וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזה החדשה

15.1.2009 / 14:16

אם מבקרי תיאטרון מפהקים ממך, תמיד אפשר לדגמן. קייטי הולמס סגרה קמפיין אופנה לראשונה ועוד ל-MIu Miu. אתמול פורסם הצילום ה-1

הדעות על מידת האטרקטיביות שלה כשחקנית חלוקות אבל קייטי הולמס היא עדיין סלב אטרקטיבית. לראייה קמפיין אופנה יוקרתי ראשון בכיכובה למיו מיו הקו הצעיר של פרדה לאביב/קיץ 2009 שנסגר לאחרונה. מאחר והולמס-קרוז לא מדגמנת כמעט הצעד מעניק אפיל של איכות למותג. גם עבור הולמס-קרוז מדובר בצעד כדאי, שכולו גושפנקא רצינית להיותה מתלבשת מוערכת.
זה הקמפיין האופנה הגדול הראשון של הולמס.

בצילום שנחשף השבוע הולמס מצולמת באווירה קלאסית ובאיפור חתולי באחד מדגמי הגרפיטי של מיוצ'ה פראדה. הצילומים לקמפיין נעשו בנובמבר בניו-יורק על-ידי מרט ופיג'וט (Mert & Piggott), צמד צלמי אופנה שידועים בצילומי דיוקנאות של נשים חזקות ומתוחכמות. תו ההיכר שלהם הוא הקפדה על הלוק ופחות תשומת לב לאספקטים הטכניים. ההשראה לקמפיין היא סרטים של פליני והקונספט הבסיסי הוא להציג את הולמס "כאייקון קורן במובן מסתורי ותיאטרלי".

"מיו מיו", קו הלבשה יומיומית מבית "פראדה" נוסד ב- 1992 וידוע בעיצובים נקיים, חומרי איכות ומחירים סבירים. בין פרזנטריות עבר של המותג: ונסה פארדי, קירסטן דאנסט, הסופר מודל הצרפתייה לטיציה קאסטה, לינדזי לוהן והשחקנית הסינית שן ז'ו. בוטיקים של המותג קיימים בניו-יורק, לוס-אנג'לס, לונדון, פירנצה, מילנו, טוקיו, פריז, סינגפור והונג קונג. הולמס משחקת בחודשים האחרונים בהפקת ברודווי למחזה הקלאסי "כולם היו בני" מאת ארתור מילר.

(כתבה: נאוה סילוורה; צילום: מודעת הקמפיין)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully