וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות לכריסמס

4.12.2008 / 12:15

מה, שוב נסבול רק בגלל שאנחנו יהודים? הבלוג סנס אוף פאשן וואלה! אופנה עם 5 הצעות למתנות כריסמס מגניבות, של מעצבי אינדי מרחבי העולם

שובו של הפאנק

כפפות אצבע דו צדדיות ארוכות במיוחד, יהפכו כל טישרט שלא בא להיפרד ממנה בחורף (איזה חורף?) לחולצה ארוכה עם שדרוג של מגניבות. כל הכפפות, של המעצבת Hannahsas, עשויות ביד מחומרים איכותיים. 18 דולר.

רחובות טוקיו

כובע פיות ושדונים מפרווה סינטטית של המותג Gobbolino – לייבל אינדי לונדוני שמתמחה בבגדי פיות-מועדונים. המותג מושפע מאוד באופנת הרחוב של נערות הארוקו היפניות. 36 דולר.

הבשורה על פי טוקושימה

נעלי הבית האלה, שנקראות Simply Slippers, סרוגות ביד על ידי בעלת המותג Toukoushima, שהיא "סופרת, אמנית, רעיה, אמא ויותר מהכל, נוצרייה". כמה הולם לחג המולד. 15 דולר.

הטווסית

לבעלות רגליים יפות שמבכות את בוא החורף (איזה חורף?), מיועדים טייץ נוצות הטווס שוברי הלב האלה של Look, שמשדרגים כל שמלה שחורה קטנה. עשויים ביד וידידותיים לסביבה. 29.99 דולר.

גיק שיק

מכירים את הקפצ'ה? אותה הודעה באתרי אינטרנט שמבקשת מכם להקליד כמה אותיות ומספרים כדי לוודא שאתם בני אדם, ולא מחשב שמפיץ ספאם? אז הטישרט הגיק-שיקית הזאת עושה הומאז' לקפצ'ה, אבל גם נותנת לכם הזדמנות להיות בני אדם באמת, כי 5 אחוזים מהרווחים שלה יועברו לצדקה.
23.10 דולר.

קפצו לסנס אוף פאשן

הבלוג סנס אוף פאשן, אוסף מעצבי אינדי מהממים מכל העולם. תנו קפיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully