וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרנזטורים החדשים של רנואר

גיל משעלי

27.1.2009 / 17:27

אחרי שוויתרו ברנואר על פרזנטורית חורף, הם מקפיצים את גבעתי מ-LA לעמוד בראש קמפיין הקיץ. אם היא תוכיח את עצמה אפילו יאריכו לה את החוזה

אחרי שהעבירו את העונות האחרונות עם הפרזנטורים הפוטוגניים אנה זאקין וטל אלון החליטו ב"רנואר" לתת לשרי גבעתי ושי כהנא להוביל את צילומי קמפיין הקיץ הקרוב שלהם.

גבעתי תגיע לארץ לצילומי הקמפיין בשבוע הבא. היא מתגוררת ב-LA ועובדת על אלבום חדש. הדוגמנית-שחקנית (שהוכתרה ע"י פיפל מגזין כמי שגרמה לסדק בזוגיות בין אוליביה מרטינז וקיילי מינוג) נבחרה לפרזנטורית החדשה של "רנואר" מבין מועמדות מחו"ל ומהארץ, ביניהן רז שפירא מ-Y ב-10.

לפי גורמים ברנואר היא תהיה הפרזנטורית במשך שתי העונות הבאות, עם אופציה להארכה. מקורבים מדווחים כי שכרה עומד על כ-60 אלף דולר, גבוה ב-20 אלף דולר מזה של קודמתה בתפקיד, זאיקין.

גבעתי הייתה הפרזנטורית של אופנת גריפ במשך 6 עונות עד שהוחלפה במורן נמני . היא דיגמנה בארץ גם לנעלי סקופ והתנוססה פעמיים על שער המגזין קוסמופוליטן בניו יורק.

הרקע לבחירה בכהנא, כך סבורים גורמים בתעשייה, הוא הבאז בדבר הסיכויים הגבוהים שלו לנצח בתכנית "המירוץ למליון" שעולה היום. הוא דיגמן בארץ לרשת המשביר לצרכן, לבנק הפועלים, לפלאפון ועבור בית ספר לחמן לבגרות ודגמן גם בחו"ל. כהנא, בן זוגה של השחקנית טל טלמון ("דני הוליווד"), הוא איש עסקים שעובד בתחום הנדל"ן. לפי הערכות הוא יקבל מרנואר 50 אלף דולר לעונה.

דניאלה רייבנבך דוברת רנואר מוסרת "שני הפריזנטורים נבחרו לאחר שבדקנו את השוק ועשינו קבוצות מיקוד. שניהם מצליחים ברמה בינלאומית ומתאימים לערכי המותג שהם: אופנה, עדכניות והצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully