וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב והאפרסק הענק

אלישבע כספי

25.11.2008 / 13:51

פיצ'ס גלדוף, הבת של סר בוב, היא לא רק איט גירל, נערת מסיבות רדופת פפרצי ואייקון סטייל. היא עכשיו גם מעצבת אופנה

כשפיצ'ס גלדוף (19), בתו של סר בוב גלדוף נולדה, היה ברור שיש לה פוטנציאל מלכותי להיות איט גירל בריטית מגניבה כשתגדל. היו לה את השם, הגנים והיחוס. כשהיא הגיעה לגיל 19 התברר שזה קורה ופיצ'ס מצויידת בכל הכישורים לתפקיד ואף למעלה מזה.

פיצ'ס האניבלוסם, מישל, שרלוט, איינג'ל וונסה - זה השם המלא, היא בלונדינית מתוקה (צובעת מדי פעם לחום או אדום) שמחזיקה בטור במגזין הטרנדי NYLON ומגישה בערוץ הטלוויזיה של NYLON. סדרת ריאליטי שכתבה והגישה, שודרה בערוץ סקיי הבריטי וההופעה שלה בקמפיין הפרובוקטיבי "עונת המכשפות" של מותג ההלבשה התחתונה אייג'נט פרובוקטור, היתה קולנועית ממש.

יש לה סטייל בועט, היא נחשבת לפאשניסטה - חובבת אופנה, ומושב עם שמה שמור עבורה תמידית בשורה הראשונה של התצוגות המבוקשות בלונדון. ב-2006 היא נבחרה למקום השישי כמועמדת הצעירה ביותר ברשימת 10 אייקוני האופנה השנתית של המגזין טטלר, וב-2007 בחרו בה קוראיו הגבריים של המגזין FHM למקום ה- 53 המכובד ברשימת הנשים הסקסיות בעולם.

למרות שהתקשורת הבריטית מכנה אותה לפעמים "ילדה מפונקת" וטוענים שהדלתות נפתחות בפניה רק בזכות אבא, הבאז שהיא מייצרת הוא אדיר והפפרצי מתעדים באופן תמידי את חייה כנערת מסיבות פרועה. לפני כשלושה חודשים היא נישאה בנישואי בזק בכנסייה בלאס וגאס, למורת רוחו של אביה ששמע על כך דקות ספורות לפני כן בטלפון, לבן זוגה המוזיקאי מקס דרומי בן ה-23, אותו הכירה חודשיים קודם.
בשבועות האחרונים מדווחים הצהובונים באנגליה, שעוד לפני שחלפו 100 ימי החסד, פיצ'ס עשויה להוסיף את הטייטל גרושה למקבץ התארים שלה. בחודשים האחרונים גלודף גרה בניו יורק ולומדת שם באוניברסיטה. בטור שלה היא מספרת שהיא נהנית מכל רגע.

מעולם לא חוויתי את גיל ההתבגרות

פיצ'ס היא כנראה אימפולסיבית, מפונקת, דעתנית, שאפתנית וחובבת תהילה. היא נערת רוק אולטימטיבית ויש האומרים בעלת נטייה גנטית להרס עצמי. אביה הוא כאמור המוזיקאי סר בוב גלדוף, שהשקיע מאמצים עולמיים למיגור הרעב באפריקה והיום הוא מבעלי חברת תקשורת גדולה ובין האנשים העשירים באנגליה. ואם לא די בכך, יש לו תואר אבירות ממלכת אנגליה.

אמה היפהפייה היא פולה ייטס, כוכבת טלוויזיה מפורסמת, שעזבה את סר גלדוף ואת שלוש בנותיהם כשפיצ'ס הייתה בת שש למען מייקל האצ'נס, סולן "אינקסס". שנתיים אחר כך האצ'נס נמצא תלוי בחדרו במלון בסידני ושלוש שנים מאוחר יותר, כשפיצ'ס הייתה בת 11 בלבד, פולה ייטס שלא התאוששה מהאובדן, נמצאה מתה בביתה שבלונדון ממנת יתר של הרואין והיא בת 41 במותה. באופן בלתי נמנע טענה פיצ'ס בראיון עיתונאי בעבר, כי היא מרגישה בת 30 מאז גיל 13 ושהיא לא חושבת שאי פעם הייתה בגיל ההתבגרות. אחרי מותה של פולה ייטס, בוב גלדוף אימץ את הבת שנולדה לייטס והאצ'נס והילדה עברה לגדול ביחד עם פיצ'ס ואחיותיה למחצה.

הדילרית של הסלבס

סביר להניח שבגלל הביוגרפיה הטעונה הזאת, יש בפיצ'ס צד פרוע שגורם לה לרצות לטעום מהכל במנות גדושות ובביסים גדולים, לפעמים תוך שימוש בפרובוקציות והליכה על הקצה. התקשורת הבריטית שנהנית להתמסר לחייה, ביקרה אותה לא מעט על הרגלי הבליינות שלה ועל החגיגות במועדונים מדי לילה, גם בהיותה תלמידת בית ספר. השיא היה הקרנת סרטון וידאו שבו היא קונה לכאורה סמים מדילרית המקובלת על הסלב הבריטיים (יש ג'וב כזה מסתבר, אותה דילרית הופיעה בסרטון דומה נוסף שבו מככבת אימיי ווינהאוס).

לפני מספר חודשים דווח שפיצ'ס לקחה מנת יתר ואמבולנס הוזמן בבהילות לדירתה שבלונדון, רק כדי להיתקל בה מייללת על כך שהם מפרים את זכותה לפרטיות. יום למחרת היא כבר עשתה בשמחה פוזות לפפרצי על השטיח האדום בבכורת הסרט באטמן וטענה שהאירוע נופח מעבר לכל פרופורציה. לא לחינם נוהגים להשוות את התנהגותה עם התשוקה לתהילה של אמה שהביאה לסופה הטרגי, מה שכמובן מרגיז אותה נורא. בראיון ל"טיימס" היא התריסה שזה "חולני להשוות ילדה בת 19 לאמה המתה, זה מכאיב ולא ראוי לעשות את ההקשר הזה בכל פעם מחדש".

רומנטיקה חדשה

בשבוע שעבר הציגה פיצ'ס את קולקציית הקפסולה שעיצבה עבור המותג הבריטי הנחשק PPQ, שהיא ידועה כמעריצה נלהבת שלו . הקולקציה מושפעת כמובן מהסטייל האישי שלה ומהחיבה שלה לפריטי וינטג', ומשילוב של השפעות רומנטיות חדשות כהגדרתה, עם גותיות אפלות. בהתאם, פלטת הצבעים של הקולקציה היא בעיקר כהה, ויש הרבה שילובים של תחרה וקטיפה שחורה במראה שהוא אכן רומנטי וגם פתייני.

פיצ'ס מדגמנת בעצמה את הבגדים שעיצבה ומצולמת בסגנון הלוליטה המפתה, שמתלבש עליה בול. הקולקציה כוללת גם תיקים "שבתוכם כבר נמצא כל מה שצריך לבילוי לילי" כהגדרת יחסי הציבור, ואני מנחשת שהכוונה כנראה לליפסטיק, מראה קטנה ואולי גם קונדום. מחירי הקולקציה שכבר נמכרת בסלפריג'ס, יהיו בין 95 ל- 195 פאונד, והחסות ובעיקר היד המכוונת שפיצ'ס קיבלה מצמד המעצבים הכשרוני של PPQ עושים את הקולקציה משהו ששווה בדיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully