וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2009: מי בוחר בתסרוקת של בניהו?

9.2.2009 / 13:54

התסרוקת של דובר צה"ל - הסתרה בעייתית של האמת, או חבר'מניות כובשת? האם הוא מייצג נאמן של המילואימניקים או של החפיפניקים? אתם מצביעים

נגד (הגר ליינקרם)

אישיות רמת מעלה שתפקידה הוא, מעל הכל, לשדר שקיפות לציבור, לא יכולה להסתתר מאחורי קצוות שיער דלילות שמתעופפות מצד לצד. הטיית ראש אחת קטנה וכל האמת נחשפת במערומיה. אהוד אולמרט התהלך שנים רבות עם ערימת שיער סמלית שמנתרת מימין לשמאל ואז, מתישהו, אפילו הוא השכיל להבין שתפקיד רציני ומחייב הולך עם תסרוקת הולמת, כזו שאומרת את האמת בפרצוף.


כדובר צה"ל, אבי בניהו חייב להרים את הכפפה ולהפיק לקחים. זה הרגע, בשיאה של מערכת בחירות הזויה, להעביר את המסרק היישר לתוך השיער ולגלות שלא נשאר שם הרבה. הגיע הרגע, אחרי מלחמה איומה, להפסיק לרמות אותנו ב"הלוואה וחסכון" שלא קשורים למצב הכלכלי, ולהתחיל להתגאות במה שנשאר - ראש אחד טוב על הכתפיים, אפילו אם הוא מעט קרח. גבר במדים המדווח מול מצלמות הטלוויזיה ומספר לנו על פעילות צה"ל בעזה צריך להיישיר מבט ולא לטשטש עובדות.


מה רע בסתם קרחת? אחת טובה ומנצנצת - מגולחת למשעי. מה יהיה כל כך רע בלרדת אל העם. הרי במדינת ישראל אחוז המצביעים הגברים מעל גיל 30 שווה כמעט לאחוז הגברים הקרחים. הציבור דווקא מגלה רחמים בעניינים שכאלה.


אם מטעמי אופנה אתם משאירים את אותה שארית הפליטה, אנא מצאו דרכים אחרות לשעשע את עצמכם ולהיות מאותגרים אופנתית. שמעתם ששפם חזר לאופנה?

בעד (דנה דרבינסקי)

רגע קשה הוא הרגע שבו גבר מקצץ באחרונות השערות שלו ומודה בפני הסביבה שהוא מקריח. כמובן שכולם כבר יודעים שנים שלאבי בניהו אין את שיער הראש העבות שכניראה היה לו בעבר ושהוא כבר לא בן 25. אבל הוא כנראה עוד לא מצא את הפנאי לספר את כל זה לעצמו. על הסביבה להיות סבלנית ולתת לגבר את הזמן להתבשל עד לרגע בו הוא מוכן לעבור שלב.


נשים חוטאות בהפנמה איטית, לא אחת, כשמדובר במראה החיצוני שלהן. הן יכולות להתהלך בטייצים צמודים ובחולצות שקטנות עליהן במידה, גם שנים אחרי שעלו במשקל והתרחקו מאד מהאייקון שלהן – גיבורת הסרט פלאשדאנס. הטייץ מלייקרה גורם להן להרגיש סקסיות וזה מספיק.


בניהו לא יכול להביט בראי ולראות שם גבר בלי שערות בכלל. חוסר האומץ הזה אינו משליך כלל על התנהלותו המקצועית. להיפך, הוא מייצג נאמן של המילואימינקים שלא מוצאים את הזמן לעשות ספורט ודבקים במראה החבר'מני. הוא כנראה נהנה להיות גבר בשל אבל עם בלורית שובבה. אמנם לא ממש בלורית אלא אניצים ספורים, אבל עדיין, המסר על תילו עומד.


חזותו השנויה במחלוקת של הדובר בעצם משדרת שובבות, היאחזות בנעורים ומעל הכל נאמנות לאחיו – קהל הישראלים בני ה-50 פלוס שהגיעו למשקל עודף ומסרבים לקבל את הקרחת. הוא והקהל אותו הוא מייצג, נותנים לגיטימציה אחד לשני וזה חשוב. ובכלל, אם כל בני החמישים פלוס האלה, יתחילו לשחות, יסתפרו קצוץ ויקנו אופנועים כבדים, איך יבלוט גדי סוקניק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully