעץ בעניין הפלייליסט שמושמע בחנויות הרשת. בחנויות קסטרו גם יימכר הדיסק של אסף אמדורסקי ב- 59.90 ש' והמהדורה המוגבלת של הדיסק ב-79.90 ש'.

קסטרו מודיעים בגאווה וחגיגיות על השידוך ומציינים שמבחינתם מדובר ב"מוזיקאי הישראלי הנחשב, המוביל והמוערך כיום בתעשייה". בתצוגת החורף האחרונה של קסטרו נתן אמדוסרקי הופעה בלייב שליוותה את הדוגמנים הצועדים. החיבור היה מכובד וגרובי ויצר רושם מחמיא לאמן ולחברת האופנה. ניראה שההחלטה של של שני הצדדים להתחבר, מחזקת את שניהם, החברה מובילה בתחומה ומחזקת את הדימוי של אמדורסקי והוא מצידו נטול תחליף. אין עוד מוזיקאי צעיר, מוכשר ואהוב כל כך ברמת הקוננצנזוס שגם מצליח לשמור על תו תקן איכותי וגם מגיע עם מראה כל כך אטרקטיבי. כל זה עוזר לחברה למצב את עצמה כ"נכונה" וכמחוברת למוקדי הסטייל המשפיעים. ללא ספק יותר טבעי מהחיבור בין אביב גפן ל"ארומה" למשל.

בגלל שמדובר במוזקאי שידוע גם כאדם מגובש ולא כזה שנתון להשפעות חיצוניות בקלות, ניראה שאין סכנה גם שהחברה תגרום לו לדרדר את שיתוף הפעולה למקומות מסחריים מדי שפוגעים בתדמיתו ובעשייה שלו, והפאסון יישמר.

כך או כך, שיתוף פעולה בין מוזיקאים לחברות אופנה יכול להיות אטרקטיבי מאד כשמדובר במוזיקאים מעניינים שגם רבים מכירים אותם. בארץ, אין מספיק כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully