וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקת האשכים

אלישבע כספי

5.2.2009 / 14:19

בארה"ב פסלו את הסרטון החדש של קלווין קליין שמראה דוגמנים במזמוז קבוצתי. להתחרמן בג'ינס ארוכים זה בכלל הדבר הכי לא נוח שיש

הדבר הכי לא נוח שיש הוא להתחרמן בעוד אתה לובש ג'ינס. זה לא הפריע אף פעם לפרסומאים של קלווין קליין לצלם סלבס ודוגמנים מהממים, בעיניים מצועפות מתשוקה, שרויים באמצע ריגשה כשהם שרועים, מפושקים ונחשקים, במכנסי ג'ינס ארוכים.

בשנות ה-80 קלווין קליין יצאו בקמפיין בכיכובה של ברוק שילדס המתבגרת בת ה-15 שצולמה כשהיא לבושה בג'ינס בלבד, תחת הכותרת הפרובוקטיבית לשעתה "שום דבר לא מפריד ביני ובין הקלווין שלי" – שהיה לאחת מפרסומות האופנה הזכורות ביותר בכל הזמנים. גם בהמשך, הקמפיניים שלהם לאורך השנים עוררו מחלוקות עקב חיבה לפרובוקציות ובעיקר, תמיד הרבה באז.

עכשיו, נאמנים לעצמם, הם יוצאים בקמפיין ג'ינס חדש וחם לקיץ 2009 שכולל סרטון סמי פורנוגרפי בין שלושים שניות, שצילם המאסטר של שילוב של סקס ואופנה - סטיוון מייזל.
בארה"ב כבר הספיקו לאסור על הקרנת הסרטון הזה, אפילו בשעת לילה מאוחרת . גם בערוצי הכבלים שנחשבים ליותר ליברליים. אבל ב- CK לא מתייאשים וכבר עובדים על גרסה מצונזרת שתעמוד בסטנדרטים המחמירים של הטלוויזיה האמריקאית.

יום קשה על הספה

קבוצת הדוגמנים והדוגמניות שמשתתפת בסרטון, כוללת בין השאר את Anna Selezneva , Natasha Poly , Anna Maria Jagodzinska ועוד שני דוגמנים גברים. וכל אלה עסוקים במזמוזים, לא ממש אמינים יש לומר. תשוקה אמיתית היא משהו שלא קשה לטעות בו כשהוא ניצב מול העיניים, כאן יש יותר תחושה של מצולמים שעוברים יום עבודה מעייף של אנשים רזים ופוטוגנים שלא הכירו לפני הפגישה על הסט. סקסי? לא ממש. אפשר להתרכז בנחת בג'ינס.

חובבי הג'ינסים באיטליה, צרפת, ספרד וגרמניה יוכלו לראות בטלוויזיה את הגרסה המקורית כי באירופה לא מתרגשים מקצת ציצים וסקס. הגולשים בישראל מוזמנים פשוט להיכנס לקישור המצ"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully