וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס קיטי

25.2.2009 / 13:48

סרטון מרהיב במיוחד של MAC שיוצאת בשיתוף פעולה עם הלו קיטי ונחושה להפוך את החתולה החמודה בתבל לנקבה קינקית, שתגרום לכן לקנות ליפסטיק מחרמן

יח"צ - חד פעמי

במשרדי ענקית האיפור הגדולה MAC מוציאים בקרוב ליין של מוצרי איפור בהשראת חתולת האנימציה הלו קיטי וכדי לקהל אליהם גם את מעריצי החתולה החמודה וגם את אלה שהתמימות שלה מעצבנת אותם, הם החליטו לשנות לקיטי את התדמית ולקבל בכך את את אהבתם של כל המגזרים. לשם כך ישבו המוחות הגדולים של MAC וחיברו עובדות חדשות על החתולה התמימה שעשויות לטלטל אתכם ממש.

קבלו 9 סיבות מדוע הלו קיטי היא לא הילדה המתוקה שתמיד חשבתם שהיא:

1. לקיטי אין עפעפיים - זה בגלל שהיא לעולם לא עוצמת את עיניה... היא רואה הכול. קיטי היא כמו ניו יורק או תל אביב ולא ישנה אף פעם. כולם חושבים ש"האח הגדול" צופה בהם? לא ולא: קיטי צופה בכם!

2. גם אין לה בדיוק פה. יש לה עיניים, אף ושפמפם חמודים הפליא ואיזה מין X מוזר בתור פה ואין להתפלא אם מתחת ל-X הזה מסתתרות שפתיים קמוצות וצבועות בליפסטיק פוקסיה בוהק.

3. תמיד חשבתם שהיא מין יצור קטנטן, מתוק ומכורבל - אבל האם מישהו יודע מה באמת גודלה של קיטי? גרסת האמן טום סאש לקיטי מתנשאת לגובה של יותר מ-3 מטר ושוקלת 2 טון. האם זה עדיין חמוד?

4. מה עומד מאחורי חוסר ההבעה המסתורי של קיטי? אולי היא ביצ'ית חסרת רחמים? קיטי היא אולי חתלתולה אבל היא ממש לא מתוקה. היא בכלל מנכ"לית ששרטה את דרכה לצמרת. בדומה לדונלד טראמפ היא לא אישיות. היא מותג.

5. היא אכן נראית עדינה ותמיד הצהירה שהמאכל האהוב עליה הוא פאי תפוחים אבל כמו כל בני מינה החתולים היא כידוע קרניבורית.

6. הלו קיטי היא מזל עקרב ואתם יודעים מה זה אומר.

7. הלו קיטי תמיד מסתובבת עם סרט אדום או וורד מעל האוזן השמאלית שלה. בקלות אפשר לחשוב שזה חמוד, עד שרואים את זה בלייטקס.

8. אומרים שהיא בכלל פרשה, אז איך היא בכל מקום? הסיבה לזה היא שהיא מחזיקה יחצ"נית שמפמפמת אותה לתקשורת ויש שמועות שיש לה גם עדר של כפילות שמייצגות אותה בכל המקומות החמים.

9. קיטי היא אריסטוקרטית שמתגוררת בלונדון, שם בכלל מכנים אותה מאחורי גבה "אלו קיהי". היא נוסעת רק בבנטלי עם נהג צמוד ויש לה בתים גם בדובאי, סנט בארטס ודרום צרפת. היא טסה תמיד במטוסים פרטיים ולאחרונה דווח שהיא ביקשה מפורשות מכל העובדים שלה לא להסתכל לה ישירות בעיניים ולקרוא לה "מיס קיטי" בלבד.

צ': MAC, הסרטון יוקרן בחנויות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully