וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינס נא

לירוי שופן

7.12.2008 / 20:57

עוד מקום לקנות בו ג'ינסים שמחירם מתחיל ב-700 ש' נפתח בדיזנגוף סנטר. לירוי שופן מריץ את החנות ההולנדית החדשה של G-star raw

אחרי הרצה קצרה של כמה שבועות, נפתחה ביום חמישי האחרון באופן רשמי חנות קונספט ראשונה בארץ למותג הג'ינסים ההולנדי "ג'י סטאר". אל החנות שנפתחה במתחם החדש בדיזנגוף סנטר בת"א, הגיעו קולקציות הגברים, נשים וקצת אקססוריז. חבל רק שקולקציית הנעליים המרשימה של המותג, לא עתידה לנחות בארץ בקרוב.

ג'י סטאר החלה את פעילותה בשנת 1989 והתברגה מהר יחסית אל צמרת הפרמיום העולמית. העיצובים מאופיינים במראה מחוספס מאוד, המממשים את המושג RAW המשודך אל שמה.

האווירה הכללית של הג'ינסים היא תעשייתית, כהה ודלת צבעים. החומרים טבעיים וההשראות מגיעות מעולם הצבא. הנטייה העיצובית הזו מלווה את ג'י-סטאר לאורך כל הדרך והחברה מגיבה פחות למגמות חולפות בעולם האופנה.

קולקציית חורף 2009 איתה נפתחה החנות החדשה, ממשיכה את אותו מראה אפל עם הבזקים ממראות צבאיים השאובים ממלחמת העולם הראשונה. ניכרת נסיגה הדרגתית מגזרות סקיני "נקיות" מבד לא מעובד, אל עבר מראה משוחרר יותר ועתיר דיטיילים ותיפורים, מגמה שצפויה להתחזק עם קולקציית 2009.

אם מנסים להתמקד בחנות, בכל מה שהוא לא מכנסי גי'נס, מגלים שקולקציית הגברים נופלת מזו של הנשים, בעיקר בגלל עיצובים מסורבלים מידי. לנשים מוצע מגוון רחב ומעניין של פריטים, כמו חצאיות מיני צבאיות, מכנסיים מבריקים בכחול רויאל ומעילים נהדרים מקנבס מצופה או ניילון. הגברים, לעומת זאת, צריכים להסתפק במעילים צבאיים עייפים ועמוסים, חולצות מכופתרות פשוטות וסוויטשירטים בסיסיים (להוציא אחד מקסים בוורוד פוקסיה מרענן). גם מינון פריטי הלוגו מוגזם, המוני ולא אטרקטיבי ומעורר תחושה של שמרנות מסויימת.

נותר רק לצפות לפריטים מקולקציית קיץ 2009, המצטיינים במראה מעודן, שהוא הרבה יותר אופנה גבוהה והרבה פחות אופנת רחוב. בתצוגה של שבוע האופנה בניו יורק, שהתקיימה בספטמבר, נצפו וסטים בסגירות ייחודיות, מעילים ארוכים בעלי כיסי ענק, מחוכים מסוגים שונים, ג'ינסים מולבנים ואפילו חליפות לגברים. כל אלו מרמזים כי שג'י סטאר רוצה להגיע לאותו מקום שדיזל מכוונת אליו עם קולקציית "בלאק גולד" - להיכנס למועדון השמור של קובעי הטעם באופנה.

מחירים:
ג'ינסים: 699-1129ש'
טופים: 479-529 ש'
ז'קטים: 899-1499 ש'
שמלות: 689-899 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully