וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה צבעונית מתמיד

טלי שריזלי

22.1.2009 / 17:15

סופסוף בא הגאון שיציל את GAP ויחזיר אותה לבייסק המבורך. הגימיק: שת"פ עם חברת צבעים שהוליד טישירטס בגוונים שאין לאף אחד

מדורי האופנה לא פיספסו את הגימיק החדש של חברת GAP הכל-אמריקאית, שנמצאת בשנים האחרונות במגמת ירידה. החברה מנסה לחדש ולרענן את עצמה כבר תקופה ונראה שהפעם הם הצליחו ובגדול. אחרי נסיונות ללהק את שרה ג'סיקה פרקר לתפקיד הפרזנטורית ועוד מהלכים שלא התרוממו, GAP החליפה את המעצב הראשי שלה, והעמידה בראש את פטריק רובינסון, מעצב סלב, יפהפה ובעיקר כישרוני שהגה גימיק חדש וחכם, בדמות שיתוף פעולה חכם עם חברת הצבעים פאנטון.

אלה שעוסקים בעיצוב או התעסקו עם כאלה שעוסקים בעיצוב בוודאי מכירים היטב את מניפת הצבעים הבלתי נגמרת של חברת פאנטון. החברה נחשבת כבר שנים לאוטוריטה בעולם העיצוב. המהנדסים שלה בונים נוסחאות שמרכיבות צבעים שונים ומפיצים אותם לעוסקים בתחום הדפוס הפרסום וכו'. התוצאה היא צבעים נדירים ומקוריים שכמעט לא ניתן להשיג בשום קומבינציה אחרת.

ועכשיו GAP ופאנטון חברו ליצירת קולקציה מוגבלת של חולצות-טי צבעוניות המציגות לנו כמה מהגוונים המעניינים והמרעננים ביותר של האביב הקרוב. הטי-שירטים מוצגים במין חנות זמנית שנפתחה בתוך סניף הדגל של GAP בשדרה החמישית בניו יורק.

זה שיתוף פעולה חכם, משום שהוא לא מזלזל בקהל היעד של GAP ואף מרחיב אותו. רובינסון השכיל לזהות, כי האנשים שבשנים האחרונות זנחו את GAP, הם אותם אנשים שכעת פונים לאמריקן אפרל או ל-Uniqlo על מנת לרכוש את הטישירטים שלהם. אנשי GAP מבינים כי זהו קהל יעד שמבין עיצוב וטרנדים ולכן יש לפנות אליהם בשפה שלהם. פעם פאנטון היה מושג שמוכר רק למעצבים והיום, כשעיצוב נהיה כל כך נגיש ומקובל, המושג "פאנטון" הפך למשהו קול, משהו שגם הלקוח הממוצע של GAP יידע לזהות.

אם מכניסים למשוואה את תחושת האופטימיות השוררת בארצות הברית, ותחושת השינוי, עם החלפת הכיסאות בבית הלבן. אין כמו הטיימינג הזה על מנת להביא בשורה צבעונית חדשה למותג שהוא סמל אמריקאי. בראיון עמו לרגל שיתוף הפעולה החדש, אמר רובינסון כי "רצינו ב-GAP ליצור התפרצות של צבע ולהביא קצת חום ואופטימיות ללקוחות שלנו".

החנות מציגה את כלל פלטת הצבעים של הטישירטים של GAP מקולקציית האביב 2009 והשילוב בין הצבעים העזים של פאנטון עם חולצות הטי הבסיסיות והמוכרות של GAP נותנים לכולם את האפשרות למצוא את הטי-שירט המושלמת שהם יכולים לעשות עמ המיקס אנד מאץ'" לפי טעמם האישי.

קבלו את צבע השנה

בין הצבעים המעניינים ניתן למצוא את ה"מימוזה" (PANTONE 14-0848), צהוב חם שהוא גם צבע השנה של פאנטון לשנת 2009. ליסה הרברט, סגנית הנשיא של מחלקת האופנה, בית וצרכנים של פאנטון מספרת כי הם בחרו ב"מימוזה" כצבע השנה בגלל שהוא משדר תקווה וביטחון. "בתקופות אלה, של חוסר וודאות בתחום הכלכלה ושל שינויים, פאנטון נרגשים להביא אופטימיות ושמחה לצרכנים ולהציע להם את הצבע הכמעט דמיוני הזה בחנות של GAP ופאנטון".

לצד חולצות הגברים (18 דולר) וחולצות ה-V לנשים (18.50דולר), החנות תציג מוצרים שונים של חברת פנטון כולל קבוצה של פריטים צבעוניים, בהשראת צבעי פאנטון, בינהם מוצרי משרד, ספרים וכלי כתיבה אשר אותם ניתן גם לרכוש באתר החברה.

המהלך הזה הוא נכון מאד מצד GAP , שכן במקום לחזור על טעויות העבר, אז מעצבי הבית ניסו לייצר קולקציות מתוחכמות שכללו בגדי ערב, או נסיון לגעת באופנה גבוהה, פטריק רובינסון חוזר לשורשים של המותג ולרעיון המקורי של קולקציות בגדי בייסיק ופריטים משלימים למלתחה, בגזרות פשוטות שאפשר לצרף אליהם את כל הטרנדים העכשווים.

קולקציית הטישירטים עומדת להיות קולקציה ניידת, שתנוע בין חנויות דגל של GAP ברחבי העולם. זה מתחיל בחנות הענק הממוקמת בשדרה החמישית בניו-יורק (רחוב 54 והשדרה החמישית) שם ימכרו החולצות עד ה-8 לפברואר, למען תיירות החורף הניו יורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully