וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי האופנה הטובים של 2008

31.12.2008 / 9:09

17 צלמי אופנה מובילים בוחרים את הפריים שלהם, שהם הכי אהבו, בשנה החולפת. מיוחד לוואלה! אופנה

אוהד רומנו

"בחרתי בתמונה של גלית גוטמן שצילמתי לפרויקט "היפים והנכונים" של "פנאי פלוס". אני אוהב בתמונה את תחושת חוסר הזמן שבה ואת העוצמה והנוכחות שיוצאות מגלית למרות ערימות הספרים המקיפות אותה".
איפור: אסף באבו, שיער: בן רווימי, ע.צלם: נועם יוסף.

עידו לביא

"אני אוהב את הצילום הזה כי זו פעם הראשונה שסלב מצטלמת בעירום כזה, כמו קרלה ברוני. בחרתי דווקא בצילום הזה הזו כי אמרו עליו שהוא היה מהשערים מהנמכרים ביותר של "פנאי פלוס"
ועורר הכי הרבה תגובות . אני אוהב את התוצאה גם בזכות האומץ של גלית, אמא לשתיים, להסכים להצטלם ככה ולהתמסר לצלם". סטיילינג: סיימון אלמלם, שיער: יניב זאדה, איפור: אסף באבו. (באדיבות "פנאי פלוס").

אלון שפרנסקי

"טסתי לברצלונה לצלם את עמית מכטינגר לפרוייקט מסחרי. על הדרך, צילמתי את הצילום הזה לעצמי. והוא מתפרסם כאן לראשונה". סטיילינג: מזל חסון, איפור: טלי פאוור, שיער - שגיא דהרי.

תמר קרוון

"את הצילום הזה אני אוהבת במיוחד לאו דווקא כי הוא הטוב ביותר שצילמתי השנה אלא בשל העובדה שיש בו את כל המרכיבים שחשובים לי כשאני ניגשת לצלם אופנה. זו תמונה מהפקה שצילמתי ל "העיר" וכל הבגדים הם שלי, הג'ינס הקצר מלפני 15 שנה, סיכת הבמבי, חגורת הלו קיטי שרכשתי בברלין וחולצת הלבבות המקסימה של פיו-פיו. צילמתי את ההפקה בדירתי בלי תאורה או צוות וכך בילינו לנו, תמרה הנערה המקסימה שבתמונה ואני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רוני כנעני

"תחושה של מציאות הזויה בשמלה ורודה, שתלושה ממקום וחסרת זמן".הפקה עצמאית שלי ושל הגר. מצולמת: ליאור שחר, סטיילינג הגר אופיר.

רון קדמי

האסיסטנט של קדמי מוסר: "התמונה צולמה בחודש יולי 2008 בהוטל מונטיפיורי בתל אביב עבור פרוייקט מדונה, למגזין "את". רון בחר בתמונה זו כי היא פשוט הכי עושה לו את זה!".
סטיילינג ואיפור: אלעד בראון, שיער: איציק סבג, דוגמנית: יאנה גור, הפקה: גיא מרום.

ארז תום חי

"הצילום הוא מתוך הפקה שצילמתי לעצמי ואני מאד אוהב אותו". סטיילינג: סאמי זיבק, דוגמנית: הלן. איפור ושיער: רואי דניאל ל"סולו".

דודי חסון

דודי חסון פירסם את הצילום הזה בגליון האחרון לשנה זו של 360 מעלות. המצולם הוא נער שהוא פגש ליד הבית. דודי מוסר: "בחרתי בצילום הדיוקן זה כי יש משהו חזק ואמיתי בהבעה של הילד, משהו מלא רגש, עצב וכנות".

איתן טל

"הצילום הוא מתוך הפקה עצמאית שצולמה לפני חצי שנה ולא פורסמה מעולם. היא עבודה שלי ושל אלעד ברון הסטייליסט.
יש בה משהו אישי וחמוד ומקסים. אני לא מכיר את הדוגמנים אפילו לא בשם, אבל התמונה כל כך מתוקה והכל מתחבר כל כך יפה".

גולי כהן

"התמונה צולמה לאחרונה במסגרת קמפין fox קיץ 09 במיאמי.
אני אוהב בתמונה את איך שבר ניראת ואת מה שהיא מקרינה, ובכלל את כל מה שקורה בתמונה - נוכחות יפה, חזקה ומעניינת ללא מאמץ והשתדלות. כך גם היה הצילום עצמו - ספונטני מיידי ולא מתאמץ". אסיסטנט לצלם: שי וינבורג. סטיילינג: ראובן כהן. אסיסטנטית: יעל גבע. עיצוב שיער: שלום.

רונן פדידה

"התמונה הנבחרת היא מתוך הפקת אופנה יזומה שלאחר מכן הופיעה במגזין "GO". אני אוהב פה את הצבעוניות החזקה ואת החיבור בין האובייקט המרכזי (הדוגמנית) לרקע ואת הקומפוזיציה הלא שגרתית. כל המאפיינים האלה יחד עם תפיסת הרגע עצמו יצרו פה תמונה שאני אוהב כי יש בה המון כוח". סטיילינג: סיון חימי, דוגמנית: קאשיה סוואן ל"קארין מודלס".

שרון דרעי

"הצילום שבחרתי הוא מתוך סדרת צילומים לקטלוג חורף 2008/09 של המעצבת דינה גלס. אחד הדברים הקשים בעבודתו של צלם הוא תהליך בחירת הצילומים ו"הפרידה" מצילומים שאוהבים. שמחתי לקבל במה שאפשר להציג בה צילום שנשאר על 'רצפת חדר העריכה'". דוגמנית: אנסטסיה לוזובי ל"קארין מודלס", איפור ושיער: מישל אדרי ל"פייס", ביגוד: דינה גלס.

ינאי יחיאל

"הצילום הוא מתוך המדור שלי מתוך המדור שלי 'מתלבש עליכם' לוואלה! אופנה. המצולמת היא ליאור יציב ובחרתי בתמונה הזו בגלל האור שנופל על שיער. ליאור ואני עשינו הכל בצילומים האלה ביחד ואפשר להוציא ממנה דברים מופלאים".

שי יחזקאל

"אני הכי אוהב את התמונה הזו כי היא משדרת אותי לגמרי בדרמה שלה, בלוק ובכוח שלה, והיא מעבירה בצורה הכי נכונה את הקונספט של הקמפיין הזה שצילמתי ללי קופר". סטיילינג:
מרק אורן, דוגמנית: סליה ל- mc 2, איפור ושיער: נאור אפל.

גיא כושי ויריב פיין

"התמונה שבחרנו צולמה כחלק מפרויקט והמיוחד בה הוא המקריות שבה. היא פשוט נוצרה על הסט ולא הייתה מבוימת". איפור ושיער: עומר אסף וויונתן ל"פייס", סטיילינג: רינת אפרת,
ע.צלם: דרור בן נפתלי, דוגמניות: אולגה וליאור ל"עלית מודלס",
דניאל ל- YULI, ג'יני לפאשן מודלס.

יניב אדרי

"זו תמונה שצילמתי בירושלים עבור מגזין "את" לפרויקט 60 שנה למדינה. בזכות ההפקה הזו קיבלתי הצעה לצלם הפקה לווג האנגלי. בחרתי בצילום הזה בין השאר כי אני אוהב את ירושלים ואת יאנה גור". סטיילינג: סיימון אלמלם, שיער: יניב זאדה וז'אן כהן, איפור: שירלי ויינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully