וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם השלב המנומס

לירוי שופן

5.2.2009 / 8:43

ב"גולף" רוצים כבר כמה עונות להיות סקסייים כמו המתחרים. האם קיץ 09 מוצא אותם מוכנים לקרב על הגרוב? בחינת קולקציה


"גולף" נתפשת כרשת קז'ואל שמרנית במחירים נוחים ואין לה את ההילה הסקסית שתעשיית האופנה המיינסטרימית חותרת אליה. לפני מספר עונות התגבשה שם ההבנה שקהל הלקוחות של גולף כבר לא מעוניין רק בבגדים פרקטיים אלא בעיצובים מתוחכמים ורגישים לצו השעה, והרשת החלה להתנהג כמי שמתחרה ב"קסטרו", ב"פוקס" ויש להניח ב- H&M ו"גאפ" שעתידות להכנס לארץ לקראת סוף השנה. ההארה הזאת הביאה לשינוי וכיום מועסקות ב"גולף" מעצבות חדשות יחסית וצעירות, שאמורות לרענן את רוח המותג.

במחלקת הנשים ניכר שהשכילו לקרוא את השטח היטב ולהתעדכן ברמה הגלובלית. יש למשל השראה מהקו הצעיר D&G, שאחראי לאחד הנרטיבים הבולטים של העונה - עולם היאכטינג והקרוז. יש חליפה לבנה, סנובית ועשויה היטב, בגדים עם נגיעות של כחול רויאל; אדום וכתום לוהט על שמלת חוף נהדרת בדפוסי דקלים טרופיים או ז'קטים מכותנה עם שרוולים קצרים ששודכו למכנסונים תואמים בסגנון יאפי-ספורטיבי.

פריטים עליוניים רבים עוצבו בגזרת אמפייר, ומצאו שם מקום גם לטרנד "בלוקי הצבע" (חלוקה גראפית של מעין פאצ'ים צבעוניים בולטים המרכיבים את הבגד). תחום הג'ינסים, נקודה בעייתית בהיסטוריה של גולף, זכה לשדרוג ועכשיו הגזרות מדוייקות והשטיפות חכמות. בולט במיוחד זוג אחד שכוסח באנזימים ושפשופים אגרסיביים שהעניקו לו "חברבורות" לבנות – כחולות עמוקות ועוד אחד בליץ' לחלוטין בגזרת "גזר" רלוונטית.

מצביעים לשמרנים

אך מול קולקציית הנשים מתחדדות החולשות של קולקציית הגברים. נדמה שאת הצעד המתבקש שעשו אצל הנשים מישהו כאן פספס. אמנם קווי ההשראה כמעט מקבילים (כאן יש לנו סקיפרים ושחקני רוגבי) אבל מורגשת בכל הקולקציה שמרנות מסחרית שפוגמת בתוצר הסופי ועושה אותו פחות רלוונטי. השורה התחתונה ברורה – מי שמדמיין שם את הגבר הישראלי של הימים האלו פשוט לא מדמיין אותו נכון.

בין הג'ינסים, למעט דגם אחד מוצלח באפור שעבר טיפולי קימטוט והבהרה השאר שומרים על חזות מהוגנת מידי בגזרות שלא רוצות לבלוט ומסתכמות רובן ככולן ברגל ישרה ורחבה יחסית. כמעט ולא נרשמו כאן ההישגים שרשמה קולקציית הדנים לנשים.

יש חולצות טי ופולו טובות בצבעים נכונים - כמו סגול, ירוק דשא עמוק, משחקי דג'רדה שמוסיפים עניין ויזואלי או מכנסים קצרים ויפים, עשויים "סיר-סאקר" אבל אין בכוחם לחפות על קולקציית חליפות ארכאית (גם אם זולה במחיר, זהו לא תירוץ - הרשת השוודית מעמידה חליפות עדכניות עד הדיטייל האחרון באותו שווי כסף) או על ז'קטים ומכנסי דגמ"ח שנראים כמו העתק משמים מהעונה הקודמת.

ועוד דבר – אם רוצים לכנות קבוצת השראה כ"פראפית" זה לא יכול להסתכם בחולצות מכופתרות ומכנסי צ'ינו בצבע קאמל (שגזרתו החדשה מוצלחת מאוד). הצצה לקווים של מעצבי מיינסטרים אמריקאיים יכולה לספק שיעור על הדבר האמיתי.

אי אפשר לפחד לעשות את הקפיצה שקהל הלקוחות עשה מזמן. אם ב"גאפ" המקובעת הבינו את זה והשכילו לשנות גישה כדי להישאר רלוונטיים (רשימת שיתופי הפעולה החדשה שלהם והעריכה המחודשת של פריטי האייקון של הרשת היו רק ההתחלה), אפשר גם כאן. כי חתן במכנסי פשתן בצבע אבן מהמחלקה החגיגית של "גולף" הוא מראה שכדאי שיכחד בהקדם.

מחירים:

נשים - גופיות: 59-139 ¤, מכנסיים: 129-229 ¤, ג'ינסים: 199-299 ¤, שמלות: 149- 299 ¤.
גברים - מכנסיים: 159-299 ¤, חולצות מכופתרות: 139-219 ¤, חולצות פולו: 79- 159 ¤,
ג'ינסים: 229 – 329 ¤.

  • עוד באותו נושא:
  • גולף
  • קיץ 09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully