וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם D&G העתיקו מארמאני?

אדר ריכטר

21.1.2009 / 15:00

ארמאני מאשים את דולצ'ה וגבאנה בהעתקת דגם מכנסיים. D&G בתגובה: "כבר שנים אנחנו לא טורחים לסקור את הקולקציות שלו"

שבוע האופנה לגברים במילאנו, נפתח ביום שבת בסערה, אחרי שג'ורג'יו ארמאני האשים את דולצ'ה וגבאנה בהעתקת דגם מכנסיים. התצוגה של D&G ביום שבת, כללה בין היתר גם דגם מכנסי קווילט ממשי (שנראים כמו מכנסי פוך), שהוצג על הבמה ב-16 וריאציות שונות. יום אחרי הציג ארמאני מכנסיים דומים מאוד, העשויים באותה הטכניקה. לאחר התצוגה פנה ארמאני לתקשורת ואמר: "היום הם מעתיקים. בהמשך, הם ילמדו".

העיתונות האיטלקית סוערת מהעניין, אחרי שארמאני הציג לתקשורת תמונות של הדגמים הדומים של דולצ'ה וגבאנה, שלטענתו הועתקו ממנו. העיתון קוריירה דלה סרה ציטט את ארמאני: "אם הם לא היו ידועים הייתי מבין, אבל באמת".

דולצ'ה וגבאנה מצידם לא נשארים חייבים: "יש לנו בהחלט מה ללמוד, אבל לא ממנו", הם אמרו לתקשורת. "הסגנון של ארמאני מעולם לא היה מקור השראה בשבילנו וכבר שנים אנחנו לא טורחים לסקור את הקולקציות שלו".

ברנז'ת האופנה העולמית לא זוכרת מהומה כזו, מאז 1994, אז זכה איב סן לורן בתביעה מול ראלף לורן על העתקת שמלת טוקסידו שחורה וזכה בפיצוי כספי של כ-400 אלף דולר. שמועות בתעשיה מעלות את ההשערה כי הגורם למתיחות הוא לגמרי אחר, אחרי שוויקטוריה ודיויד בקהאם, הפרזנטורים של ארמאני להלבשה תחתונה, נראו עושים שופינג ברחבי מילאנו דווקא עם דולצ'ה וגבאנה. בינתיים הודיע אתמול ארמאני כי הוא לא מתכוון לתבוע את דולצ'ה וגבאנה וכי כל העניין הגיע למימדי ענק, בגלל התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully