וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוונת גבוה

טלי שריזלי

24.2.2009 / 14:40

טלי שריזלי מקדישה את המדור השבועי לכל אותן גמדות שיכולות להרשות לעצמן ליהנות מהפלטפורמות הסמויות של המותג 80%20

לפעמים נדמה לי שכל הנשים סובלות ממחלת חוסר שביעות הרצון התמידית. זוהי מחלת ילדות שהסימפטומים שלה כוללים שאיפה תמידית למה שאין לנו. אם זכינו בתלתלים יפיפיים, תמיד נסתכל בקנאה על בעלות השיער החלק. אם זכינו בגובה מרשים נאמין כי העולם היה אוהב אותנו יותר לו היינו קטנטנות וקומפקטיות. נראה כי לעולם לא נהיה שלמות עם עצמנו, בייחוד בכל הנוגע למראה החיצוני.

המצאת מגהץ השיער והגדלות החזה, היוו פתרון לחלק מהשאיפות האלה וגם העקבים מעניקים פתרון מצוין לבעיית הגובה, בהנחה שאת לא סובלת מקילומטרז' של עמוד חשמל. לנצח אסתכל ממרומי המאה שבעים ושישה סנטימטרים שלי, בכל אותן נשים, הזוכות לטופף על נעלי עקב דקיקות, עבות, מגפונים, סנדלים ומה לא, ואאנח בייאוש.

כל המחשבות האלה חלפו בראשי כשנתקלתי בנעלי המותג 80%20 שהן כמו חזיית פוש-אפ של עולם ההנעלה. לעין הבלתי מזויינת הן אולי נראות כמו עוד זוג מגפונים אופנתיים, אך עקב הפלטפורמה המתחבא, נותן למאותגרת הגובה עוד איזו דחיפה.

האשה מאחורי המותג 80%20 היא סיסי צ'ין (Ce Ce Chin), שאחרי שנים של עבודה בקלווין קליין ומייקל קורס, החליטה להקים קו נעליים עצמאי. הרעיון היה ליצור נוחות, תוך התכתבות עם טרנדים חזקים ושימת דגש על יתרון הגובה. האידיאולוגיה שמאחורי 80%20 נובעת מהאבחנה הפשוטה והגאונית של צ'ין - אנו נוטים ללבוש 20% מתכולת ארוננו, 80% מהזמן. צ'ין מנסה לקלוע בקו הנעליים שלה, לאותם 20% ונראה שהיא מצליחה. היא משתמשת בצבעים עליזים וצורות מעניינות, תוך שמירה על קו קלאסיות מסויים, שיחזיק בארוןכמה שיותר זמן.

במסגרת הדבקות ברעיון, מגישה לנו צ'ין מדי עונה, מעין רמיקס של סגנונות ודגמים, כולל דגמים קבועים שהם "בסט סלרס", מאז השקת הקולקציה הראשונה ב-2004, לצד דגמים חדשים ומקוריים.

לקולקציית אביב 2009, נוספו כמה דגמים חדשים לארסנל, חלקם אפילו יגיעו לישראל, ביניהם גרסת קנבס לסנדלי הגלדיאטור, עם אבזמים, מגפוני בד, דגם Georgie עמוסי שיק בזכות אלמנט הפיפ-טואו ולקינוח סניקרס מקנבס בעלי פלטפורמת שעם, המכונים "דיווה", שרק עושים לי חשק להתגמד באיזה 10 סנטימטרים. גמדות, זכיתן!

מחירים: 500-790 ש'

ניתן להשיג בכתומנטה, דיזנגוף 173, ת"א; שרית בר זוהר, שבזי 56, ת"א; ענת מיקולניסקי, קניון אביב, רמת אביב; אמילקה, סוקולוב 63, רמה"ש; אוסי, אבן גבירול 50, ת"א; בראבו, דיזנגוף 310, ת"א; בוטיק ריף, רחובות. למידע על נקודות מכירה נוספות: ענת צדיק 054-2324447

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully