וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילארי דאף תעצב ל-DKNY

15.2.2009 / 11:31

הטין סטאר מתארת את הליין שתעצב לדונה קארן. לפי ההצהרות מדובר בליין המושלם

הזמרת, שחקנית, אשת העסקים והטין סטאר, הילארי דאף (21) שפרצה בגיל צעיר מאד בסדרה של ערוץ דיסני ולוהקה לאחרונה לעיבוד הקולנועי המחודש של 'בוני וקלייד', תשיק קו לנשים צעירות עבור DKNY בסתיו הקרוב בשם Femme.

Femme שיופץ בחנויות החל מאוגוסט 09 יעוצב בהשראת טעמה הוורסטילי של דאף ורבים מהדגמים מתוכננים ללבישה באופנים שונים. למשל, סקיני ג'ינס עם לולאות לחגורה עבה ולולאות לחגורה צרה, חולצות T עם מחרוזות שניתנות להסרה, סוודר עם צווארון גולף שניתן ללבוש צמוד לצוואר או באופן רופף או קרדיגן ארוך בחזית שיכול לשמש גם כצעיף.

דאף סיפרה ל- WWD) Women Wear Daily) שהיא מקווה שהפונקציונליות הכפולה של הקו החדש תעודד אנשים לקנות בגדים בימים אלו. "יש בקו הזה משהו לכל נערה שמשנה את טעמה כל שנה, כמוני. לפעמים אני רוצה ללבוש טייטץ צמוד מעור עם חולצת משבצות רחבה, וביום אחר אני רוצה ללבוש שמלה פרחונית אבל גם נועזת. יש ימים שבהם אני רוצה להיות יותר פאנק-רוק, אבל בדרך של בנות. אני אוהבת ללבוש שכבות וצעיפים, ואני אוהבת שהקו הזה מאפשר מיקסים והתאמות. אני חושבת שזה הקו הנכון לנערות שלא יכולות לקנות יותר מדי בגדים היום", היא אמרה.

נשיא DKNY, קווין מונו אמר ל- WWD כי ההשפעה של דאף על החתך הדמוגרפי של נשים צעירות, ברורה. "השותפות איתה היא חסרת מאמץ כיוון שהרגישויות שלנו תואמות. היא נועזת ועדיין נשית, אינדיבידואלית ומציעה פרשנות מקורית לטרנדים שונים. אנו נרגשים ממה שהיא מפתחת עבור Femme".

השקת הקו תלווה בקמפיין מקיף בכל נקודות המדיה. טווח המחירים נע בין 39 דולר לחולצת T עד ל- 129 דולר לשמלת ערב. דאף השיקה בעבר קו של תכשיטים, בגדים, בשמים וריהוט בשם Stuff By Duff.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully