וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן במסיבת התה

15.1.2009 / 9:09

המאפר בועז שטיין מציג 4 מראות סולידיים לחורף, שהתחברו לסטיילינג מחוצף של יונתן פרימרמן. אפילו טיפת פוטושופ לא תראו פה

.

הפקה של 4 מראות איפור של בועז שטיין שצולמה באווירת פרודית על מסיבות התה המסורתית. הדוגמנית מציגה דמות פרובוקטיבית, מפונקת וחסרת מנוחה, ספק נערה ספק אישה
והמטרה היתה ליצור מראה שתול ומעט תחפושתי. מראה האיפור
טבעי, משטח העין בגוון אפרסק מעושן ועצם גבה מוארת
סומק המדגיש את המבנה הטבעי של הלחי. ליפסטיק בגוון טבעי מקנה מראה מבריק. שמלה: לילמיסט, תכשיטים: אקססורייז, כפפות: כריסטיאן דיור.

.

הסטייליסט יונתן פרימרמן השתמש בפיאות כחלק משפה הומוריסטית וחיבר בגדים ואביזרים שמשדרים יוקרה ואלגנטיות עם שפה כללית מעט מלוכלכת וחצופה. האיפור מציג מראה מתוחכם, על בסיס גוונים חמים ושפתיים דומיננטיות, שנראה כאילו הוכתמו בגוון פירות יער. משטח העין בגוונים חמים: זהב ונחושת, עצמות הלחיים מותפחות בגוון ורדרד והשפתיים מוכתמות בגוון דובדבן. שמלה: Vered's, ענק פנינים: אוסף פרטי, כפפות: כריסטיאן לקרואה, טבעת: אקססורייז.

.

הצילום "סנאפי", מה שלא צפוי בהפקות ביוטי ותורם לאווירה החצופה והשונה של הצילומים. מראה האיפור הוא של "הלילה האחרון שלפני...". לוק ערב על בסיס גוונים טבעיים ועיניים חזקות.
מראה העור נקי ונינוח, משטח העיין מעושן בגוונים של שחור דהוי ופגמנט ורדרד, סומק עדין וטבעי, שפתיים בורקות בגוון ורוד מעושן. שמלה: לילמיסט, קולר: אוסף פרטי,כפפות: ולנטינו וינטג', טבעת: פדני.

.

הצילומים לא עברו עיבוד מחשב למעט חיתוך תמונה בסיסי. מראה האיפור הוא של "הבוקר הראשון שאחרי...". המראה הדרמתי לחורף, עם איפור דומיננטי, על בסיס פיגמנטים קרים, עיניים לחיים ושפתיים חזקות. העור זוהר ומשטח העין מודגש בגוונים של שחור וכחול עמוק עם נגיעות חציל ומרקם צללית מבריק. הסומק דומיננטי והשפתיים משורטטות בגוון אדום קר. שמלה: לילמיסט, צמידים: אוסף פרטי, כפפות סטאן: קארל לגרפלד, כפפות שיפון: שוק הכרמל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

.

איפור: בועז שטיין, צילום: ארז תום חי, סגנון והפקה (סטיילינג): יונתן פרימרמן, דוגמנית: ג'ני, פיאות: רבקה זהבי, ע. סגנון: דנה ליפסקר וצופית אור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully