וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך אני נראית כשאני מתרגשת

אלישבע כספי

11.2.2009 / 20:00

שוחררו תמונות הפקת האופנה של מדונה עם ישו - הדייט הברזילאי החסון והשחום מאוד. וויקטוריה בקהאם עושה עם המלכה תחרות גמישות

ניראה שמדונה וויקטוריה בקהאם נמצאות בתחורת סמויה בשאלה - מי גמישה יותר. אחרי שמדונה פישקה ומתחה רגליים בקמפיין לואי ויטון, משתחררת עכשיו תמונה חדשה של בקהאם לקמפיין הלנז'רי של ארמני ובה נמתחת הזמרת-מעצבת האופנה בתנוחה של נערת קרקס ומדגימה לציבור מה עושה לה התחושה של לבישת הלבשה תחתונה שמרגשת אותה באמת. בקהאם כרגיל לא נפרדת מהסמל המסחרי שלה העקבים וניראת כמי שהשקיעה כדי להיות ראויה לכל אחד מה-24 מיליוני הדולרים שמספרים שהיא קיבלה על הקמפיין. גם לבני התחרה מאוד יפים.

תאשימו את ריו

מספר הפעמים שמדונה מדגמנת לאחרונה ניראה גדול יותר ממספר הפעמים בהם היא מופיעה או עושה מוזיקה. המגזין המשובח W העלה עכשיו את הפקת האופנה שצולמה לפני חג המולד שבה מככבים מדונה והדוגמן הברזילאי Jesus. הפקה שבה כך מדברים התלקח רומן בינהם. ל-Sun כבר יש צילום של שניהם מסתובבים ביחד ברחוב, ובהפקה של ה-W רואים את כל מה שה- Sun לא תפס בצילום ברחוב - Jesus מעורטל עם גוף שחום וחזק, מאיים בנוכחותו הפיזית על מדונה השברירית לכאורה והבלונדינית כאפרוח מתוק, וגם לופת אותה על מיטת בית מלון. עם מי יצטלם כקונטרה, גיא ריצ'י? ושימו לב לכיתובים המצחיקים בצידי תמונות ההפקה של מדונה עם ישו במלון ובבריכה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully