וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה קצה חוט

אדר ריכטר

2.12.2008 / 14:23

ענבל הופמן מ"דיקי דירט" עם הדפסים שעושים הומאז' לימים בהם תפירה נעשתה בידיים ובאופן אישי וגם פריטים עם הפתעות

המאיירת ענבל הופמן קיבלה את ההשראה לעיצוב קולקציית החורף של דיקי דירט, עוד לפני שברוקרים בוול סטריט התחילו לתלוש שערות, ובכל זאת היא יצאה תואמת מיתון. בגדי החורף באים לבטא נוסטלגיה לימים בהם נשים ידעו לתפור יותר מכפתור וכמעט בכל בית אפשר היה למצוא מכונת תפירה של זינגר.

הופמן עבדה מתוך געגועים למלאכת הכפיים, לתפירה האישית ולחוברות הבורדה. לא ממקום שובינסיטי, אלא מתוך הערכה לתעשייה הזעירה. "במקום שבו אין כסף, יש ידע ומסורת" היא אומרת ומדגימה - כשמתרגמים את המילים לגזרות, מקבלים למשל חולצה לבנה ומטפחת תואמת עם הדפס של מטפחת בטכניקת cross stitch - טכניקת רקמה ישנה שנראית כמו צירוף של הרבה משבצות, בה השתמשו בעבר כדי לרקום על מטפחות, מצעים ונדוניות. באותה רוח יש גם הדפס של פקעת חוטי תפירה שמופיע על גבי שמלות או טוניקות. פקעת החוטים הוגדלה לממדי ענק, עד שהפכה לטקסטורה מופשטת.

חוץ מהפריטים המיוחדים האלה, שמעניקים הצצה לאופן החשיבה הייחודי של הופמן, יש בצילומי הקטלוג היפים (עם הדוגמנית אור פוקס), פריטים באפור ועוד כמה היילייטס, כמו למשל שמלה במראה תלמידת בי"ס, שהיא למעשה חיבור של חולצה וחצאית. על החולצה מופיע הדפס של עניבה והחצאית מגיעה בגזרת מותניים גבוהה. "הפריט הזה הוא בסגנון חוברת בורדה ועשוי מסריג שבדרך כלל מכינים ממנו חולצות טי במקום מאריגים כמקובל, מתוך רצון לתת פרשנות מחודשת וליצור מתח. הוא גם פשוט מתאים לסגנון האופייני לחנות,שהוא פחות מחייב ויותר יומיומי ולאופי הלקוחות" המעצבת מסבירה.

עוד במומלצים, שמלת בלון עם מפתח צוואר עמוק או סירה, שיכול להיות גב, סריג אוברסייז מצמר שהוא ספק חולצה ספק שמלה, טופים בגזרת קימונו וז'קט פוטר מקושט ברוכסן.

מחירים:
חולצות: 380-580 ש'
שמלות: 450-650 ש'
ז'קטים ועליוניות 520-680 ש'
סריגים 400-500 ש'
אביזרים 200-950 ש'
על חלק מהפריטים בחנות מוענקים בימים אלה 20% הנחה.

דיקי דירט, רח' בר כוכבא 63, תל אביב 03-6209277. שעות פתיחה : א'-ה' 10:30-19:30, ו': 10:30-15:30.


דוגמנית: אור פוקס
צילום: ינאי יחיאל
איפור ושיער: חן אלקבץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully