וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה בפוש-אפ

אלישבע כספי

18.1.2009 / 11:30

למרות טענותיה על עור מדולדל בבטן, מצטלמת ויקטוריה בקהאם לקמפיין הלנז'רי של ארמאני. מפה הכל נראה לנו מתוח

שנה אחרי שהעלה ג'ורג'יו ארמאני את קמפיין התחתונים לגברים שלו, עם התמונות ההורסות של דיויד בקהאם, מובילה ויקטוריה את קמפיין אביב-קיץ 09 החדש של לנז'רי נשים לאמפוריו, בתמונות סקסיות ולוהטות לא פחות.

המוניטין של ויקטוריה ב. כפשיוניסטה בעלת סטייל אישי מוקפד, ידועים ומסוקרים בכל העולם בלי הרף. קו השמלות בעיצובה זכה להצלחה מפתיעה הן במכירות והן בביקורות האופנה, אבל כשהדיון הגיע לוויקטוריה בלי בגדים, הטון לא תמיד חיובי, גם לא מכיוונה של פוש עצמה.

מדורי הרכילות "מתלוננים" על כך שהיא שהיא רזה מאוד וחיה במשטר תזונה סגפני ואפילו בטקס גלובוס הזהב שהתקיים בשבוע שעבר, התבדח על חשבונה סשה ברון כהן כשעמד על הבמה ואמר שעקב המצב הכלכלי השפוף ויקטוריה בקהאם לא אכלה כבר שלושה שבועות (הקהל אגב הגיב בקושי בחיוך ובאי נוחות בולטת, רוב הנוכחים שם צמו מן הסתם גם הם שבועות לפני הטקס). כאמור, גם פוש עצמה לא מרוצה מהצורה הכללית שלה. היא צוטטה לא מעט פעמים בתקשורת, כשהיא אומרת שהיא נראית ממש איום כשהיא ערומה ושעור הבטן שלה מדולדל, ולכן סירבה להצעות קודמות לפרסם לנז'רי.

למרות כל זאת, היא החליטה להיענות להצעתו של ארמאני ובקמפיין שתמונותיו התפרסמו לפני ימים אחדים, אין זכר לקפלי עור או אפילו משהו דומה, בטנה נראית שטוחה לחלוטין והיא פשוט לוהטת.

כמו בכל קמפיין, סביר להניח שגם פה עבדו עם לא מעט פוטושופ, אבל לנו אין בעיה להאמין לפוש שיש לה עור רופס באזור הבטן, שהרי מדובר באישה בת 34 שעברה כבר שלוש לידות (לפחות אחת מהן לפי הדיווחים בניתוח קיסרי), סוף סוף מצאנו את הסלב שלא מתיימרת להיראות ביונית, ומודה שהיא בסה"כ כמו כולן, גם אם הילדים שיצאו מהבטן הזו הם של דיויד בקהאם. העובדה שהיא מודה שגופה אינו מושלם מתחת לבגדים מזכירה שהמדיה הזו נועדה למכור לנו אשליות מתוקות. אמנם כשהתוצאה כל כך מוצלחת אנחנו אוהבים להתמכר להן, אבל לפחות במידה מסוימת של פיכחון.

הקמפיין כולל תמונות בשחור-לבן, שצולמו בלוקיישנים שונים ברחבי לוס אנג'לס, ע"י מרט אלס ומרקוס פיגוט Maert Alas and Marcus Piggo. בתמונות מקפידה פוש לא להיפרד מהסמל המסחרי שלה - עקבי סטילטו גבוהים ודקיקים, גם במיטה. יש לה גם חוש הומור ועכשיו אפילו עוד יותר כסף. לפי הדיווחים בתקשורת היא תרוויח על הקמפיין סכום פנטסטי של יותר מ-24 מליון דולר, לחוזה של שלוש שנים.

חוץ מזה נחמד לראות שאף שבעלה החתיך, המצליח והמפורסם עומד לכאורה בקדמת הבמה, ויקטוריה כלל לא מפגרת אחריו. לא בעשייה, לא בפרסום, לא בתוצאה המוצלחת ואפילו לא בהכנסה שהיא מביאה בסופו של יום הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully