וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיס של הקנגורו

טלי שריזלי

29.1.2009 / 17:23

זוג אוסטרלים שאוהב אחד את השני ואוהב לאהוב יחד את וודי אלן ומריאן פיית'פול, הקימו את "Lover". ההשראה בתוך הבגד

לרגל חגה הלאומי של יבשת הקואלה, הקנגורו והגולשים, הלא הוא "יום אוסטרליה", שצויין השבוע, מקדישה "מתפשטת" את טורה השבועי לאנשי המותג "Lover" – אהבה לטקסטיל, אהבה לפרטים ובעיקר אהבה לגוף.

לא מדובר בעוד סיפור אהבה ואולי בעצם כן. Susien Chong ו- Nic Briand סגרו זוגיות בת יותר מחמש שנים, כאשר החליטו לשתף פעולה גם בתחום המקצועי והקימו ב-2001 את המותג Lover . צ'ונג המגיעה מרקע של עיצוב אופנה ובריאנד שכיהן שנים כארט-דירקטור, הקימו מותג שנוצר בהשראת כל מה שהשניים האלה מעריצים ואוהבים, כמו ז'אן לוק גודאר, וודי אלן, Black Flag ומריאן פיית'פול.

הקולקציות של השניים מתכתבות תמיד עם נושאים כמו אובדן התמימות, שירים של בוב דילן או דמותו של צ'רלי בראון. כל נושא, רעיון, שיר או מכתב יכול להפוך לבגד והם קוראים לעצמם "הגנגסטרים של Lover". "אנחנו תמיד נתאר את עצמנו כ'אותו אלבום, רק רצועה אחרת'", אומר ניק בריאנד באתר הרשמי של Lover.

השניים מספרים שכל קולקציה מתחילה בנקודת השראה - שיר, זוג נעליים או סרט, איזשהו אידיאל אשר השניים מעוניינים לחקור. הרבה פעמים יוצא נרטיב מרכזי של הקולקציה מתוך התהליך הזה, אליו מתווספים אלמנטים שונים. מכל הרעיונות האלה מתחילה סוזיאן לייצר בגדים, ובמקביל מתחיל בריאנד לעבוד על אופן "הגשת" הקולקציה מבחינה קונספטואלית.

סימן ההיכר של הקולקציה הוא שילוב נצחי בין דמות נשית מפתה ומסתייגת, סירנה ובדלנית. "שנינו באים מרקעים שונים, אך אנו חולקים את אותה רגישות וטעם. אני אוהב דברים כבדים, כמו מוזיקה של וו טנג קלן, חוברות קומיקס וג'ימי הנדריקס, בעוד סוזיאן היא רכה יותר, פיקנקים בפארק, בלט ורוברטה פלאק", מסביר בריאנד.

כנראה שהכוחות המנוגדים אכן פועלים, כי במשך ארבע השנים האחרונות "Lover" נהפך ליותר מאשר סנסציה רגעית. תשומת הלב שהשניים מקדישים לנושאים כמו קישוטים, תפרים, צווארונים וצלליות, העניקו לקו נוכחות סקסית, אינטליגנטית אך לא יותר מדי מתחכמת.

מכיוון שהשניים מגיעים מהדרום הרחוק, שם שורר עכשיו קיץ, הקולקציה שלהם נחלקת לחצי כדור צפוני וחצי כדור דרומי. באתר המקסים שלהם אפשר למצוא קישורים לעמוד מייספייס ולבלוג והוא מציג כרגע את קולקציית קולקציית אביב קיץ 09' (חצי כדור דרומי כאמור), אולי הטובה ביותר שלהם עד כה, עם כמה פריטים בלתי נשכחים שקשה לעמוד בפניהם.

הקולקציה נקראת "Love Bomb", מתרכזת בעיקר בפריטים עדינים בהשפעת אופנת הפולק, עם משחקי מלמלה, מעט תחרה ועוד מיני קישוטים קטנים אשר יוצרים תמונה מושלמת. בין הפריטים המעניינים ניתן למצוא חולצות עם שרוולי פעמון, מקטורני קטיפה נהדרים, מכנסוני עור קצרצרים, צווארונים עמוסי פרטים ואוברולים במראה מחויט - הברקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully