וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נשים יפות

אלישבע כספי

25.12.2008 / 13:39

הדוגמנית הקנדית עם השם הכי אלגנטי - קוקו רושה, נכנסת להיכל התהילה, ג'רי הול מביאה נחת וסקרלט היא מוזה חדשה

הדוגמנית הקנדית המהממת, התגלית של השנה שעברה, הולכת ומתבססת כאייקון. לאחרונה יצרו בובת מנקין בדמותה בגלריית רוטסטיין ובכך קיבעו לנצח את המראה העדין- פתייני-מתוק שלה.

לכבוד הזה זכו בעבר גם טוייגי ואגנס דיין וזה אומר, שקוקו בחברה טובה מאוד. רושה אמרה ל-WWD שמבחינתה מדובר בהישג הכי גדול בקריירה שלה עד כה והגיעה לקוקטייל שנערך להשקת הפסל השיער בגוון אדום-סנסציה שנצבע במיוחד עבור צילומים לווג למהדורת ינואר.

יוצר הבובה נחשף לצבע השיער החדש של קוקו רק יום לפני הפתיחה ושינה במהירות את הבובה שלו. אם הוא מתכוון , ונאלץ במהירות לשנות את צבע השיער של הבובה. עם השיער האדום החדש, קוקו הופכת להיות מישהי שאי אפשר להתעלם ממנה, הבוק שלה כבר מרהיב וניראה שהוא עומד להיות רק בומבסטי יותר בשנה הבאה.

הול אוף פיים

תמיד יזכרו אותה קודם כל כאשתו לשעבר של מיק ג'אגר, אשר סבלה לאורך שנים מהשערוריות המשפילות שסיפק לה (כולל רומן מתוקשר עם הדוגמנית לשעבר, היום אשתו של נשיא צרפת, קרלה ברוני) עד שקמה ועזבה. לאחרונה פורסם שהיא מכרה את הזכויות של הביוגרפיה שלה, לסרט על חייה איתו. אבל ג'רי כמובן גם הייתה בזמנה שנות ה-70 המוקדמות, אחת מהסופר מודלס הראשונות והמפורסמות ביותר. בולטת בגובהה העצום, בשיערה הבלונדיני הארוך ובגומות הלחיים, קורנת בריאות טקסנית ובאופן כללי ניראת קצת כמו ברבי שהתפתחה יתר על המידה.
עכשיו כשהיא בת למעלה מחמישים ועדין אישה מרשימה, קארל לאגרפלד מלהק אותה לקמפיין תיקים חדש של שאנל. הקמפיין יסוגנן בהשראת רומן של הסופרת הצרפתייה קולט, שמתאר מערכת יחסים בין גבר צעיר ואישה שגילה כפול משלו. הדוגמנית בפטיסטה גייביקוני שהופיעה לאחרונה בסרט האילם שביים לאגרפלד, תשחק את הגבר הצעיר וג'רי תגלם פאם פאטאל בוגרת . הבחירה של לאגרפלד בג'רי, כמו גם הבחירה של מרק ג'ייקובס במדונה לקמפיין לואי ויטו והבחירה בקלאודיה שיפר (אמנם רק בת ארבעים) לאיב סן לורן, מצטרפת למגמה מבורכת, שבה המעצבים הפסיקו להתעלם מנשים בוגרות והבינו שהן הקונות הפוטנציאליות ובעלות היכולת הכלכלית, אליהן הם מכוונים.

נולדה לליפסטיק

לפי שמועות מוצקות השפתיים הכי בלתי נשכחות בהוליווד אחרי אנג'לינה ג'ולי, תהיה הפנים של הקמפיין לליין מוצרי האיפור החדש של דולצ'ה וגבאנה שייצא בסוף ינואר. סקרלט ג'והנסון ראויה לקמפיין הזה כמובן, רק עוד לא מאשרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully