וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות חו"ל

אלישבע כספי

17.12.2008 / 14:14

עורכת הווג הצרפתי מתלהבת מדוגמנית-מוזה בלונדינית טרייה וקייטי גראד, הסטייליסטית המובילה, תערוך מגזין סטייל בריטי חדש

הצלם טרי ריצ'רדסון מצלם בימים אלה באופן חשאי וסודי את השחקנית אנג'ליקה יוסטון בשאטו מרמונט בלוס אנג'לס, עבור מגזין סטייל בריטי אנין חדש, שעומד לצאת ומעורר באז גדול. המגזין החצי שנתי המתקרב יקרא LOVE ותכניו ינועו במרווח שבין אופנה לאומנות. הוא ייצא לאור בחסות קונדה נסט, בית ההוצאה הגדול והמפורסם שמוציא את הוונטי פייר, GQ , W, אלור ואת התנ"ך של האופנה - הווג. בזמן האחרון ריננו בתקשורת האמריקאית, שבקונדה נסט לוחצים על עורכי המגזינים שלהם לקצץ בעלויות עקב ירידה דרמטית בשטחי פרסום בשל המיתון הכלכלי והחדשה על המגזין החדש האירה את מצבה של ההוצאה באור חדש שונה.

עורכת המגזין המבטיח היא קייטי גראנד, אולי הסטייליסטית החשובה ביותר בתעשיית האופנה. היא נשכרה כיועצת סטייל לתצוגות של מותגי עילית כמו פראדה, מיו מיו, לואי ויטון וגם טופ שופ והיא מייסדת המגזין האדג'י POP. הטעם המרתק שלה מתבטא למשל בהפקת אופנה מופלאה מ- POP עם הזמרת הבריטית בט דיטו, שצילם סטיבן מייזל. הפקה שלא שוכחים. ההפקה נקראת "מידה 0" והיא קוראת תיגר על המראה הדקיק והמושלם של הדוגמניות בירחוני האופנה. בתמונות מצולמת דיטו המופלאה, כשהיא מסוגננת כאמנית בורלסקה, בחברת דוגמן בלונדיני שהוא גברי מאד ונשי מאד בו זמנית. דיטו לבושה בבגדי אופנה עילית של איב סן לורן, פרואנזה שולר, פראדה ואחרים, אשר הותאמו במיוחד למידותיה הציוריות והצילומים היו כל כך מוצלחים עד שדיטו התבקשה להצטלם גם למגזין החדש. השמועה אומרת, שהיא ככל הנראה גם תופיע על השער הראשון. המהדורה הראשונה של LOVE עתידה לצאת ב-19 לפברואר.

מי לא מפחד מאנה וינטור

מגזין TIME עסוק בימים אלה בסיכום אירועי שנת 2008. אחד הרגעים הטובים המופיעים ברשימות שלהם הוא זה המוגדר כ:"עורכת הווג נתפשת בציבור במראה מגוחך". רגע זה מכתיר כאומלל את הערב בו יצאה אנה וינטור, עורכת הווג האמריקאי, לנשף התחפושות השנתי שנערך במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק בשמלה של שאנל, שעיצב קרל לגרפלד וניראתה כמו סטיסטית שברחה מהסט של הסרט העתידיני "חולית" עם טינה טרנר. ללא מורא טוענים ב- TIME שהשמלה של שאנל שעוצבה לוינטור במיוחד לערב בנושא "גיבורי על", גרמה לעורכת הסמכותית להיראות כמי שמכוסה בקרום של דיונון מאובן.

מדובר בצעד אמיץ מצד אנשי המגזין כי ידוע שעם אנה לא מתעסקים. רב המכר והסרט "השטן לובשת פראדה" תיארו דמות מפחידה ולוחמנית ולא בכדי אף קולגה לא מבקרת בגלוי את וינטור. זה לא מקובל ועלול להיות בעייתי, אם את רוצה להמשיך לעבוד בתעשייה. מאידך קל להסכים גם עם מצדדי השמלה שטענו שגם אם העורכת הכל יכולה ניראתה חייזרית עם הבגד הארוך, המסתלסל והכסוף הרי שהאקט הוכיח שלוינטור יש חוש הומור והיה בו יחס בריא ולא רציני מדי לאופנה. לא כל אחד היה מעז לצאת בבגד כה מופרך, גם לערב בנושא גיבורי על, אלא אם הוא גיבור באמת. דברים יש להבהיר, לא נכתבים מתוך פחד.

סטון - בלונדינית חדשה

ווג צרפת מאמין בדוגמנית לארה סטון ההולנדית ורואה בה מוזה גדולה חדשה. עורכת הווג הצרפתי קארין רוטפילד סימנה את הבלונדינית הביזארית ומתכוונת להקדיש לה את כל מהדורת ווג פברואר ולצלם איתה מספר הפקות שונות.

בין הצלמים שיצלמו את לארה: פטר לינדברג, הדי סלימן, סטיבן קליין ואחרים. סטון היא בת 26 עם מראה שהוא פתיייני וקינקי אבל גם קלאסי ורך. היא טבעית לצילומים שיש בהם מיניות מחוספסת וישירה, יפה אבל לא סימטרית מדי ובעלת רווח אמנותי בין השיניים שהופך אותה ללוליטה מסוכנת יותר מוונסה פארדי בזמנו. בהחלט מישהי שתצא שונה אצל צלמים שונים. בהחלט מבטיח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully