וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרביצה הופעה

אלישבע כספי

1.2.2009 / 19:05

הדם החם של נעמי קמפבל הוא מקור השראה בלתי נידלה לצלמים שמנסים תמיד להוציא ממנה את הטירוף. הקמפיין החדש של DSquared2

שתי דיוות אופנה אלמותיות, בסביבת בטון תעשיתית, אפורה ומג'וייפת, נמצאות בעיצומו של מאבק אופנתי - לינדה אונג'ליסטה בת ה-43 ונעמי קמפבל בת ה-38, בקמפיין אביב-קיץ למותג האופנה הסופר-סקסי DSquared2 נראות דרך מצלמתו של סטיון מייזל בעיצומו של קרב חתולות פוטוגני, בו נאבקת נעמי השחומה וחמת המזג, בדימוי של לינדה הצחה, האצילית והקרירה.

הקמפיין משחק במודע ובתחכום על עניין הבדלי צבעי והבדלים אנושיים באופן כללי וכמובן שהקריצה האירונית לטמפרמנט הסוער של קמפבל, שכבר החטיפה כמה וכמה בוקסים מתוקשרים בעברה, כמו גם הקריצה אל עבר אופיו התחרותי של עולם הדוגמנות, לא נעלמת מעין המתבונן.

הבנות לבושות בשמלות שחורות, ארוכות וצמודות, סנדלי סטילטו וכובעים שחורים צמודים, שמכסים את שערן ונקשרים ברצועה תחת הסנטר. בסגנון של מתאבקים, אבל בסטייל. הדימוי הסופר נשי והסופר כוחני ברור, וכמובן שהקרב הזה מסתיים ללא הכרעה.

הרעיון של נשים יפיפיות וחזקות בתחום גברי למחצה, הוא העומד מאחורי כל קולקציית אביב-קיץ של האחים דן ודין קאטן מ- DSquared2, שבחרו במודל "המלאכיות של צ'ארלי" כמקור ההשראה.

גם התצוגה של אופנת הקיץ שלהם, שהתקיימה במילאנו בספטמבר האחרון, נפתחה בשלישיית דוגמניות-עבר, ששיחקה על המסלול את המלאכיות של צ'ארלי. השלוש אמנם לא מאותה הליגה של אונג'ליסטה וקמפבל, אך ידועות בהחלט: פרננדה טברס, נדג'ה ואסתר קניידס, שהייתה מפורסמת במשך שנים כדוגמנית הבית של דונה קארן ובזכות המראה הלא שגרתי של השפתיים האובר נפוחות ומוזרקות הקולגן שלה. הן הופיעו על המסלול בשמלות ג'רסי חומות, משובצות באבני טופז, סטילטו זהובים ומראה כללי סקסי של מוכנות לשליפה, התשואות היו בהתאם.

המגמה של העדפת סופר-מודלס ותיקות על "בשר טרי", נמשכת כאילו ביחס הפוך למשבר הכלכלי המתמשך. במצב הנוכחי, מותגי אופנה מעדיפים לשים בחזית הקמפיינים שלהם שמות מוכרים שכבר הוכיחו בעבר את האטרקטיביות שלהם ומקושרים עם סוג של זוהר שכנראה אף פעם לא נמוג.

מלבד שמלות ארוכות, עתירות בד ומחמיאות לגוף, בעיקר בשחור- לבן, יש בקולקציה עוד הרבה בגדים בהשראת הסבנטיז, כמו ג'ינסים כהים בגזרת מותניים גבוהים, המתרחבים מהברך ומטה, בצירוף חולצות אוקספורד קטנות ומשובצות. חליפות ג'ינס ולא מעט חליפות-כוח בנות שלושה חלקים, עם חלק עליון של ז'קט ווסט צמודים ומכנסיים רחבים מתנופפים כלפי מטה.

צעיפים הקשורים לצוואר בסגנון הדיילת, כובעים רחבי שוליים בצירוף משקפי שמש גדולים ומגפיים ארוכים עד הברך, עם חצאיות רחבות, היוו עוד תזכורת קטנה לעידן שנות ה-70.

כמו שאוהבים תמיד אצל DSquared2 היו שם גם לא מעט בגדי ים חושפניים, למרות שהקולקציה כולה נראתה לבישה בסך הכל וסקסית בצורה מתונה, יחסית לנטייה של צמד האחים קאטן להגזים לפעמים עם המינונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully