וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה מקסימיליאן בלומין לקמפיין

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.2.2009 / 12:45

הזמרת היפה תוביל את קמפיין, קום איל פו. אלא מה

מרינה מקסימיליאן בלומין חתמה עם חברת האופנה comme il faut על הסכם לשיתוף פעולה לקיץ הקרוב. מקסמיליאן בלומין, יפה אמיתית ומי שמתראיינת מאז הפרסום בכוכב נולד 5 ומצהירה שהיא אינה חובבת דיאטות, תלווה את צילומי הקיץ לשנת 2009 של החברה, ותבצע שיר בנושא העונתי של החברה לעונה הקרובה - הומור. זה למי שטען שלפמיניסטיות אין הומור.

השיר נכתב במיוחד עבור קום איל פו ויושק במסגרת אירוע גדול לקראת הקיץ. בנוסף למארינה, תלווה את צילומי קולקציית הקיץ מעיין קרת.

מקסימילאן בלומין המוכשרת היא בת 22 ועדיין לא הוציאה דיסק עם חומר משלה, אבל בקום איל פול כבר מגדירים אותה כ"אישה מצליחה המתחברת למסרי החברה וערכיה...אישה מובילה בעולם התרבות הישראלי".

Comme il faut, מובילה אג'נדה פמיניסטית וביקורת חברתית ופוליטית המבוטאת בקו העיצובי, בקמפיינים שיווקים ובקטלוגים. בעבר צילמה החברה קטלוג אופנה על רקע חומת ההפרדה וקטלוג בשם "בתאבון מותק" בו צולמו נשים אוכלות, במחאה על הפרעות האכילה שסיגלו לעצמן נשים. בקטלוג זכיר נוסף של החברה צולמו שלוש נשים יפות בנות שבעים שהציגו את הקולקציה.

וואלה! אופנה לסיכום ממליצה מאד על המופע: ערן צור מארח את מרינה מקסמיליאן בלומין. גם חזק וגם חושני. מפגש בין רעיונות חנוך לוינים לאנרגיות דוהרות של רוק. אולי התחושה ברגע הראשון היא שצור העלה לבמה מעריצה, אבל אז מבינים שזו המעריצה הכי מוכשרת שיש. וד"ש מוואלה! תרבות.

ל- Comme il faut 12 חנויות ברחבי הארץ: בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א; אחוזה 170, רעננה; ויצמן 1, רחובות; מוריה 22, חיפה; קניון רמת אביב; קניון גבעתיים; כיכר רבין 9 ת"א; הסטודיו ברחוב הפלך 3 יפו; "רדיקל" בבית בנמל, קום איל פו נעלים אוסישקין 22 רמת השרון וכן קום איל פו נעליים, וקום איל פו ירושלים – רח' הלל 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully