וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פון טיזרית

לירוי שופן

15.12.2008 / 14:10

גרושתו הסקנדליסטית של מרלין מנסון עם מחזיקי פטמות מוכספים על שער "לאופיסייל הום" בהפקת לואי ויטון. יותר קינק ממדונה

"אני הנערה שאמא שלך הזהירה אותך מפניה" - הוא אחד הציטוטים המפורסמים של אשת הסליז דיטה פון טיז, גרושתו של מרילין מנסון, שנורא נהנת להיות לא מרגיעה.

פון טיז הצטלמה לא פעם למגזין פלייבוי, שיחקה בכמה סרטים (הוליוודיים, אפשר להירגע) ולכל זה מצטרפת הופעתה המשכנעת בהפקת אופנה חדשה במהדורת דצמבר של המגזין הצרפתי "לאופיסייל הום", שהעניק לשדיים המושלמים של דיטה (עיזרו לנו להחליט: הם שלה?) המכוסים בכיסוי מתוכשט, דק וקטן בצבע כסף, גם את השער.

ההפקה מפרגנת לקולקציית הקיץ הסנסציונית לנשים של בית האופנה לואי ויטון ועומדת בסימן "כריסמס שמח עם דיטה".
כבר על השער פון טיז פותחת את הקרקס כשהיא מגיחה מתוך כוס מרטיני ענקית ומנצנצת, לבושה בתחתונים וכאמור באותם במחזיקי פטמות מעוטרים. בשאר תמונות ההפקה, משולבים גם פריטים סנסציונים מהקולקציה העתידית של ויטון (עוד פחות מחודש בחנויות), אבל מה שיותר מעניין הן הפוזיציות של פון טיז, שהן פרובוקציה אלגנטית ואיכותית כמו ברנדי טוב. היא מצולמת על עקבי ענק ובשמלת נוצות או בחצאית קצרצרה שפס צר שלה עשוי מטול וחושף את הישבן. על פרקי ידיה צמידי עץ כבדים ולרגליה הסנדלים שהפכו לסמל הקולקציה (אותם נועלת גם מדונה בקמפיין המתוקשר).

נדמה שההישג האמיתי של הפקת האופנה הזו, שנוכחותה במגזין העוסק כמעט אך ורק באופנת גברים, נדירה, הוא לא רק הצגתם המעוררת של הבגדים, גם לא ניסיון הפתיינות בתמונות פרובוקטיביות. הצלחת ההפקה היא בכך שהיא מציגה את זו שבאמת הייתה יכולה להיות, בניגוד למדונה, המוזה לקולקציה כולה; זו שיש לה את המוחצנות, את המיניות האגרסיבית ואת השיק של הילדה הרעה שאינה מתחסדת אפילו לשנייה. ג'ייקובס אמנם בחר במדונה לקמפיין. אנחנו, כמו ב'לאופיסייל', היינו בוחרים דווקא בדיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully