וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג M.A.C

טלי שריזלי

2.12.2008 / 20:32

כשהעיניים הכי ביקורתיות בעיר מחמיאות לך, המינוס בבנק נראה פחות מאיים. טלי שריזלי איתרה את הבוטיק הכי מגניב בסן פרנסיסקו

לפעמים במהלך שיטוטי השופינג שלי, אני נתקלת בשמות חנויות ומותגים מתוחכמים מדי, לפעמים לא ברורים מספיק או הזויים, שמנסים לפתות אותי להיכנס. ואני תוהה, למה לא פשוט לקרוא לילד בשמו, כמו שבחרו לעשות למשל, הבעלים של בוטיק "בגדים מודרנים ובעלי אפיל" Modern Appealing Clothing (M.A.C, ) בסן פרנסיסקו, שכשמו כן הוא, מספק מבחר יצירתי, מגובש, ומקסים של בגדים עכשוויים ומושכים.

בוטיק M.A.C ממוקם בלב אזור "Hayes Valley" של סן פרנסיסקו, והוא עומד בראש רשימת החנויות השוות בעיר כבר יותר מ-20 שנה. בהתחלה היו ל-M.A.C שני סניפים, אחד בדאון טאון שהוקדש אך ורק לאופנת גברים ואחד לנשים באזור נורת' ביץ', וב-2004, החליטו מקימי החנויות, בן וכריס אופיטל (אח ואחות), לאחד ביניהם ולהקים לחנות אחת גדולה ומופלאה.

הבוטיק מבקש להתבסס בעיקר על בגדים משוחררים, עיצובים חדשניים ורגישות בוהמיינית. חלל החנות מזכיר מחסן ישן או בית מלאכה, מה שבהחלט מוסיף לאווירה. הוא מציע עירוב של מותגים קיצוניים בינלאומיים וגם מעצבים מקומיים, בעיקר בגדים ומעט אקססוריז, של מותגים כמו Dema, Yoshi Kondo, דריס ואן נוטן, Ryan Roberts ואפילו הקו המצומצם של Maison Martin Margiela 10.

בעיני רבים, זהו הבוטיק הטוב ביותר בסן פרנסיסקו. ההצלחה של האחים לבית אופיטל נובעת אולי מהכישרון של השניים להישאר עם האצבע על הדופק האופנתי, המגיע בשילוב עם ידע אופנתי מגובש של שנים וקשרי משפחה טובים. ניתן לומר ללא ספק, כריס ובן הצליחו ליצור זירה אופנתית נעימה, בלתי מאיימת, מעניינת ובעיקר כזו שמגבירה את החשק להוציא כסף, גם אם לא ממש יש לך. צוות החנות בקיא בסחורה לעילא ולפעמים כנה בצורה קצת מייאשת, אבל כאשר העיניים אולי הכי ביקורתיות בעיר מחמיאות לך, זה הופך את רעיון חיוב האשראי הגבוה לנסבל יותר .

Modern Appealing Clothing – MAC -
387 Grove Street, San Francisco California

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully