וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס ביערות

אלישבע כספי

14.12.2008 / 8:46

במפתיע, ווג איטליה, סירב לפרסם את הפקת האופנה החדשה והנועזת של סטיבן מייזל, בטענה שהאירוטיות עוברת את הגבול

הפקת האופנה הסקסית החדשה שצילם צלם האופנה העולמי, המוביל סטיבן מייזל, הפכה בשניות למדוברת מאד. בווג איטליה, שעבורם צילם מייזל את התמונות, סרבו לפרסם את ההפקה בטענה שהיא נועזת מדי עבורם, מה שיצר באז גדול כי מדובר בווג שנחשב לנועז, נוטל סיכונים וליצירתי שבין מהדורות הווג השונות, בודאי בהשוואה לווג האמריקאי השמרן.

הצילומים החדשים והרעננים כתמיד של מייזל, הם בהשראת ביטוי הסלנג הבריטי - DOGGING המתכוון לעיסוק בסקס במקומות ציבוריים למחצה (גן ציבורי, מכונית וכיו"ב). מצולמים בהם דוגמנים צעירים ועולים בינהם אנה סלזנבה, דול קים אייריס סטרובגר ונתי צ'בננקו וגם אם אלה לא נהנו לשלוח לאמא את התמונות בסוף העבודה, יש להניח שהם והסוכנים שלהם מבינים עד כמה משמעותית לקריירה יכולה להיות סידרת צילומים של מייזל.

הכיוון שהצלם הוביל אליו הפעם הוא אירוטי וישיר אבל לא מתריס. לכאורה זו עוד הפקה רוויית סקס אבל יש בה טאץ' שהופך אותה למעניינת ואחרת. הדוגמנים לבושים בבגדים איכותיים וגבוהים אבל הלוקשיין פראי. התחושה היא של הצצה למסיבה קינקית של בני טובים שהתחילו בילוי אורבני, הסתממו או שתו, גלשו ליער חשוך והתחילו לעסוק שם בסקס טהור.

הסצנה האירופאית מאופיינת בפתיחות ובליברליות גדולים יותר מאשר בתקשורת האמריקאית הפוריטנית, ועורכי המגזינים החשובים באירופה ידועים ככאלה שלא מתרגשים מקצת עירום או פרובוקציות. פרסומות שנחשבות כנועזות מידי לשידור בפריים טיים האמריקאי, מתקבלות ברוב המדינות האירופאיות באדישות גמורה וללא שערוריות. לפיכך, דחיית הצילומים על ידי מגזין אופנה אירופאי בטיעון שהם בוטים מידי, היתה הפתעה גמורה.

מייזל תמיד ידע לצלם סקס כמו שצריך ולכן לוהק בזמנו על ידי כוהנת האירוטיקה התקשורתית הגדולה, מדונה, לצלם את סיפרה SEX. הקריירה שלו משגשגת והוא מצלם דרך קבע לווג איטליה הפקות עתירות תקציב הנפרשות על פני הרבה עמודים. יתרה מזאת, מאז שנת 1988 הוא הצלם הבלעדי של כל שערי המהדורה האיטלקית. הישג יוצא דופן בתעשייה.

התמונות לא נותרו מיותמות הרבה זמן ודווקא V מגזין בעל האוריינטציה האומנותית, שיוצא בהוצאה לאור אמריקאית, קפץ על ההזדמנות וקנה אותן. מה שאולי יעזור לכן להחליט אם מדובר בפורנו לא מתוחכם או בצילום עם מבע אישי ומכאן – באמנות.

אבל לפני הכל בהחלט מדובר בהפקת אופנה. אחרי מס' שניות של התבוננות בצילומים, העין מבחינה גם בבגדים ויש שם אופנה של מיטב המעצבים - שמלות של ולנטינו ולנווין, טי שירט של ג'ון גליאנו, וסט של איב סן לורן, מכנסיים של דיזל וקום דה גרסון וגם נציגות לאמריקן אפרל. כל אלה מזכירים את אחד מעקרונות הבסיסיים של אמנות הלבוש – בגדים הם במיטבם כשהם יוצרים מתח בריא לגבי השאלה – איך תיראו בלעדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully