וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עושה לואי ויטון

אלישבע כספי

9.12.2008 / 13:49

מארק ג'ייקובס ראה את מדונה בהופעה, התאהב, חזר הביתה ושלח לה SMS עם בקשה שתדגמן לו. היא הביאה אותה עם גרביונים לפנים

יום אחרי שצפה מארק ג'ייקובס בהופעה של מדונה בפריז, הוא כבר ידע שהיא הולכת להיות פרזנטורית הקיץ הבאה של לואי ויטון. תמונות ראשונות מהקמפיין שעתיד לעלות בחודש פברואר, מתפרסמות בימים אלה ומדונה כרגיל לא מאכזבת.

הקמפיין כולל שש תמונות, שצולמו בלוס אנג'לס על סט שעוצב כביסטרו פריזאי אפלולי ומעושן. את התמונות צילם סטיבן מייזל, אשר כבר שיתף בעבר פעולה עם מדונה, כשצילם אותה עירומה עבור ספר הסקס המפורסם שלה כשעוד הייתה "נערה רעה".

בשתי תמונות הקמפיין ששוחררו לפרסום, מפגינה מדונה את הגמישות הרגילה, ובאחת מהן היא מצולמת כשרגלה מונפת אל על, כשהיא עטויה באביזרים מבית לואי ויטון מכף רגל ועד ראש. התיק, הצמידים, הנעליים (וואו הנעליים!), כל אחד מהם בעל הצהרה חזקה משל עצמו, מככבים בתמונה כולם יחד, ויוצרים גודש מכוון, שלא גורע לרגע מעוצמתה של "המדונה" עצמה, המישירה מבט למצלמה.

כמו במופע שלה, גם בפרסומת היא לובשת גרביונים מרשת, ולדברי ג'ייקובס, זה היה לגמרי רעיון שלה. האישה הזאת פשוט יודעת בדיוק מה מחמיא לה. בראיון ל-WWD מספר ג'ייקובס ש"ההופעה היתה פשוט עוצרת נשימה. נפעמתי ממה שהיה לה להגיד ומהאנרגיה שלה". אחרי שצפה בה בפריז, קיים ג'ייקובס פגישת סיעור מוחות בלואי ויטון, בנושא רעיונות לקמפיין הבא. הוא סימס למדונה את ההצעה מתוך הישיבה והיא ענתה מיד "אני אשמח מאוד".

מדונה מצטרפת לרשימה מעניינת של סלבס, שאינם דוגמנים, שנבחרו בעבר להוביל קמפיינים של לואי ויטון, ביניהם קייט ריצ'ארדס, שון קונרי, אנדרה אגסי ומיכאיל גורבצ'וב. בניגוד לדיווחים קודמים, מכחישים בלואי ויטון שמדונה קיבלה סכום פנטסטי של עשרה מיליון דולר על הקמפיין, וטוענים שהסכום ששולם לה רחוק מאוד מזה. בעבר דיגמנה מדונה במודעות לגאפ, קולקציה של H&M ולוורסצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully