וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוד סייב אמריקה

אדר ריכטר

16.11.2008 / 15:19

המומים הבטנו בתצוגת הקיטש המופרז של מותג הלנז'רי האמריקאי המצליח "ויקטוריה'ס סיקרט" מאמש. כשהחזה זקור המוזות נופלות

אתמול (15 בנובמבר) יצאה לדרך עוד תצוגת אופנה מתוקשרת היטב של ויקטוריה'ס סיקרט, הפעם במיאמי ביץ'. כמו בכל תצוגה של ויקטוריה'ס המלווה במופע רוק, הפעם מילא את התפקיד המוזיקלי הזמר 'אושר'. בתצוגה השתתפו 35 דוגמניות שהציגו 68 מערכות לבוש, כולל היידי קלום שהייתה שם.

מדי שנה אנחנו מעכלים את העיצובים הקיטשים של ויקטוריה'ס בהבנה אבל הפעם ניראה ששיאי האמריקאיות הקיטשית נשברו. כמו כן הסטים שהוכנו לתצוגה לא נראו מהוקצעים והסטיילינג לא נראה עשוי עד הסוף. חלק מהדוגמניות עטו את הכנפיים המפורסמות, שהפכו לסמל היכר של המותג, הנראות על המסלול מדי עונה, רק שבניגוד לפעמים קודמות שבהן הכנפיים שקשקו באוויר בגאווה, והזכירו תלבושות מושקעות מהקרנבל של ריו, הפעם הן נראו די מרוטות.

למרבה האירוניה נושא התצוגה הפעם היה "החזרה לגלאם", אכן נראה שבוויקטוריה חזרו אל רעיונות עיצוביים המזכירים את תחילת שנות ה-2000, עם חצאיות עשויות משקיות ניילון ובובות פלמינגו בתור תפאורה, לצד דקלים צבועים בכסף. אולי צריך להיות במיאמי ביץ' כדי להרגיש שזה הביט האופנתי הנכון, אבל גלאם חוצה גבולות - זה כנראה לא. נראה שעל חלק מהתלבושות עבר סטיליינג מאולץ, כמו למשל, בלוק הלוחמת הטרויאנית, שכלל סרטי סאטן המלופפים עד לברך או כמו השילוב המבאס של ביקיני וחצאית במבנה קרינולינה, שנראתה כמו זר פרחים נבול, וכפפות לבנות שמגיעות עד המרפק.

את התצוגה סיימה היידי קלום עטויית כנפיים אדומים ופייאטים, עם סט של חזייה ותחתונים בלתי מחמיאים לחלוטין, מהם השתלשל תכשיט סברובסקי, שהונח ברישול על הבטן. גם "חזיית הפלא" העשויה מיהלומים בשווי 5 מיליון דולר, לא הצילה את המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully