וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק מיחזור הקריירה

17.2.2009 / 18:45

קרל לגרפלד בעצמו צילם את ג'רי הול לקמפיין החדש של שאנל, והזכיר שלבנות ה-50 השוות יש קלאסה שאף חוטיני נואש לא ינצח

שובן של הסופר מודלס משנות ה-90 וה-80 אינו טרנד חולף, אלא תופעה מתבססת. יש הטוענים שהכול בזכות הבוטוקס, הפוטושופ והתאורה הנכונה. אין לדעת. זמן קצר לאחר לאחר שאינס דה לה פרסאנז' (51) הוזמנה לתצוגת ז'אן פול גוטייה, ג'רי הול (52) היא הפנים הישנות-חדשות בקמפיין האופנה החדש של 'שאנל'.

הצילומים ששוחררו בשבוע שעבר נעשו בדצמבר האחרון על-ידי קרל לגרפלד עצמו, הבוס בבית שאנל מזה 26 שנים, והם חלק מקטלוג האביזרים של המותג היוקרתי. הקונפסט הבסיסי מבוסס על הספר 'שרי' (Chéri) מ- 1920 מאת קולט (Colette), שם העט של הסופרת הצרפתייה סידוני גבריאל קולט, שעוסק בסיפור אהבתם של אישה בת 49 ובחור בן 25. ספר שגם עובד השנה על-ידי הבמאי הבריטי סטיבן פרירס לסרט קולנוע בכיכובם של מישל פייפר ורופרט פרנד.

לגרפלד ציטט למגזין 'גרציה' (Grazia) את אוסקר ויילד מ"תמונתו של דוריאן גריי": אני אוהב גברים עם עתיד ונשים עם עבר. זה הרעיון שמדבר אלי. גבר צעיר שמוקסם ונמשך למה שאישה עושה, למלתחה שלה, לבושם שלה, לתנועות שלה, למשיכה שלה".

הדוגמן החם של הרגע

ואכן לתפקיד הגבר בקמפיין לוהק הדוגמן החם ביותר היום באפטיסט ג'יאביקוני. כשנשאל למה בחר בג'רי הול לקמפיין, הסביר לגרפלד: "אני מכיר את ג'רי מאז שהייתה בת 15 ותמיד אהבתי את הצד הזוהר והנפלא שלה. אני אוהב את עורה, את פניה, את השיער שלה ואת כוח המשיכה הכללי שלה".
לגרפלד גם הודיע שצילם את הול לכריכת האוטוביוגרפיה שלה, 'דיוקן עצמי' (Self Portrait) שתצא לאור בסתיו השנה.

הול סיפרה למגזין שהיא זוכרת את פגישתה הראשונה עם לגרפלד היטב. "לראשונה פגשתי אותו בתחילת שנות ה- 70 במועדון. הוא היה מאוד סקסי. עבדתי איתו בתצוגה ל'קלואה'. הבנות שלי עדיין לובשות אחת מחצאיות המיני שלו".

מאז צילומי הקמפיין הפכה הול לנערת שאנל מסורה. היא נראית בבגדי המותג בכל אירוע חשוב והאביזר האהוב עליה הוא תיק-יד בדיגום טלאים ושרשרת. כשנשאלה מה הסוד, ואיך מקבלים עבודות דוגמנות גם אחרי גיל 45 ענתה הול שהכל עניין של גנים, הימנעות מאלכוהול, תזונה נכונה, ראייה חיובית והתנהלות נכונה. "הסוד הגדול שלי הוא הרבה שינה", היא אמרה. כן גם שלנו. אבל לא מהסיבות הנכונות.

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully