וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש: הז'קט

הגר ליינקרם

2.2.2009 / 11:59

מישהו בכלל קנה מעיל העונה? החורף החלוש והמיתון גרמו להמוני מעילים יפהפיים לגדוש את החנויות באין דורש. רשתות האופנה מפיקות לקחים

בחנויות האופנה תלויים על קולבים, בכמויות, באין דורש, מעילי צמר מחממים ויפים, שלישראלים אין שום אינטרס לקנות. הם מקסימים אבל התחושה היא שבחורף הבא זה כבר לא יהיה אותו דבר. מי ירצה לייצר לשווא כל כך הרבה מעילים יפים בארץ חמה. המראות האלה יש להניח יתחלפו בקולבים עמוסי ז'קטים.
מרשת "רנואר" ממשיכים לנסות לעודד את מכירת המעילים האחרונה לעונה ומדגישים ש"היות ומזג האוויר החורפי בושש להגיע, קצב מכירת המעילים מעט איטי יותר העונה אך לפיכך ההנחה הממוצעת על מעיל במכירות סוף העונה הינה גבוהה יותר."
משה טבת סמנכ"ל הסחר והאופנה של "המשביר לצרכן" לא מעודד אתכם לקנות אצלו מעילים בגלל המחיר הנוח אלא מדבר על הקור: "למרות שבמדינה שלנו אין ממש חורף אמיתי, עדיין הערבים הקרים מצריכים לבישת מעיל חם ואופנתי. אנשים תמיד רוצים להתחדש ולהיות לבושים לפי צו האופנה". הוא גם טוען כי "בעונת החורף הנוכחית "המשביר לצרכן" מכר כמות יפה מאוד של מעילים".
גם אורלי גולברי, מנהלת השיווק של רשת "גולברי" מסרה "כי על אף החורף הקשה, בגזרת המעילים אחוזי המכירות היה גבוהים באופן יחסי לשאר הקולקציה וזאת על אף שקולקציית המעילים והז'קטים הורחבה".

אילן בזה, מנכ"ל "טאג וומן", מספר כי איכשהו - ספק מזל, ספק תחושת התנבאות, מלכתחילה הוציאה רשת "טאג וומן" תקציב מצומצם בתחום המעילים. ולמרבה ההפתעה כל המעילים של טאג וומן נמכרו העונה. "דווקא מה שמוזר זה שהמעילים הדקים נשארו, מה שהלך יותר זה מעילי הצמר. מה שהוביל אותנו להכניס דווקא עכשיו, עם סיום העונה מעיל נוסף לקולקציה. דייקנו בתקציב, כנראה שהייתה לנו תחושה שלא ממש יהיה חורף, אנחנו מאוד שמחים על המכירות הרבות בתחום המעילים ונמשיך להציע מגוון שכזה גם בשנה הבאה"
ב"קסטרו" מסבירים שהם הצליחו למכור כמות נאה של מעילים העונה תודות להרבה אופציות של מעילים שהם הוציאו לשוק: החל ממעילים קלים כמו מעילי טרנץ', מעילי כותנה ומעילי ניילון ועד מעילי צמר עשירים ומחממים".
"אנחנו רשת בינלאומית" הם מזכירים "והתכנון הוא שלקוחה בגרמניה תמצא מעיל מחמם מאד מצמר, ולקוחה בישראל תוכל להנות ממעיל כותנה קל או מעיל טרנץ' אופנתי".

הבנים שחם להם

הקושי למכור מעילים בוודאי הופך קשה יותר כשקהל היעד שלך הוא גברים. בני המין החזק אינם מחדשים את מלתחתם במלואה כמדי עונה, ועבור רבים מן הגברים קניית מעיל מתרחשת אחת לכמה שנים. מעצב בגדי הגברים דיויד ששון טוען שהוא יודע לפצח את השיטה בעזרת הכנת המעילים הנכונים לגברים. "אני משתמש הרבה בצמר קר, בכותנות ובבדים קלילים יותר עבור המעילים והז'קטים לגברים. אלה פריטים נצחיים יותר ובעלי חיי מדף ארוכים יותר שמשדרים מראה חורפי אבל הם יכולים להיות שימושיים כמעט בכל עונה. אני עובד על גזרות קלילות יותר שגם מתאימות לפרקטיות של הגבר הישראלי".

בין המעצבים התל אביביים הבודדים שמייצרים מעילים, בולט במיוחד עידו רקנטי שהכין מספר מצומצם של מעלי צמר עם בטנה של קווילט. "עשיתי אותם בשביל תחושה של חורף בחנות וגם לאור ההצלחה שהייתה בשנה שעברה. אבל העונה הזו כמעט שלא נמכרו מעילים בתל אביב. היו כמה לקוחות שקנו מעיל, אבל הם היו מירושלים." המעיל של רקנטי הוא אכן מעיל מושקע, ועל כן אולי זה המקום היחיד לעלוז במעט על חוסר ההצלחה, כי עכשיו המעיל שעולה 1600 שקל נמצא ב-60 אחוזי הנחה. זה בדיוק הרגע לחשוב קצת קדימה ולהצטייד במעיל משובח כמו זה, מי יודע מה יהיה אחרי ההתחממות הגלובלית, אולי באמת נצטרך אותם בעידן הקרח הבא.

הנחות ומבצעים על מעילים:

רנואר: 30-50 אחוזי הנחה על כל המעילים.

המשביר לצרכן: מעילי מבצע ב-100 ש"ח. יתרת המעילים במחלקה נמכרים בהנחות של 50% לכלל הלקוחות ובהנחות של בין 10%-30% לחברי מועדון המשביר.

גולברי: המעילים מוצעים בהנחות של 25-35%.

טאג וומן: טווח מחירי המעילים לאחר ההנחות, נע בין 149.99 ש"ח לז'קטים הקלילים והדקים ועד ל-539.99 ש"ח למעילי העור.

דיויד ששון: מעיל טרנץ' 1119 ש"ח במקום 1599 ש"ח. מעיל טרנץ' קצר 1049 שח במקום 1499 ש"ח. דיזנגוף 170, שנקין 47 – תל אביב.

עידו רקנטי: מעיל צמר עם בטנת קווילט, 640 ש"ח במקום 1600 ש"ח, מלכי ישראל 13 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully