וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה מתאמצת

אלישבע כספי

14.1.2009 / 18:25

האם מדונה באמת צריכה לפשק רגליים מול כל מצלמה ולמה שמלת הנוצות הירוקות לא עבדה לה בחיים. מחשבות על הקמפיין החדש של לואי ויטון

לאחרונה דווח בתקשורת העולמית שמדונה יוצאת עם דוגמן ברזילאי צעיר בן 20 בלבד, שפגשה בצילומים משותפים עבור המגזין W.

לכאורה נדמה שזו היא מדונה במיטבה, מלאת ביטחון עצמי, בועטת במוסכמות ולא עושה חשבון לאף אחד. אבל איכשהו ביחד עם הדיווחים על משטר האימונים והתזונה הקשוח והבלתי אפשרי שלה, הרכילות על טיפולים פלסטיים אינסופיים בניסיון להישאר צעירה, וכן, גם הפלירט התמוה עם הנער הברזילאי, איכשהו זה מריח יותר מפחד מלהזדקן ולא להיות יותר רלוונטית, מאשר מתעוזה, פחד מובן ומעורר אמפטיה כלפי הוד מעלתה, העושה כנראה הכל כדי לשמור על נעוריה ועל מלכותה.

בחודש שעבר דיווחנו לכם על הג'וב החדש של מדונה כמובילת הקמפיין של לואי ויטון. הברקת ליהוק של המעצב מרק ג'ייקובס, אשר סבר אחרי שראה את המופע שלה, שהיא רלוונטית מתמיד. הודעת טקסט אחת ממנו הספיקה, והגב' נתנה את הסכמתה המיידית. כמובן שהסכום העצום שהובטח לה - עשרה מליון דולר (לכך פי דיווחים שהוכחשו אומנם, אך מלמדים לפחות על סדר הגודל של המשכורת), לא הזיק מן הסתם והצית את התלהבותה.

אחרי ששוחררו לפרסום שתי התמונות הראשונות מהקמפיין, מתפרסמות עכשיו תמונות סקסיות נוספות שצילם סטיבן מייזל, עדיין באותה אווירת רקע של ביסטרו פריסאי אפלולי, אשר נמצא כמה אירוני, בלב ליבה של לוס אנג'לס. מדונה כאמור, ממשיכה להוכיח כי אין לה כל עכבות, בטח שלא כאלה הקשורים לגילה או לגופה. היא מפגינה מול המצלמה פוזות של חתולה מתפנקת, נמרחת בגמישות על הכסא או הספה וגם מצולמת בפישוק רגליים רחב, בקלוז אפ ישיר, חצוף ומתגרה למפשעה, בתחתוני לואי ויטון כמובן.

התחתונים הקטנטנים עם הסמל האייקוני של לואי ויטון הם אחד הדברים החמודים בקולקציה. לגבי הפוזה, הפרובוקטיבית יחסית לקמפיין מהסוג הזה, אך שגרתית למדי עבור מדונה שפתחה בדיוק באותה פוזה גם את המופע האחרון שלה, מתחשק להגיד לה: תנוחי מותק. את באמת נראית מדהים, את סקסית גם בגיל חמישים, ואת לא מוכרחה לפשק רגליים בכל הזדמנות כדי שנתפעל ממך. יאללה... אנחנו כבר לא באמת מתרגשים מפרובוקציות זולות שכאלה. אבל זו היא מדונה, חובבת פרובוקציה ורוצה שנתווכח. מיינסטרים זה לא בשבילה.

גובה דשא

באחת התמונות היותר יפות בסדרת הצילומים הזאת, נראית מדונה כשהיא שעונה על הבר, מעיפה מבט מהורהר למצלמה כשהיא לובשת שמלת נוצות ירוקה. את השמלה הזאת היא לבשה בנובמבר האחרון לאירוע נוצץ, בהופעה שלמרבה המבוכה הוכתרה ע"י מגזין TIME כאחת מעשר טעויות האופנה המחרידות של השנה. כן, להתלבש לבד לאירוע זה לא כמו לקבל סטיילינג עילי ביום צילומים של ויטון.

באותו אירוע מדונה ציוותה לשמלת הנוצות הירוקה שהיא כל כך רבת נוכחות כשלעצמה, עודף אביזרים וגם ליפסטיק אדום לוהט, שביחד עם שיערה הבלונדיני וצבעי הירוק -אדום הבוהקים, שיוו לה מראה מגוחך המזכיר עץ מקושט לכבוד הכריסטמס.

בלוקיישן הצילומים של ויטון, הנוצות הירוקות ניראות כמובן לגמרי מצודדות. מסקנה: לא כל מה שיוצא מדהים בצילומים נראה נכון כשמדובר בחיים האמיתיים, אפילו אם את מדונה. בכל התמונות מקפידה הזמרת להישיר מבט למצלמה, דבר שהוא לא תמיד טריוויאלי בצילומי אופנה. המבט הישיר והמתגרה שלה משדר מעט לעגנות, מודעות עצמית וכוח, יותר מכל פוזה פרובוקטיבית כביכול, שכבר מחזרה את עצמה לעייפה. הקמפיין יש לחדד, צולם במשך יום אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully