וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם רוק

2.12.2008 / 12:32

שמונה סטודנטים לסטיילינג מסטודיו 16/23 נסחפו אחרי אייקונים מוזיקליים ובנו את הלוק של הגרופי האולטימטיבי

ריהאנה

מתן מגר: בסגנון היפ הופ-הכי מעודכנת אופנתית גם אם מעט מסחרית, וזה בא לידי ביטוי גם בלבוש וגם בתספורות המשתנות במהירות. גם הצילום תומך בגישה הזו - מתוחכם אבל לא מתחכם, דניאל נראית כמו אייקון, באמת כמו כוכבת פופ. אפשר לדמיין הרבה בחורות שרואות את הפריים ואומרות "אני רוצה כזה שיער/כזו שמלה/כזה גוף". הכי ריהאנה...

פאה: רבקה זהבי, שמלה: מנגו, תכשיטים: אוסף פרטי.

רג'ינה ספקטור

קורין גולד מגדים: מראה הקלאסי והמוקפד של רג'ינה ספקטור הזכיר לי אמנות במה מכובדת אחרת - הבלט הקלאסי. בעבודה הזו מוצגת רג'ינה ספקטור כמי שפוגשת את עולם הבלט המאופיין במראה הקלאסי והמינימליסטי.

שמלת טול: בוטיק זיוה, חצאית: ששון קדם.

טורי איימוס

דניאל אבירם: טורי איימוס מציגה דמות אישה חזקה ומודעת ועם זאת רכה וסקסית, בעולם חלומי משלה. הסטיילינג מבטא שילוב בין עוצמה וכוחניות לבין חושניות ונשיות. גם נק' המבט של הפריים היא לא טריוויאלית, ועדיין מאוד אסתטית, בדיוק כמו הסגנון של טורי: אמירה מאוד אישית ומקורית במסגרת קלה לעיכול.
פאה: רבקה זהבי, חגורת בד: עלמה, חגורת עור: דיזל, בגד גוף: אמריקן אפרל, שמלה: ברק להב, צמידים:"NORITAMY" לרשת רזילי.

ג'ימי הנדריקס וג'ניס ג'ופלין

דניאלה קפלוטו: בוהו קיצוני, אקלקטי ששאוב מהמראה הקלאסי של שני מלכי הוודסטוק האלה. מצד אחד, סגנון אתני וארצי, ומצד שני הם ממש לא פוחדים להתגנדר.
אוקסנה: סוודר גולף: city stores, שמלה: מנגו, חגורה ומגפיים: city stores, גרביונים: Rampage, ווסט וכובע פרווה: אוסף פרטי, תכשיטים: קסטרו, rampage, אוסף פרטי.

מאי: שמלה: מנגו, ווסט פרווה ותכשיטים: אוסף פרטי, חגורה: מנגו, גרביונים וכובע: rampage, מגפיים: city stores.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ג'ואנה ניוסום

רוית בן ארי: הסגנון הייחודי שלה נקרא פריק פולק והיא מנגנת על נבל. הדמות של ג'ואנה כל כך ציורית ומיוחדת, והמוזיקה שלה הביאה לכך שמבחינה אופנתית הסגנון הזה תורגם לסטיילינג קצת פנטזיונרי- היפי-אינדי, באווירת הטבע, נסיכות אבירים ומרכיבים מעולם הפנטזיה.


שרשרת על הראש: דה ז'ה וו, שמלה: כתומנטה, חגורה: הבוטיק של מרים: פרדסיה.

קלי אוסבורן

אורטל סעדון: קלי אוסבורן, מאוד סטייליסטית עם טאצ'ים יחודיים שמשווים לה לוק פאנקי, אך עם זאת מאוד מעודכן והלוק שלי פונה לצד היותר פאנקי שבקלי.

מחוך משבצות, שימלת כיווצים, צמיד ורוד ומגפיים: מנגו, חגורת גולגולות וחגורת ניטים: זארה, חצאית שחורה: פגנקה

פרינס

ברק להב: נסיך הפופ של שנות ה- 80: סגנון לבוש שנע בין נשי לגברי,חליפות בצבעים נועזים,חולצות מלמלה בשילוב אביזרים ותכשיטים יוקרתיים ותמיד על עקבים.בפריים הזה היה ניסיון לקחת את המוטיבים הכל כך ברורים של פרינס ולתרגם אותם באופן פחות צפוי.


מכנסיים וחולצה: אוסף פרטי, קישוט לצוואר: נסטיה

ביץ' האוס

שרון טמיר: המוזיקה שלהם מעלה אסוציאציות לשנות השישים, רוחות רפאים, מכשפות, פאייטים וחלומות בהקיץ.
סטיילינג נוסטלגי ומתרפק על העבר. החלומיות שמאפיינת את הסגנון שלהם באה לידי ביטוי בצילום בכתמים הצבעוניים שבפריים, שהרבה מחשבה ועבודה הביאה ליצירת האפקט הזה בפועל.

שמלה ושרשרת: שוק הפשפשים.

צילום: רונן פדידה; סטיילינג: תלמידי סטודיו 16/23; איפור: אתי חדד; שיער: פדור וישניאקוב; דוגמניות: דניאל ליולי, אוקסנה ומאי ל-MC2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully