וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתלבש ממש סוף

שני פישר

22.12.2008 / 12:07

מה הייתם לובשים אם היה מדובר ביום האחרון בהחלט, לפני סוף העולם. מעצבים, סטייליסטית ודוגמניות עונים והזמר לגמרי לוקח

אם המחשבה על הצרות שאליהם נקלע העולם מטרידות אתכם, חכו כשתגיעו לשאלה הבאה: מה תלבשו ביום האחרון בהחלט שבו העולם יתקיים? אנשים פשוטים, כמוני וכמוכם, ודאי יבחרו באחת משתי התשובות: לחרוג בשמחה ממסגרת האשראי בכדי לממן את האאוטפיט הכי מהמם שבחיים לא יכלתם להרשות לעצמכם; או: לחרוג מהמוסכמות ולהראות לכולם ובנחת את מה שיש לנו מתחת לבגדים, בלי להיות מוטרדים ממה יחשוב הזולת על ההיקפים שלנו ואם זה יביא לנו סקס טוב או שידוך מגן עדן.

המעצבים דורין פרנקפורט ויוסף, הסטייליסיטית ליאת אשורי, הדוגמניות גלית גוטמן ואסתי גינזבורג והזמר גלעד כהנא, אנשים שמדורי אופנה שונים נוהגים לקלס או לשבח את הבחירות האופנתיות שלהם, הצליחו לנפק תשובות קצת אחרות.

יוסף והצד הטוטאלי

מעצב האופנה יוסף פרץ מוסר: "הייתי לובש טייץ של אדידס, שהוא בגזרה של מכנס רכיבה עם חתכים גאוניים. זה המכנס הכי מדהים בעולם. לבשתי אותו בחנות שלי בחו"ל, אבל בארץ אני לא מעז. ביום האחרון של העולם הייתי לובש אותו בלי חולצה, בלי שום אקססורי מלבד קופסת סיגריות ביד והייתי רץ למסיבה הכי מושחתת שיש ומספק את עצמי בכל דרך אפשרית."

פרנקפורט תדבק בשחור?

האם מעצבת האופנה דורין פרנקפורט תחרוג ממנהגה המיתי להתהלך בבגדי ניו וויב כהים ומסגרת משקפיים גרובית ועבה?
פרנקפורט: "השאלה מה כדאי ללבוש ביום אהחרון של העולם לא מטרידה אותי כי אני לא טיפוס דרמטי ודווקא מאמינה שהשנה הבאה תהיה מצוינת. בעיקרון אני מתייחסת לכל יום כמו נס, כאילו הוא היום האחרון, לכן אני לא רואה את עצמי משנה שום דבר, הייתי עדיין ממשיכה ללבוש שחור. מבחינתי, כל מה שחלמתי ללבוש ולקנות – השגתי ומעבר לכך. אז אם סוף העולם יגיע כל שיוותר לי לעשות הוא לומר: 'אוקיי, היה מדהים.'"

גוטמן מתרוממת על פלטפורמה

גלית גוטמן, הפרזנטורית של H&O באופן מפתיע, בעיקר חולמת על עוד סנטימטרים: "עם בוא סוף העולם הייתי הולכת על ההופעה הכי שווה: נועלת נעלים עם עקב בגובה 12 ס"מ, לובשת את הבגדים הכי יפים שיש לי בארון ומסיימת כשאני בשיאי."

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ליאת אשורי וחלומות על טאטו

הסטייליסטית ליאת אשורי תתמודד עם קונפליקט בין הדת לנטורליזם: "יש לי שתי תשובות. הראשונה היא שבכל יום בחיים אני מתלבשת כאילו אני לבד בעולם, אז סביר להניח שהייתי לובשת ג'ינס סקיני, סניקרס של נייקי וסווטשירט. אולי הייתי מוסיפה כובע צמר מלא בצמר גפן סינטטי - שיראה כמו אפרו. התשובה השניה היא, שאם לא הייתי קרובה לדת הייתי מקעקעת כל סנטימטר בגוף שלי, מכף הרגל ועד הצוואר, ומסתובבת ככה ברחוב".

אסתי מסיימת שמח

אסתי גינזבורג, שחוץ מהכל היא גם הפרזנטורית של Tag woman, מודיעה בעליזות אופיינית: "הייתי לובשת מיליון צבעים ביחד בלי לחשוב אם הם מתאימים או לא ומסתובבת בלי להיות מוטרדת ממה אנשים יחשבו או יגידו על איך שאני נראית".

ג'ירפה שמפחדת ללכלך

הזמר והיוצר גלעד כהנא בוחר בכבוד עצמי על פני אופנה ומוסר ממומביי: "הייתי לובש חיתול למבוגרים. זה ידוע שלקראת רגע נפיחת הנשמה יש שחרור טוטאלי של כל השרירים הטבעתיים, על כן הייתי שמח לסיים את חלקי בעולם עם מעט כבוד עצמי."

(את דבריו של כהנא הביא עינב שיף)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully