וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבור לניכור

הגר ליינקרם

16.12.2008 / 18:30

"גוסטה" צילמו דוגמנית בחלל ריק עם מכשירי חשמל מנותקים מהשקע, כדי להעביר ניכור. בתוך כל זה התבלט ז'קט ג'ינס מרגש

החנות גוסטה ממוקמת קרוב לרחוב דיזנגוף בפנייה לרחוב ז'בוטינסקי. ההסטה מהרחוב הראשי מחזקת את התחושה החו"לית המתקבלת בביקור בחנות. חוסר המוחצנות כלפי הרחוב ניכר גם בעיצוב הבגדים, שכמו מנסים במעט להוריד את הווליום של המכוניות הצופרות וההמולה הסואנת שבחוץ. הטון הזה יוצר פריטים בעלי ניקיון צורני וצבעוני כאחד.

קולקציית החורף של GUSTA מגיעה בגוונים מונכרומטים בצבעי כחול ג'ינס, בז' ואפורים. רבות מהגזרות מאריכות במשהו את הגוף ויוצרות מראה ענוג. האלמנט הבולט הוא הכנסת מוטיב האלכסון במספר חצאיות ובדיגום של שמלת משבצות אפורה עם צווארון סירה נשפך. מה שמוסיף טוויסט עיצובי לבגדים שהם מעבר להכל - בגדי בייסיק מוקפדים ומהוגנים.

האלכסון שולט גם בחולצות והוא מעניין במיוחד בגופייה א-סימטרית בעלת כתפייה אחת, מבד כותנה מעט מבריק. גופייה שמתאימה לבילוי ערב אורבני טיפוסי, במיוחד בשילוב קרדיגן קצר מבד טישו שנסגר מתחת לצלעות באמצעות קרסים מוסתרים.

מוצלחים ביותר הם המכנסיים של גוסטה, ביניהם מכנסי ג'ינס בגזרת סקיני עם מותניים גבוהים עד מאוד ושלושה כפתורים, המכנסיים תפורים ועשויים בהקפדה יתרה.

אלכסון הוא שיק

הפריט המנצח והחדשני ביותר בקולקציה, זה שמכניס גוון חדשני שטרם נראה כמותו בקרב הקולגות בתל אביב, הוא ז'קט ג'ינס יפהפה בסגנון אופנוענים, שהוא צמוד ומהודק על הגוף ונוטף ריח של רוקנ'רול. יש לו ריצ'רץ' אלכסוני (כמובן) שסוגר אותו באופן מושלם על הגוף ויש לו גם כיווצים עדינים בכתפיים שמעניקים לו מראה יותר רך ונשי.

איילה מרומי המעצבת מסבירה שקיבלה השראה לעיצוב הבגדים מהאדריכלות הגותית, כשהכוונה היא לא לגזרות עם נפח ודרמה, אלא לתחושה הגותית הכללית שאופפת את הקולקציה.

מאיפה חילחלה אלייך השפעה גותית?
"אני בוחרת בכל פעם נושא אחר שמסעיר לי את הדמיון, אחד הנושאים שעניינו אותי היה אופנה גותית ואחרי ביקור בכנסייה גותית בלונדון רציתי לבחון את הנושא מהכיוון של ארכיטקטורה".

איך זה מתחבר עם הקו האורבני המובהק שלך?
אני מתחברת לנושא בדרך שלי, שהיא הרבה יותר נקייה ומינימליסטית. לא חיפשתי לעשות בגדים גותיים אלא לתת פרשנות שונה לנושא שעניין אותי".

מסתורי ועגמומי

על הקטלוג של גוסטה אמונות הסטייליסטית מעין גולדמן והצלמת רוני כנעני, שיצרו תחושת ניכור שהולמת את הבגדים. "הרעיון היה להעביר תחושה מנוכרת באווירה נקייה. לצד הדוגמנית מונחים מכשירי חשמל תלושים שלא מחוברים לכלום. ניסינו לייצר בילבול ולגרום למי שמביט בצילומים תחושה של חלל תלוש ושונה". מרומי מסבירה שהרעיון האורבני למעשה מתחבר אצלה לגותיות, כאשר התקופה הגותית כשלעצמה נתפסת כמסתורית ועגמומית.

מחירים: חולצות: 299-450 ש'; מכנסיים: 580-650 ש'; שמלות: 590-650 ש'; חצאיות 400 ש'; ג'קט ג'ינס 899 ש'.

Gusta ז'בוטינסקי 19 (פינת דיזנגוף), ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully