וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורות טעונות טיפוח

דנה דרבינסקי

18.2.2009 / 17:31

מייק אפ מעולה ובגד יפה לא מספיקים כדי להיראות טוב. שני טיפולי עומק: לפנים ולגוף שמסדרים הופעה זוהרת בעזרת מים, אור ועשבים

היפנים עוברים לכדורים

משה אוטמזגין אף פעם לא היה ביפן. מאז שהוא חבר לטומוקו שהגיעה מאוסקה עם האהבה הישראלית שלה, הוא מבלה בין בובות יפניות ומתרגם את הידע שלו בעיסוי רפואי, עיסוי יפני של כפות רגליים ועוד לתפריט הטיפולים שטומוקו בנתה בספא שלה. אוטומזגין הוא מרצה לעיסוי בקמפוס "ברושים" שבאוניברסיטת תל אביב ובין הקהל שמגיע אליו מהרצליה יש הרבה קבועים. הוא עוזר להם לפרוק את המתח מהשרירים התפוסים, והופך גם למאזין קשוב אם צריך, ככל שהגוף מתרכך והעומס מבקש להשתחרר גם בשיחה.

הספא היפני "טומקו" בהרצליה פיתוח הוא נעים, בייתי, נקי ומוקפד מאד. בכניסה וביציאה מגישים תה יפני ועוגיית ג'ינג'ר ועכשיו גם חונכים שם טיפול חדש בשם הרבאל בול שהולך ככה: שני כדורים מבד כותנה שממולאים בתערובת מסורתית של כ-15 עשבי מרפא ארומטיים כמו ג'ינג'ר, קמפור, תמרינד, למון גראס, כורכום ועוד, מחכים במיכל אידוי. מוצאים אותם, מהבילים וריחניים ומעבירים אותם בתנועות עיסוי על הגוף בשילוב לחיצות על נקודות אקופנקטורה.

תמציות העשבים נספגות בעור ויחד עם העיסוי מתקבל אפקט של ניקוי וטיהור הגוף מרעלים, שיפור תפקוד מערכות הלימפה ומערכת החיסון, הפחתת סטרס והרפיית שרירים. אוטמזגין מבצע את הטיפול באופן יסודי וקשוב מאד ונכון להתאים את רמת האינטנסיביות לכל רמות, בהתאם לדרישת המטופל. הוא נוקט בסגנון עוצמתי לאנשים שצריכים מגע מאד עמוק כדי להרגיש משהו, או מטפל בעדינות באחרים שמבקשים את זה. הטיפול הזה מזכיר שכדי להשיג פנים מוארים, רגועים, זוהרים ויפים, צריך משהו פנימי ועמוק יותר מהמייק אפ הכי מיוחצן שיצא השנה.

מחירים: 60 דקות - 300 שקל; 75 דקות - 350 שקל; 90 דקות - 400 שקל. וינגייט 142 הרצליה פיתוח. א'-ה' 9:00-22:00, ו' 9:00-17:00, שבת 10:00-18:00. 9552365 – 09.

טה טאם, הכתם נעלם

את מכון היופי התל אביבי אספאידה הקימה אאידה תדהר, בעלת תואר שני בביולוגיה וביו כימיה רפואית, אחרי שנים של עבודה כאחות מקצועית. היא יסודית ומדוייקת מאד ומשתפת פעולה עם רופאים שפוגשים את המטופלים שלה ומלווים תהליכי עומק. לטיפול הפנים שעברתי שם הם קוראים "טיפול פנים זוהר" והוא מתחלק ל- 4 שלבים. כבר אחרי השלב הראשון - קילוף שטחי של העור והחדרת חמצן עם מכשיר שמתיז על העור מים פיזיולוגיים (מים עם מלח) וחמצן בבועיות מיקרוסקופיות, הגישו לי מראה ואפשר היה לראות שקמטוטים קבועים נעלמו והעור ניראה כמי ששתה כמויות ניכרות של מים שהפכו אותו לרענן ובגוון ורוד ובריא. קל להתמכר לטיפול שבועי כזה. ואם אין ממון כדאי שלפחות באמת תשתו הרבה מים.

ההתזה של המים הפיזיולוגים לעור מתבצעת בלחץ סילוני במהירות גבוהה, זה לא כואב כי הפעולה מתבצעת בצמוד לעור ובאספאידה טוענים שההתזה מסירה את השכבה החיצונית של העור ועוזרת לבועיות החמצן להתמקם בתוך הנוזל הבין-תאי וליצור מאגר חמצן זמין. בשלב שני מחדירים לעור ויטמינים וחומרים פעילים, באמצעות מכשיר שמבוסס על יותר ממיליון תנודות בשנייה לפי אספאידה, מאפשר את החדרת החומרים ומשפר את זרימת הדם והלימפה. השלב השלישי הוא מסז' פנים והרביעי - מסכה שמוסיפה לחות.

בפגישה עם רופאת העור שמלווה את המכון, הסכמתי שיבזיקו על כתם פיגמנטציה שהיה לי על הפנים, במכשיר שעובד על אור חזק. הורגשה צריבה, עלתה חרטה ויצאתי משם עם כוויה כואבת בצד הפנים. אחרי שבוע, כשהכווייה הגלידה והעור חזר לעצמו, התברר שכתם הפיגמנטציה החום, סימן היכר משפחתי שקיבלתי מסבתא, נעלם. העניין היה מרגש מאד וכל הרתיעה הותיקה שלי מצילומי צדודית נפתרה. עבור שאר כתמי הפיגמנטציה שלי הרופאה ואאידה המליצו על טיפול בשלושה תכשירים משלימים. ניסיתי אבל הריח של התכשירים שמרחתי בערב, היה חזק מדי ולא איפשר להיפטר ממנו בקלות גם אחרי אמבטיה בבוקר המחרת. אולי הרגישות שלי לריחות גבוהה מדי ואולי לפעמים שווה לסתום את האף כדי לקבל תוצאות לטווח ארוך. לעולם לא אדע.

מחיר טיפול זוהר :390 ש', טיפול פנים קונבנציונלי 350 ש'. סדרת טיפולי זוהר (מינימום 3) 300 ש' לטיפול. באספאידה יש גם יום פינוק שבו טיפול זוהר (60 דקות), סאונה (40 דקות), פילינג גוף /עיסוי (45 דקות) ומסכת גוף (30 דקות). יום הפינוק כולל כיבוד קל ומותאם לקבוצה, מחירו 680 ש'.
"אספאידה", צייטלין 1, תל-אביב, 6955091 -03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully