וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון שיינדרובסקי יקבל הצעה

26.11.2008 / 12:32

אחרי שלוש שנים כמוכר הצעיר בסניף ההרצלייני של רשת "אירית" ליאון סופסוף מקבל מהבוסית הצעה לקידום

ליאון שיינדרובסקי, מוכר בחנות "אירית" בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ומתמודד בריאלטי "האח הגדול" יקבל הצעה ממנכ"לית ראשית "אירית" לכהן כסטייליסט הראשי של הרשת, עם צאתו לחופשי מהוילה.

וואלה! אופנה משוכנעת שלפרסום שליאון שיינדרובסקי אין קשר להצעה שמפנה המנכ"לית לשיינדרובסקי, שאין פה חלילה ניסיון להשיג פרסום ותשומת לב לרשת, אלא שמדובר בהצעה עניינית.

מאירה גזית מנכ"לית אירית מצידה מזדרזת להרגיע את וואלה! אופנה ומוסרת כך: "ליאון שיינדרובסקי עבד ברשת 'אירית' קרוב ל- 3 שנים. לפני כניסתו לוילה של ה'אח הגדול' הוא לא מכר ברשת אלא הלביש את הלקוחות ואני יכולה להגיד שכישרונו והזיקה שלו לסטיילינג בלטו מאז ומתמיד. אחד החלומות שלי, מאז כניסתי לתפקיד מנכ"ל הרשת, הוא שאוכל למנות סטייליסט ראשי שתפקידו יהיה לעבור בין הסניפים ולשדרג את מיומנויות הסטיילינג של המוכרים כדי לספק מענה מושלם ללקוחות.
ההצעה אליו היא שילוב בין החלטתי לאיוש התפקיד האמור עם הגעתו של האדם המתאים לכך, ליאון, שמכיר את הרשת 'מלמטה' ואת סגנון הלקוחות.

הוא ישאב את הידע מצוות המעצבות של 'אירית', ישתמש בכישרונו, ויתרגם אותו לעבודה והדרכה. בטוחתני, שאם ירצה בתפקיד, הוא יעשה עבודה טובה".

התפקיד יכלול הדרכה קבועה למוכרות ב-25 סניפי הרשת ברחבי הארץ, ארגון ערבי לקוחות VIP עם ייעוץ סטיילינג אישי ושמירה על קשר קבוע וסנכרון בין מעצבות החברה לסניפים. משהו ששווה לחטוף בבולילית מרוכזת בשבילו במשך חודשים. בכל אופן ניראה שזה הפרסום הסמוי הבא, רשתות ששולחות עובדים לתכניות ריאלטי סנסציוניות ואז חוגגות על החשיפה שלהם.

ובמקביל, ביקום אחר, הפה הגדול של "מפרץ האהבה", דנה מזרחי, נבחרה להוביל את קמפיין יחסי הציבור לחורף 2009 של רשת הנעליים "קליגולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully