וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לקוואלי זה לקח קצת זמן

לירוי שופן

30.12.2008 / 14:20

אליהב שאשון אמר שלום ל-LA, נופף לניקי הילטון והגיע לארץ כדי לפרוק קולקציית ערב מסעירה. אולי לא הוט קוטור, אבל ממש ליד

כשפוגשים את המעצב אליהב (חנן) שאשון בן 26 בסה"כ, קשה שלא לתהות איך מעצב ישראלי צעיר, שמעולם לא למד אופנה באופן מסודר, ועיצב במשך כשנתיים במותג של ניקי הילטון באל איי, מחליט לעזוב הכל ולחזור ארצה.

"חזרתי לביקור של שבועיים בארץ, והחלטתי להישאר", מספר שאשון, "החלטתי שכאן זה המקום שאני רוצה לחיות בו". וכך, תוך כמה חודשים מאז הגיע לישראל, הוא החליט להקים קו הנושא את שמו, יצר קולקציית ערב נוצצת ואקסטרווגנטית לנשים ומתכונן להקמת בוטיק שיפתח, כך הוא מקווה, על רחוב דיזנגוף בתל אביב.

שאשון החל את דרכו לפני כחמש שנים, אחרי שהשתחרר מהצבא והשתלב במותג הגברים המנוח והיצירתי "מרסל". ב-2006, עיצב ברשת האופנה "כאוס", אח"כ הלביש את הרקדנים בתוכנית "לרקוד עם כוכבים" ומאוחר יותר פרש לאל איי והתחכך לא מעט בתעשיית האופנה האמריקאית. רק לאחרונה, שאלה ממנו שירי מימון מספר שמלות, לקראת טקס פרסי המוזיקה של MTV.

בקולקציה החדשה שלו שולט מינון גבוה מאוד של דרמה והוא מכוון גבוה במושגים מקומיים. בחירת הבדים מוקפדת, הדיטיילים מקוריים והעיצובים קלאסיים, לפעמים קצת מוגזמים ומצועצעים -ז'קט מרהיב מסאטן בהדפס משבצות, עם מפתחי שרוול פתוחים כתיתורה, חצאית ברוקארד גבוהה, צרה וארוכה בגוונים אפורים-כחלחלים או שמלת מקסי יפה רחבת מימדים ובעלת שכבות בד בצבעי חום-לבן-זהוב, מתפקעת מרוב נוכחות.

למרות שעיצוביו נעשים לפי הזמנה, הבדים איכותיים מאוד, התיפורים מכוסים בסרט בד ואפילו התחרה היא כזו השזורה ביד, עדיין נראה שהמונח הוט קוטור שהוצמד לקולקציה הוא מעט יומרני.

התפירה סבירה אך לא מצוינת, ובחלק מן הדגמים בקולקציה, ניכרת לעיתים בעיית עריכה קלה, שאפשרה לאבנים מזויפות או פפיוני סאטן גדולי מימדים למצוא את דרכם לבגד. הקלישאות הקישוטיות המיותרות האלו פוגמות במראה ועלולות להפוך אותו להמוני.

"גם לקוואלי לקח זמן עד שהוא ייסד את Just Cavalli" עונה שאשון כנשאל האם נראה אותו יוצר בקרוב קולקציית קז'ואל. הוא מקפיד להסביר כי יש לו תוכניות מסוג זה בראש, וכך גם לגבי עיצוב לגברים ("היום רק אם זה משהו ממש מיוחד"), אם כי הוא מדגיש שמדובר במטרה רחוקה.

העיצובים של אליהב שאשון עונים על דרישה ממוקדת שקיימת בשוק. בנוסף לכישרון והסגולות טובות שאמורות להתלוות להחלפת השם, יש לו את כל הכלים כדי להפוך למעצב המחמד של נשים המרכיבות את קהל היעד של פריטים פומפוזיים כאלה וסלבריטאיות שרוצות את כל השואו.

מחירים: 1,500-7,000 ש'
כלות: החל מ-9,000 ש'

להשיג בתיאום מראש בסטודיו של אליהב שאשון, רח' אפשטיין 15, ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות ערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully