וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד שמלות הזהב

12.1.2009 / 16:15

השמלה המשעממת של אנג'לינה ג'ולי, המפית הענקית שנצמדה לשמלה של אווה מנדז, השמלות שעשו את טקס גלובוס הזהב אתמול

כמו כל טקס פרסים בהוליווד, גם גלובוס הזהב של אתמול שנערך ב"בוורלי הילס הוטל" זו השנה ה-66 לא חף מטעויות והברקות שטיח אדום. רשימת המבריקים והמפספסים:

המנומנמת

אנג'לינה ג'ולי לבשה שמלת ורסאצ'ה מנומנמת, בצבע קרח עם מותניים רופפים ושסע רגל גבוה. השמלה הוציאה אמנם את המיטב מגופה הדקיק של השחקנית, אבל הגוון המשמים לא התחבר באופן מסעיר לצבע השנהב של העור שלה. גם סידור השיער העביר תחושה אגבית ושידר חוסר התלהבות מהאירוע כולו (או מהחיים?). היה יכול להיות נחמד אם במקום הענן האוורירי הזה, מישהו היה שולח לטקס את אנג'לינה הזוהרת של פעם. אומרים שהשחקנית היא פקחית ומודעת, כך שיכול להיות שהיא ידעה מראש שמהטקס הזה בראנג'לינה חוזרים הפעם בידיים ריקות.

המתוחכמת

השחקנית המשתדלת היתה כתמיד, אלגנטית, בחצאית וחולצה שקופות של קרולינה הררה מקולקציית סתיו 2009. מאז שקטפה את האוסקר בשמלה של הררה, זלווגר מגלה נאמנות למעצבת וזה השתלם לה. אמנם הבחירה בשמלה לא הפתיעה, אבל הרושם שהיא השאירה היה נשי, סקסי ומתוחכם. אף אחת לא הייתה מתנגדת לגזרת שמלה כזאת בארון.

הדודתית

נראה שדרו בארימור הייתה אחת מהמתלבשות הגרועות של גלובוס הזהב אתמול. השמלת בתכלת מתקתק וצלליות העיניים התואמות, גרמו לשחקנית הפופולרית להיראות חסרת תחכום, נטולת סגנון אישי ולא מחוברת לעצמה, כמי שידועה באהבתה לבגדים שחורים של נערת רוק. ניפוח השיער בסגנון שנות ה- 60, מה שסייע לה להיראות כגימלאית מבתי האבות של אזור פאלם ביץ' בפלורידה – היה צעד מצער גם הוא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

המתבלטת

רומר וויליס היא הוכחה החיה שגנים רציססיביים מתפרצים גם בקרב צאצאיהם של כוכבי על יפי תואר. הבחירה בשמלת שזיף ארוכה שעוטרה בחגורת מותניים משובצת מבית רים אקרה, שידרה אלגנטיות וזוהר, ותוספות הבד שבחלק התחתון של השמלה נתנו תנופה והרבה נוכחות להופעה שלה. הכוכבת הצעירה, שגם שימשה השנה כ"מיס גולדן גלוב", התאימה את צבע השמלה לשיער אדמדם בתסרוקת משוחררת ונראתה בוגרת ונינוחה.

הפורצת

איימי אדמס הפורצת (שיחקה ב "הדייט שלי לחתונה", "תפוס אותי אם תוכל" של סטיבן שפילברג ו"פשוט מהממת" ובתפקידי אורח בסדרות "המשרד" ו"הבית הלבן") לבשה שמלת סטרפלס שחורה בעיצוב אוסקר דה לה רנטה מקולקציית אביב 2009 והגישה לוק דרמתי וקסום שהדגיש פרונט מעוצב, גזרה יפה ותחכום.

המחשוף

ג'יי לו שלפה שוב את לוק ה"אני אלה מוזהבת", בשמלת מרקזה סקסית מקולקציית אביב 2009 ונראתה מצוין ביחס לזמן הלא רב שעבר מאז הריון התאומים שלה. משיכת השיער אחורה בחומר שומני, היתה סתמית ומצערת ויפה בעיקר לצילומי קלוז של קמפיינים לחברות קוסמטיקה ופחות לחיים האמיתיים. המסר העיקרי שעובר מסידור שיער כזה הוא של ייאוש מפריזורה של מתארגנת כהלכה.

החלומית

מיילי סיירוס בחרה בשמלת כמו-בתולה של מרקזה מקולקציית אביב 2009. כבר ילדה גדולה, היא נראתה יפהיפה במראה נכון לגילה סוף סוף. רק שסימון ה-V באצבעות בכל פעם שרואים צלם, יאה יותר לגולנצ'יקים שנכנסים לעזה ופחות לכוכבת הוליוודית עם חסך בחבר'מניות.

האנרכיסטית

מגי ג'ילנהול הייתה ללא ספק מבין אלו שלקחו סיכון בגלובוס הזהב של אתמול. היא הייתה כנראה היחידה שנראתה בשמלת הדפס כתמים כחולה-שחורה אסימטרית מבית "לנווין". כשחקנית בסרטי קולנוע עצמאיים, ג'ילנהול לגמרי יכולה להרשות לעצמה (וגם צריכה) לא לחשוש מסיכונים, אבל השאלה פה האם הבחירה הייתה נכונה. לא כל מה שהוא נגד זרם ה"רד קארפט" ההוליוודי היא בהכרח גם יפה.

בת הים הבלתי נמנעת

אווה לונגוריה הקטנטנה לא פחדה משמלת בת-ים מפוארת באדום מלכותי של רים אקרה. המרקם המבריק החמיא לעור הברונזה הטבעי שלה. השחקנית הסקסית הגיעה כמעט ללא תכשיטים, ולמרות המידות הזעירות שלה, היא בלטה מרחוק והוכיחה את קיומו של שמכונה "זוהר הוליוודי". הבטן השטוחה שלה הזימה את כל השמועות על הריון שלה שנפוצו לאחרונה. ואם היה אחד כזה הוא כניראה היה קצר מועד במיוחד.

הממחזרת

ביונסה, כמו בהרבה הזדמנויות אחרות, לא הצליחה להפגין מקוריות. השמלה שבחרה, ניראתה כמו משהו שראינו כבר בעבר על השטיח האדום או על ביונסה בעבר. יפיהיפה, מוכשרת ופופולרית כמו ביונסה לא צריכה לחשוש מחידושים מרעננים. אולי בשנה הבאה.

הפומפוזית

אן האת'ווי, אולי בהשראת החינוך שקיבלה בבית הספר הקתולי לבנות שלמדה בו בילדותה ובהתאם להבטחתה הפומבית להגיע בלוק "קלאסי" לטקסי פרסים, בחרה בשמלת כחול נייבי שמרנית למדי של "ארמני פריבה" המעוטרת בקריסטלי סברובסקי. סטנדרטיות מן הסוג שנראה כל שנה על השטיח האדום ולא אמורה להיקשר לכוכבות העולות של הוליווד היום, במיוחד לא אלו עם העור החיוור.

המאכזבת

טינה פיי היתה מאכזבת בבחירה משעממת וחסרת חן. כל העומק, הקריאטיביות והמקוריות של הקומיקאית/תסריטאית/ שחקנית המתוחכמת קיבלו נוכחות על השטיח האדום.




.

הקלאסית

קייט ווינסלט היא הזוכה הכפולה של הערב (שחקנית ראשית ושחקנית משנה), בחרה בסטרפלס שחור ומאופק של איב-סן-לורן, אבל ידעה להתאים לו ליפסטיק אדום זוהר. במבט שני ניתן לגלות מעטפת בחלק העליון וחגורת קשירה מקטיפה שחורה – מה שהוסיף עניין.


.

המצויידת

אווה מנדז בשמלת משי לבן מקסימה מבית דיור שהדגישה עור קובני שזוף ומחרוזת טורקיז, נראתה יפיהיפה, אם כי נמצא מי ששאל אם הקשר הצדדי הוא מפית "בילט-אין" ענקית המיועדת לשימוש סביב שולחן הדינר העגול הידוע של גלובוס הזהב.

.

הזהירה

אולי בעקבות הביקורות הקשות על שמלת הנוצות הענקית שלבשה בטקס האמי לפני מספר שנים, פנלופה בחרה הפעם בשמלה צמודה בצבע גוף מאופק של "ארמני פריבה". רק חוואייר היה יכול להוסיף חיים ללוק החלש, אבל הוא לא נראה בסביבה.


.

הצעירה

בשמלת אפרסק מקסימה של אלברטה פראטי, עם מחרוזת תואמת, הוכיחה ונסה הדג'נס שטעם טוב אינו בהכרח מגיע עם השנים. החיוך המבויש והמבט המלוכסן הזכיר לנו שמדובר בילדה שמצליחה להתמודד עם הוליווד של הגדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully