וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצות הקלות

6.2.2009 / 10:23

הן יצאו לעולם עם גנים מהממים ובאז מולד. זה לא אומר שוואלה! אופנה לא יכולה לדרג את הבנות המדגמנות של הסלבריטאים, כמו שבא לה

הן ה'איט-גירלס' הבלתי מעורערות. אומרים שסוכנויות הדוגמנות משפצות את המידע על נתוניהן הפיזיים, אבל הן לעד יעניינו את התקשורת, לא משנה מה יעשו, ויהנו מיתרון יחצ"ני בולט על פני כל דוגמנית יפה אחרת שמועמדת לקמפיין, אבל נולדה לאבא ואמא פחות מוכשרים ומפורסמים. האם זה נקרא להרוויח את הפרסום שלך ביושר, בזכות מה שקיבלת בבית? או שמדובר בעוולה מעצבנת. אין לדעת. יש לדרג.

בזכות השנדי

קימברלי סטיוארט (29), בתם של אלנה ורוד סטיוארט, גדלה כילדת רוקנרול מפונקת. בארץ מי שעדיין זוכר לה את ההתעמרויות בעובדי המלון התל-אביבי שאירח אותה ואת אביה בביקור כאן ב- 1983. מילדות היא שאפה להיות דוגמנית כמו אמא ולפני שקיבלה עבודה ראשונה מטומי הילפיגר הספיקה לסיים קורס דוגמנות ומאז היא עובדת. באביב 2007 סטויוארט הרוויחה 100,000 פאונד בקמפיין ל'אולטימו' מותג ההלבשה התחתונה הבריטי, אחרי שהחליפה את רייצ'ל האנטר, אשתו לשעבר של אביה שבעצמה החליפה את פני לנקסטר, אשתו הנוכחית.

לאחרונה היא הסירה את שתלי הסיליקון שלה, הפסיקה לעשן ולשתות, עונדת חוט קבלה אדום, מבלה פחות עם האחיות הילטון וקים קראדשיאן, מעצבת עבור קו הביגוד הפרטי שלה Pinky Star Fish, ולאחרונה שינתה את קעקוע ה- Daddy's Little Girl שלה ל- Daddy's Little Girl Loves Discounts.

שורה תחתונה: לשמחתה ירשה מאבא את השגעון ולא את הפנים. בזכות הקעקוע הכנה - מס' 1 ברשימה.

דור 3 לתהילה

דקוטה ג'ונסון (19), בתם של מלאני גריפית' ודון ג'ונסון ונכדתה של טיפי הדרן, מהבלונדיניות האהובות על היצ'קוק, הוחתמה בשנה שעברה בסוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG. דקוטה, יפיפיה אמיתית, סיפרה לרגל ההחתמה ל- Fashion Week Daily שהיא נרגשת אבל מודעת לכך שעליה לסיים את שנתה האחרונה בתיכון בקליפורניה.

העבודה הראשונה שקיבלה הייתה לא פחות מהפקת אופנה ל'ווג'. מייד אחר כך היא הצטלמה לקטלוג המותג האיטלקי 'הוגן' (Hogan) ובקרוב תדגמן את קו הג'ינסים של 'מנגו' לאביב-קיץ 09. באתר המותג היא מצוטטת עם המחווה המנומסת: "זהו כבוד רב עבורי לעבוד עם מנגו. הקולקציה מעולה. שיקית ואלגנטית ובאותו זמן גם קולית ויומיומית". ג'ונסון לוקחת שיעורי משחק בלוס-אנג'לס ומקווה להמשיך בהצלחה את המסורת המשפחתית וגם לעצב קו אופנה משל עצמה.

שורה תחתונה: הרושם הוא שלמרות יופי סימטרי באופן לא מפתיע ומראה נעים אבל לא מספיק מיוחד שקיבלה מאמא, יש כאן ניצנים של חיבה לצד הפרוע של החיים ועל כך ראויה למקום ה-2.

המשתדכת בחוכמה

אליזבט 'ליזי' ג'אגר (24), הבכורה מבין ארבעת ילדיהם של ג'רי הול ומיק ג'אגר, היא אחת הדוגמנית המצליחה של 'אינדיפנדנט מודלס' (Independent Models). אליזבט, שלא קיבלה את המראה החושני הפרוע של אבא אלא את האציליות של אמא - מהדוגמניות הגדולות של כל הזמנים ובעלת רגליים בלתי נשכחות, החלה לדגמן כבר בגיל 10 כשהצטרפה לאמא לקמפיין סתיו-חורף 1998 של טיירי מוגלר.

מאז היא קיבלה קמפיינים בזה אחר זה, כשהבולטים בהם היו ל'ויקטוריה סיקרט', 'לנקום', ו'מנגו'. נראה גם שלנסיכה ארוכת השיער יש גם חולשה לנסיכים. היא יצאה עם קאלום בסט, בנו של שחקן הכדורגל האגדי ג'ורג' בסט ועם שון לנון.

שורה תחתונה: האף מושך תשומת הלב של אמא, רק הופך את המראה שלה לאינטיליגנטי. עתיד גדול כדוגמית מסחרית לא ברור אם יהיה כאן, אבל יחוס כה מגניב כמו הבת של מיק ג'אגר, זה מקדם פתיחה לחיים, מהחלומייים שיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חזק בקוקו

קוקו סאמרס (18), בתם של טרודי סטיילר וסטינג, אמנם משכה תשומת לה גדולה כשכיכבה לצד דוגמניות ידועות בקמפיין אביב-קיץ 08 של ברברי, אבל תוך זמן קצר זנחה את עולם הדוגמנות לטובת המוסיקה.

ה'מירור' הבריטי דיווח לאחרונה שקוקו, שירשה את הגוון הווקאלי של אבא זכתה בחוזה הקלטות יחד עם ההרכב המוסיקלי שלה, בעל השם המצויין I Blame Coco, שיוצר בהשראת סגנון הפופ-רגאיי של 'פוליס'. את ההצלחה שלה היא מייחסת לאימוני כתיבת שירים ונגינה בגיטרה בסיוע פיט דוהרטי, סולן ה- Babyshambles והאקס הג'נקי של קייט מוס. בפסטיבל גלסטונברי האחרון הצליחה להרתיח את אבא סטינג לאחר שחלקה אוהל אחד עם דוהרטי.

שורה תחתונה: בגלל שאת לא רוצה לדגמן אלא לעשות מוזיקה, אנחנו מעריכים אותך הרבה יותר. נעים לגדול באחד הבתים היציבים בהוליווד. חבל רק שז לא מציל מטעם רע בבחורים.

הסיינטולוגית

דניאל ריילי קו (19), בתה של ליסה מארי פרסלי ונכדתו של 'המלך' גדלה כסיינטולוגית והחלה את קריירת הדוגמנות שלה כבר בגיל 12 בקמפיין טומי הילפיגר. בפברואר 2004, בגיל 14 היא כבר דגמנה לראשונה על מסלול והיתה לדוגמנית הצעירה ביותר בתצוגת 'דולצ'ה גבאנה' במילאנו.

שנה אחר-כך היא הוחתמה בסוכנות IMG ונבחרה לפנים של מותג התכשיטים האמריקני 'דיויד יורמן' לצד קייט מוס ואמבר ואלטה. בהמשך היא הופיעה במשך 3 שנים רצופות במודעות הפרסום של איפור 'דיור' ובפרסומת לבושם המותג, 'מיס דיור שרי'. קו הופיעה על שער ה'ווג' יחד עם אמה וסבתא פרסיליה פרסלי, וגם על עשרות שערי מגזיני אופנה אחרים. כיום היא חתומה בשתי סוכנויות נוספות, 'עלית מודלס' (Elite Models) בניו-יורק ו'סטורם מודל מנג'מנט' (Storm Model Management) בלונדון. כשהתארחה באוקטובר 2007 עם אמה בתוכניתה של אופרה ווינפרי היא הצהירה על רצונה להיות צלמת מקצועית.

שורה תחתונה: את באמת היפה מכולן, אבל משהו בהתמודדות החלשה של אבא ואמא עם החשיפה, והדיבורים על רצון להיות צלמת, מסמנים שלא כל העולם יהנה ממה שיש לך אלא רק בודדים נבחרים. זכותך. תודה בכלל שטרחת לצאת לעבודה עד היום.

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully