וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס בהוליווד

9.2.2009 / 14:46

טקסי הגראמי והאוסקר הבריטי שהתקיימו אתמול בהפרש שעות קטן, מוציאים דברים טובים מהכוכבות שעושות חזרות לשטיח האוסקר

טקס פרסי הגראמי האמריקאי שהתקיים ביום ראשון בלוס אנג'לס, יחד עם ה-BAFTA - טקס האוסקר הבריטי, שהתקיים בלונדון כמעט במקביל, גרמו לחזיונות אלגנטים, שכללו ערימות של כוכבות על השטיחים האדומים. החדשות הטובות: אנג'לינה ג'ולי מתאוששת היטב מההדים המאוכזבים שהשאירה אחריה בשטיחים הקודמים. החדשות הטובות עוד יותר: הטקס האמיתי מכולם עוד לפנינו.

קייט וינסלט

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר ('נער קריאה') בחרה בשמלה שחורה של זאק פוזן עם טופ V, נעלי עקב של פראדה ויהלומי 'שופארד' (Chopard) בצמה אסופה. חוסר ההעזה והבחירה בבונקר השחור, קצת מאכזבים, אבל מצד שני הבחירה מגלה גזרה מצוינת.

אנג'לינה גו'לי

לאחר התגובות הפושרות על השמלות שלבשה בטקסים האחרונים, שביטאו בחירה בנוחות משעממת ולא ממש מחמיאה, ניכר שהחצי הנשי של בראנג'לינה עשה הפעם מאמץ. היא בחרה בשמלה שחורה עם עיטור קשת בצהוב ניאון של ארמני ונעלי עקב קלאסיות שחורות של כריסטיאן לאבוטין. צמיד ועגילי יהלום של אספרי (Asprey) השלימו לוק הוליוודי זוהר, שהוביל למחיאות כפיים וקריאות התלהבות כנות מן הקהל המקומי.

פנלופה קרוז

זוכת פרס שחקנית המשנה ('ויקי כריסטינה ברצלונה') בחרה בשמלת קטיפה שחורה של אזדין אלייה, שזכינו לראות רק לאחר שהיא נפרדה ממעיל שחור ארוך. טוב, למי שנולד וגדל במדריד קשה עם הכפור הלונדוני. סידור שיער מקסים ומחמיא השלים לוק מנצח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

שרון סטון

סטון הביאה איתה משב הוליוודי בשמלה באדום בסיסי של ג'ון גליאנו מקולקציית אביב 09, החושפת גזרה חלומית, בלוק סקסי ללא הדפסי חיות הבר שמאפיינים את הסגנון שלה בד"כ. לא כל בנות ה-50 היו מצליחות להשתחל לשמלה הצמודה והסקסית הזו. מי שאמר ש- 50 הוא ה-40 החדש, ידע בדיוק מה הוא אומר.

מריל סטריפ

בשחור האהוב עליה ועם מטריה פתוחה, הזכירהמריל סטריפ יותר את מרי פופינס ופחות כוכבת הוליוודית. אנחנו יודעים שהיא לא מוציאה יותר מדי מחשבה על השטיח האדום, אבל האם יתכן שהשמועות כי השמלה נקנתה לפני 30 שנה נכונות?

גווינת' פאלטרו

הכוכבת שהציגה בטקס את רדיוהד "המבריקים", הופיעה לראשונה יחד עם בעלה כריס מרטין סולן 'קולדפליי' על השטיח האדום וזהרה בשמלת מיני מטאלית של 'ברברי' שחשפה זוג רגליים חטובות וגזרה כללית טובה שבכלל שכחנו משני ההריונות.

ג'ניפר הדסון

זוכת האוסקר נראתה טוב מתמיד למרות השנה הקשה שעברה עליה. היא בחרה בסט שחור-לבן עם מוטיב אוריגמי של RM מבית רולנד מורה. פיינליסטית 'אמריקן איידול' זכתה בפרס אלבום ה- R&B הטוב ביותר והודתה לאלוהים וויטני יוסטון.

טיילור סוויפט

זמרת הקאנטרי-פופ המתוקה בת ה- 19 הידועה בשירי תמימות ותלתלים חמודים, הלכה על בטוח עם שמלת 'קאופמן פרנקו' פשוטה וחגורת עור ונראתה מלכת נשף הסיום של התיכון בפנסילבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully