וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל למה קטלוג מתחכם?

דריה שועלי

18.12.2008 / 16:48

לכל פריט שעיצבה אליאן סטולרו העדינה העונה, יש פוטנציאל לגרום ללובשת להרגיש מלאת ביטחון גם בחדר מלא פריזאיות אותנטיות

הדבר הרע היחיד שאפשר להגיד על הקולקציה החדשה של אליאן סטולרו, הוא שהקטלוג לא עושה עמה חסד. הקולקציה צולמה בפולרואיד, כדי להמחיש את ההשראה של המעצבת – הנצחת הרגע. אלא שהפולרואיד לא הצליח ללכוד בדיוק את הפריט שממנו יצאה הקולקציה כולה: ז'קט מחויט שבחלקו הקדמי מעין קימוטים שנעשו ביד וקובעו בתהליך מורכב. הקימוט החד פעמי הוא אותו רגע שמונצח, ושמסתיר למעשה את המתפרים, שיוצרים את ההצרה הנשית במותניים.

הפרטים הקטנים האלה בבגדים שסטולרו מעצבת, כמו הקימוט, הם אלה שהקטלוג פיספס: איכותם הגבוהה של הבדים, תפרי הגימור המוקפדים וכל הטוויסטים הקטנים שמייחדים את המעצבת האנינה. יותר מהכל הצילום החטוף של הבגדים בפולרואיד, נראה כמו ניסיון לשוות לבגדים בוגרים (לא מבוגרים, בוגרים!) חזות טרנדית, ניסיון שחוטא להם. מדובר בפריטי לבוש עם קלאסה, ואין סיבה לנסות לטשטש את העובדה הזאת.

זה מקרה שבו חלקי השלם – הסטייליסטית המיומנת מעיין גולדמן (שידעה לא להעמיס אף אביזר מיותר), הדוגמנית מלאת הקסם חן יאני והצלם המוכשר איתן טל – עולים על השלם, שהוא הקטלוג המוחמץ.

בגדים אלגנטים וחכמים להפליא

במציאות הבגדים החדשים שסטולרו עיצבה לסתיו-חורף הנוכחיים הם אלגנטים וחכמים להפליא. לכל פריט כאן יש פוטנציאל לגרום ללובשת להרגיש מלאת ביטחון גם בחדר מלא פריזאיות אותנטיות.

בין הבגדים המחוייטים שעיצבה יש חליפות חצאית ומכנסיים מבדי Cool Wool עם בטנה; שמלות ערב בסגנון וינטג' מודרני ממשי פראי שעליו שכבה של תחרה צרפתית עדינה, שמלות שבהן רצועות גיפיור המחוברות זו לזו ידנית ושמלות קוקטייל מתחרת קטיפה. וגם: שכמיות מבדים ובצבעים חמים שנותנות זריקה של צבע למראה; סטים של חצאיות וחולצות בהדפסי פרחים כמעט מופשטים בצבעים עזים, מסאטן משי ומשיפון משי; וחטיבה שלמה של שמלות שחורות חגיגיות.

כל הבגדים עשויים בתבונה, גם אלה מהם שאפשר היה לחשוד לרגע שאולי הם לא פרקטיים במיוחד. בחולצת שיפון משי למשל, השרוולים נותרים שקופים אבל חלקה האמצעי עשוי שתי שכבות כדי למנוע שקיפות באיזור החזה. וכך בז'קט במראה מחויט שלחלקו התחתון מחוברים שני משולשים, שיכולים להישאר תלויים או להיקשר מקדימה. אם על הקולב (או בקטלוג) נראה הז'קט כאילו הוא נע בין הסתמי למיותר, הרי שעל הגוף מתקבל מראה מוקפד עם טוויסט שיקי, שיושב על הגוף בדיוק מחמיא, והוא נעים וקליל לא כמו חליפה אלא כמו עור שני.

קמה בשמחה בבוקר

סטולרו, אשה פטיט יפה ועדינה, לובשת את בגדיה שלה ולמרות שלא על עצמה היא חושבת כשהיא מעצבת, אלא על מגוון לקוחותיה (אשת עסקים, קהל האירועים, נשים דתיות שאוהבות את השילוב של אלגנטיות מודרנית שאינה חושפנית ועוד) היא תמיד בודקת את הבגדים על עצמה "צריכה לחוש את הדברים עלי".

היא היתה רוצה להלביש גם נשים מפורסמות בסדר גודל עולמי "את מישל אובמה, ליידי די המנוחה, את קרלה ברוני" וגם, הפתעה "את הדמות של שרה ג'סיקה פרקר בסקס והעיר הגדולה" שבעיני, אגב, אין לה מספיק קלאס בשביל סטולרו. ובכל זאת, כיום היא אינה מייצאת עוד. בעבר הציגה וייצאה לארה"ב, אך הפסיקה אחרי נפילת התאומים. לו היתה חוזרת לייצא לא היתה בוחרת בארה"ב, וגם לא באירופה "יש כל כך הרבה כישרונות באירופה", וחלומה הוא דווקא למכור ביפן.

כיום היא מתרכזת בכאן ובעכשיו. היא אם טרייה לבת עשרה חודשים בשם לולה, "וכמו אצל כל האימהות עושים בחירות, מוותרים על חלק מהדברים", היא אומרת בחיוך מרוצה. היא כן חושבת שצריך כל הזמן להמשיך להתפתח, וניכר בקולקציה שהיא אכן מתפתחת ומתנסה.

מה יהיה התחום הבא שאליו תתפתחי?
"דווקא תחומים של עיצוב פנים, דיזיין של חפצים שימושיים".

מה פריט הרדי-מייד האהוב עליך?
"אני אוהבת את ההברקות של Alessi, דברים שהם שיא השימושיות, עם הטוויסט שעושה את זה לאחר".

האם את מאושרת בחלקך?
"כן. אני נהנית מכל רגע, ממש קמה בכיף כל בוקר. אבל אני כן שואפת להתפתח ולעשות עוד, כי אני רוצה שימשיך להיות לי מעניין כל החיים".

מידות: 46-38. מקבלת הזמנות מיוחדות למידות אחרות.

מחירים: חצאיות: 2950-1950 ש', מכנסיים: 1550-1250 ש', ז'קטים: 2900-1900 ש', שמלות: 3600-2600 ש', פריטי ערב: 8000-2000 ש'.

אליאן סטולרו, דיזנגוף 253, תל-אביב, טל' 03-6042167

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully