וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטינה אגילרה תעצב לטופשופ?

לירוי שופן

1.1.2009 / 14:17

לפי שמועות שמתפשטות באתרי אופנה עולמיים הזמרת תזכה בכבוד למכור להמונים את הסטייל החצוף שלה, מהרשת שהתמכרה לסלבס

בעוד ש-H&M מתעקשים לעבוד עם מעצבים מפורסמים ואמיתיים (ועל הפרק עומד שיתוף פעולה עם המעצב האנגלי מת'יו וויליאמסון), המתחרים על האי הבריטי מעדיפים ליצור שיתופי פעולה עם אלו שיכולים להביא קהל רחב בהרבה. ה"דיילי מירור" הבריטי דיווח בתחילת השבוע על שמועה חדשה שלא זכתה לאישור רשמי אך מכה בכל אתר אופנה על גבי הרשת, לפיה הזמרת כריסטינה אגילרה הוזמנה על ידי הבעלים של רשת "טופשופ", הביליונר סר פיליפ גרין, להצטרף לצוות המעצבים ולהשיק קולקציה בעיצובה.

עוד מצויין כי לאגילרה הוצעו למעלה ממיליון ליש"ט (ובמקומות מסויים אף צויין המספר 4 מיליון ליש"ט) עבור שיתוף הפעולה. יחד עם זאת, סביר להניח כי שיתוף הפעולה הזה, באם יצא לפועל, לא יחליף את הקו של קייט מוס הנחשב למצליח ברשת. לפי הניתוחים של המהלך שהתפרסמו בכלי התקשורת, גרין רואה באגילרה נציגה של תרבות הפופ, לעומת מוס המביאה אפיל מעט יותר רוקרי.

אגילרה היפה מקבלת מהתקשורת יחס של אייקון אופנתי. היא השיקה שלושה בשמים, השתתפה בקמפיין של חברת איפור ושיתפה פעולה עם מעצב התכשיטים סטפן וובסטר. בתחילת הדרך היא משכה למראה אמריקאי ונערי ובהמשך הצפינה לכיוון לוקים יותר סקסיים, מוגזמים ופרובוקטיבים. היא לא דובקת במראה אחיד ולצד רגעים בלתי נשכחים כדיווה, היא מתועדת לפעמים גם במראה אפל ובועט יותר, עם מכנסי עור הדוקים ועליונית מבית "פוצ'י" או שמלות שחורות וגותיות בסגנונו של בית האופנה ג'יבנשי.

"טופשופ" נוסדה בשנת 1964, צירפה בשנת 1970 את קו הגברים הנודע שלה, וכיום פועלת בלמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל. הבגדים שהיא מוכרת טרנדיים וצעירים וכל קולקציה מכילה עשרות אלפי דגמים. הרשת נחשבת לבעלת עיצובים פחות מרוסנים ביחס לרשתות מתחרות אחרות וסגנון הבגדים שבה מוערך ואינדבדואלי. בארץ פועלים סניפים של "טופשופ", בקניון ארנה, הרצליה; קניון אביב, רמת אביב; טיילת הרודס, אילת; ושד' ממילא, ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully