וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתאים לו

לירוי שופן

16.11.2008 / 16:17

לירוי שופן ניסה להתרגש מאופנת ML אבל ההדפסים הגדולים והאלמנטים הנוצצים, שברו אותו. מי יכול להאשים אותו

היה מעט מפתיע לגלות שאת הפרזנטציה לקולקציית החורף של ML מעבירים שני סטייליסטים הנחשבים כנמצאים בחוד החנית של סצינת האופנה המקומית. לא במקרה בחרו שם את ליאת אשורי וסיימון אלמלם – זו הייתה יותר מבחירה מקצועית גרידא. זה נעשה כדי להוכיח ש-ML מעדיפים להצניע את העובדה שהם מעצבים למידות גדולות ומעדיפים שיקראו להם " יוצרים אופנה עם טווח מידות גדול במיוחד".

ההבדל הדק בתפיסה הוא בדיוק הדבר שאמור ליצור את ההבחנה בין יצירת פתרונות לבוש, לבין השתלבות משמעותית בעולם האופנה המיינסטרימי.

אבל האם מספיק לצוד כל טרנד אפשרי כדי לבלוט בזירת האופנה המקומית? לא בהכרח. קולקציית הגברים מיועדת לבני 30 בערך וקיים מינון טוב בין פריטי מפתח של המלתחה הגברית (קרדיגן מוצלח בסריגת וופל, מכנסי ג'ינס כהים בגזרה ישרה ומעילי צמר קצרים) לבין פריטים שאמורים להוות את הליבה הצעירה והמעודכנת.

אך אם בפריטי המפתח נרשמה הצלחה יחסית, אזי בקטגוריה השנייה נצפו עיצובים המוניים במיוחד שכבר התחילו לעזוב בהדרגה את הקולבים של רשתות מתחרות: חולצות מכופתרות עם הדפסים מסיביים, שילובים מטרידים של אבנים מנצנצות וניטים טיפשיים, וכמובן מכנסי ג'ינס עם שטיפות המוניות.

חטפו שטיפה

קולקציית הנשים פחות מאוזנת ונדמה שהיא פונה אל ממוצע גילאים גבוה יותר. הבעיה היא בהנחת הבסיס: ב-ML חושבים ובצדק שקהל היעד המבוגר שלהם מתקשה למצוא בגדים מעודכנים ברשתות אופנתיות אחרות. לכן וזו הנקודה, הם מרגישים צורך לתת להם פתרונות אופנתיים שחוקים.

ההשראות לקולקציה אולי סופר עדכניות כמו המראה האתני או הקברט האפל, אבל הביצוע שלהן מעיד על יד קלה מדי במינון האלמנטים על בגד אחד: מכנסי ג'ינס עם ריקמות, אבני סוורובסקי מיותרות ושטיפות שונות; חולצות בהדפסים רבים, צפופים ועמוסים או מכנסי דגמ"ח לא אטרקטיביים.

מנגד יצויין כי הגזרות עצמן אכן מתחשבות בקהל היעד המקורי של הרשת, ואפשר לאתר על הקולבים גם פריטים טובים למדי כמו חצאית פליסה שחורה ונאה, חולצות מכופתרות קלאסיות או קרדיגן עם פרופורציות ארוכות במיוחד. רק שאין בכוחם של אלו לשים את ML במרכז מפת האופנה, בעיקר כי התוצאה מכוונת לרף טעם מוטל בספק. חבל כי המראה ההמוני והמוגזם נתפס שם כחדשני וכעשייה אופנתית נועזת. גם עבור הקהל ה'מוצנע' של הרשת, וגם עבור כל צרכני אופנה, עיצובים מסוג זה כבר מזמן מיועדים לדודות שכולם מתחמקים מהנשיקות שלהן, באירועים משפחתיים.

להשיג: רשת חנויות ML ו- ML MEN
מחירים לדוגמא: גברים: מעילים: 399-1399 ש', חולצות: 79- 269 ש', מכנסיים: 149 – 314 ש'.

נשים: מעילים: 224 – 899 ש', חולצות: 170- 341 ש', שמלות: 314 – 399 ש', מכנסיים: 129 – 359 ש'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully