וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצעדי לבד רונית יודקביץ'

אלישבע כספי

13.2.2009 / 8:38

אומרים תמיד שהצרפתיות מתבגרות יפה? צודקים. קבלו את הטופ מודל הצרפתייה הראשונה, בת 51 בהופעת אורח אצל גוטייה

ההפתעה בתצוגת ז'אן פול גוטייה בשבוע האופנה האחרון של פריז היתה הופעה מפתיעה על המסלול של אינז דה לה פרסנג' בת ה-51, מי שהייתה בשעתו מלכת המסלול בצרפת ונחשבה במשך שנים למוזה של קארל לאגרפלד. אינז הייתה הדוגמנית הראשונה עימה נחתם ב-1980 חוזה דוגמנות בלעדי עבור בית אופנת עילית, מה שהפך אותה לדמות המזוהה ביותר עם המותג הכי צרפתי - שאנל.
ב-1989 היא נבחרה לייצג את צרפת כפניה של מריאן, הסמל הלאומי הנשי של הרפובליקה הצרפתית, כבוד שזכו לו בעבר גם השחקנית קתרין דנב והדוגמנית לטישיה קסטה.
יש אומרים שעל הרקע זה החל הקרע בינה לבין לאגרפלד, שגרם לה לעזוב את שאנל ולמעשה להיפרד מקריירת הדוגמנות שלה. לאגרפלד הסנוב תיעב את כל עניין הפסל של המריאן וסבר שכל הנושא הוא ההתגלמות כל מה משעמם, בורגני ופרובנציאלי. הוא סירב להמשיך ולהלביש את מי שהייתה עד לאותו רגע הדוגמנית האהובה עליו ומקור ההשראה לעיצוביו, בטענה שהוא לא מתכוון להלביש מונומנט היסטורי.
מאז אינז דגמנה לעיתים רחוקות בלבד. היא נישאה, ילדה שני ילדים, הפכה למעצבת בזכות עצמה ופתחה בפריס בוטיק נחשב ומלא שיק צרפתי, שהפך לרשת חנויות מצליחה.
את החזרה למסלול עבור גוטייה היא עשתה בטבעיות ובחן של מקצוענית, כשהיא לובשת שתיים מהשמלות המוצלחות ביותר בקולקציה (שמלות שחורות וארוכות בסגנון חליפת טוקסידו) ובסגנון השיער והאיפור הטבעיים שלה. היא נראתה נהדר בגופה הארוך והגבעולי, בדיוק כמו לפני 20 שנה.

בראיון שנתנה לטיים אחרי התצוגה, היא הצהירה שהיא לא עושה בוטוקס ולא ניתוחים פלסטיים וכשנשאלה לגבי פעילות גופנית, היא ציטטה את וינסטון צ'רצ'יל שאמר שהפעילות הגופנית הכי טובה, היא בלי פעילות בכלל.

לדבריה חשוב היה לה להראות שנשים מעל גיל 40 יכולות להיות סקסיות אך לא דווקא בצורה פרובוקטיבית (מי אמר מדונה?) אלא בצורה יותר נשית ומעודנת כהגדרתה. במילותיו של גוטייה עצמו לאחר התצוגה: "דוגמניות אופנה הן לא רק בנות 14, אין מחסומי גיל ליופי".

יחד עם זאת ולמרות קבלת הפנים החמה שאינז זכתה לה מהקהל, היא הצהירה שהחזרה למסלול הייתה עבורה חד פעמית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully