וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויט אנד לואו

לרה רוטר

22.12.2008 / 6:37

שריל רז ל-BLUSH, מעצבת שוואלה! אופנה אוהבת, פותחת סדנאות בסטודיו הגדול שלה וגולשת למתיקות מנוקדת בחיספוס

לפני ששריל רז ניגשת לעצב קולקציה חדשה, למותג שלה "BLUSH", היא מכינה קיר השראות כנהוג - אוספת תמונות ממגזיני עיצוב, אוכל, אופנה ומוזיקה ותולה את הנבחרות על לוח שעם גדול כקולאז' השראה. תמונה של כד עם פרח הולידה חולצה שפרח מודפס לכל אורכה, תצלום של ציפור פורשת כנפיים הוביל לשילוב מלמלות בפריטים שונים, תצלום של שולחן במסעדה, שעליו פרושה מפה, נתן את הכיוון לעליונית עם כיווצים שעשויה מעודף בד. שיער של דוגמנית מתמונה אחרת, הוביל לבחירה של הדוגמנית המציגה את הקולקציה של העונה וליצירת אפודה צמרירית ברוח שערה המקורזל.

מקולקציית החורף החדשה של רז, שמונה כ-20 דגמים, עולה תחושה רכה מתמיד. מלמלות מקשטות את החלקים העליונים והחיבור לנשיות ולחינניות הנשית, ניכר. "הלידה של נינה, הבת הקטנה שלי, עזרה לי להתחבר קצת יותר לחלקים האלה שלי. אבל עדיין, גם את המלמלות השארתי בלוק מחוספס כשהן גזורות עם שובל במראה קצת לא גמור. בקולקציה הזו, אני מנסה להמשיך לדבר את השפה העיצובית שלי שתמיד מחפשת את הביטוי של שני המינים באותו הפריט. אני תמיד מחפשת את האופוזיט. אם מלמלה, אז שלא יהיה מתוק מדי, אלא מתוק עם חיספוס".

בקטן

למרות שעברה כבר שתי לידות, רז ממשיכה לייצר פריטים במידות קטנות יחסית. ההסבר שהיא מספקת לתופעה הזו, שמאפיינת את "בלאש", הוא בכך שאלו כנראה המידות ששכיחות בקרב הלקוחות שלה. “אם אני עושה פריטים במידות גדולות יותר, אני תמיד נתקעת איתם בסוף, אז אני מעדיפה להתמקד".

בקיץ האחרון היא עיצבה בגדים בצהוב, ירוק, אדום וכחול בוהקים, העונה היא חוזרת לצבעוניות שאפיינה אותה בעבר - כחולים ושחורים עם מעט פריטים באפור ובאדום דהוי. "הצבע הבוהק זה כנראה לא אני וזה גם לא מתאים לחנויות שאני עובדת איתן. עובדה שהשנה כשהבאתי את הבגדים לחנויות כולם שמחו שחזרתי לעצמי".

את כל עבודת היצירה הזו, מבצעת רז בסטודיו המעוצב שלה שמתפרש על פני דירה בת ארבעה חדרים. כבר כשפתחה את הסטודיו, היו לה תכניות לעשות משהו עם כל החלל הזה. בחודשים האחרונים התכניות החלו לצאת לפועל ועכשיו נערכות בו סדנאות והרצאות בנושאי אופנה, עיצוב ונשיות. קורס סריגה בקריצה לשיפרה כבר נערך שם ובקרוב תפתח שם גם סדנת עבודה בהנחיית אודליה לביא, מעצבת תפאורה ואביזרים ויוצרת בחומרים רכים. "התכנית היא שכל חודש תהיה בסטודיו סדנא, הרצאה או תערוכה. בחלל שיש לי, מתבקש שיקרו דברים ואני רוצה שהלקוחות שלי יהיו חלק ממנו ומהיצירה שמתרחשת בו. הצעות לתערוכות, סדנאות או הרצאות יתקבלו בברכה”.

כמה - איפה

מחירים:
חולצות: 240-400 ש', מכנסיים: 350-650 ש', שמלות:400-1200 ש'.

להשיג בסטודיו "בלאש", רח' לבונטין 2, ת"א ובחנויות "עלמה", רח' בעלי המלאכה 9, ת”א; "בנקר", רח' דיזנגוף 210, ת"א; שי דיקטור, רח' יהודה המכבי 50, ת"א; "מכולת", רח' הרימון 2, אבן יהודה; "לימקה", רח' שלמה המלך 2, ת"א וברשת רזילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully