וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא מכל העקבים

הגר ליינקרם

19.2.2009 / 6:56

המאפר ומאלף הדוגמניות נמרוד פלד מופיע הערב, בשמלה של ויקטור בלאיש ועקבי ענק כאמן הבמה החדש שהוא הפך להיות - ההיבריד. ראיון

יח"צ - חד פעמי

היום במועדון "הבלוק" בתל אביב צפויה לעלות על הבמה חיה מוזרה ומופלאה, הכלאה בין חיה לאדם, בין גבר לאישה בין סקס ואהבה לאלימות ושנאה. חיה שלא באה רק לעשות גוד טיים של מוזיקה אלקטרונית סקסית בטירוף - אלא כזו שמבקשת להציב מולכם מראה ולדבר על כל הטאבואים וכל השלדים שאתם מסתירים בארון. החיה הבימתית הזו מכונה "היבריד" והיא שם הבמה של מי שמוכר בתעשייה כמאפר ומאמן דוגמניות הלא הוא נמרוד פלד הזכור באיכויותיו הנוקשות והמיליטריסטיות מתוכנית הריאליטי "הדוגמניות.

פלד, דמות מוערכת בתעשיית האופנה ואמן כישרוני תפר לעצמו כובע חדש נוסף ומתחיל לפעול עכשיו כאמן במה מסקרן. הקליפ שלו שיצא לפני כחודש נקרא "'Twisted Hybrid Lava'. פלד מופיע בו חצי ערום, פניו משוחים בלבן, הוא צועד כחייל פאשיסטי על נעלי עקב מאסיביות, שר באנגלית לקצב אלקטרו קברטי סקסי ומצהיר שהוא הקול שלו ציפיתם שנים.

"בראש שלי אני אמן במה כבר המון שנים" הוא אומר "תמיד עבדתי מהצד השני של המתרס ועכשיו פשוט נקרתה ההזדמנות והלכתי על זה". פלד הלחין וכתב את המוזיקה של השיר שלו. באחת הפעמים שאיפר את בנות להקת "טרי פוייזן" הוא השמיע את הסקיצה לברונו המפיק המוזיקלי של "טרי פויזן" שהרים ואימץ את הפרויקט. על הקליפ פלד עבד עם חברים בעבודת צוות אינטנסיבית. "זה תפס, וכרגע זה משתולל לכל הכיוונים. יצרנו את החיה הזו "היבריד" וכל פעם נוספת לדמות עוד שכבה. אפשר להגיד הרבה דרך הפרפורמנס הזה, לדבר על נושאים רציניים שיש בהם ניגודיות כמו בדמות. ההיבריד הוא חצי אדם חצי מכונה. זה אלימות ורצון לשלום משולבים יחד. יש בדמות המון הומור אבל היא גם מאוד רצינית"

ההיבריד ביצתי?

ההיכרות של פלד עם עולם האופנה מוסיפה המון סטייל לאמן הבמה שבו. פלד מביא לתנועותיו הקשוחות של ההיבריד, הרבה ידע בכוריאוגרפיה שהיא ספק הליכה על המסלול ספק ריקוד. הוא בהחלט יודע להניע את הישבן ולזוז היטב על עקבים אימתניים. הקליפ הראשון הוא יצירה שלמה שמאגדת לתוכה מוטיבים מעולם המוזיקה, הפרפורמנס והאופנה.

בהופעה הערב פלד צפוי לעלות בשמלה שעיצב ויוי (ויקטור) בלאיש ובהחלט מעניין לראות איזה עוד שילובים מוטרפים ייעשו שם בין האהבה לאופנה לחיית הבמה.

איך מגיבות הקולגות?
"כולם די מופתעים, אנשים שאני עובד איתם הרבה ולא ידעו שיש בי את הצד הזה. למשל רוני דואני ודנה ברגר שאני מאפר כבר שנים היו מאוד מופתעות אבל כולם מאד מפרגנים ומתלהבים."

"היבריד" יכול להגיע גם מחוץ לביצה התל-אביבית?
"קשה לי להאמין שזה יכול לצאת החוצה. טוב לי באנדרגראונד, זה מאפשר לי להיות יותר ניסיוני ופחות לשים זין. אבל אם יתקשרו מגלגל"צ אני לא אגיד לא".

יש תוכניות להמשיך בכיוון הזה?
"כשהתחלנו לעבוד זה היה אמור להיות פרויקט מאוד אישי. אבל יש כבר עניין בצרפת ובגרמניה אז נראה מה יהיה. כרגע אני מתכננן להוציא אי פי ואולי אחר כך אלבום שלם. נראה לאן ה"היבריד ייקח אותי."

חמישי 19.2 מועדון הבלוק, רחוב דויד החכמי 35, תל אביב
פתיחת דלתות בחצות וחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • נמרוד פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully