וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זול אבל לא צ'יפ

דנה דרבינסקי

2.3.2009 / 7:25

הקטלוג שוביניסטי אבל אינטימה הבריקו לקיץ עם בגדי בית וים והלבשה תתונה מתוחכמת, למי שהולכת על פיתוי עם פאסון

לעצב לבחורות בגדים לבית, זו אמנות הניואנסים. פיג'מות עם דמויות של לוני טונס זה הרי עניין מטופש והלבשה תחתונה סקסית נטו, זה כבר עניין משעמם. מה שיפה בהלבשה התחתונה שהכינו באינטימה לקיץ הזה, היא שהיא לא הופכת את המתלבשת הביתית לילדותית או מתיילדת אלא לבחורה מתוחכמת. סקסית אבל לא באופן מפורש ובוטה ואופנתית באופן שמאפשר לרדת להוריד את הזבל עם בגדי הבית, בראש מורם ואף להרחיק למכולת.

באינטימה יודעים שבגדי הבית שלהם טובים גם ליציאה החוצה אבל הם לא מכריזים על כניסה רשמית לטריטוריה של רנואר וגולף. המתלבשת הישראלית לעומת זאת, תבין די מהר שבזכות העובדה שלא קוראים לזה "אופנה" אלא בגדי בית, הכל פה הרבה יותר זול ומשתלם. שמלות מבדים רכים ומעולים, מכנסי שלושת רבעי מבדים נוזליים ומכנסונים עולים פה עד 130 ש' והם מגיעים בצבעים חייים מאד שיהפכו כל בחורה שהתעייפה, לעניין רענן.

תחתונים ובגדי בית סליזים ופשטניים אין פה. לא תחרות ורודות צפויות ותחתונים שחורים שמודיעים באופן ישיר ולא מפתה בכלל - אני רוצה אותך. תחתם יש בגדי בית והלבשה תחתונה שמשדרים לעולם מינונים משתנים של פאסון ופיתוי.

קחו למשל זוג תחתונים בגזרה רגועה ורחבה במידה, לא משהו שנעלם בתוך הישבן. מצד אחד הם טובים להסתובבות שגרתית בבית באופן שלא משתלט באופן מיני על האווירה. מצד שני יש להם שסע קטנטן בצד, בצד החיצוני של הירך, שנותן טוויסט לעלילה ומשדר משהו אחר. רוצה לומר לבחור שצופה בך עוברת באגביות עם התחתונים בסלון – אני האישה שלך ורק שלך אבל המונוגמיה לא יבשה אותי כליל ואני גם אוהבת להשתולל.

שקוף באופן בלתי מנומס

עוד טריק נפשע במיוחד הם תחתונים שמקדימה ניראים כתחתוני בוקסר רגועים לבנות, והופכים פתאום לחוטיני פראי וחסר רחמים מאחורה. הפתעה שניתן לצפות אם רואים שהבד מקדימה, למעשה שקוף באופן לא באמת מנומס. סרט נורבגי קלאסי מקדימה וסרט כחול ברזילאי מאחור. דרמה שלמה בתוך גזרת תחתון אחת.

יש גזרות שמתכווננות לבחורות שאוהבות בקיץ, באופן מפתיע, לאכול גלידה, למשל כותנת-קומבניזון שיש לה כיווצים מתחת לחזה שגורמים לבד להשתפל מטה מבלי להיצמד לבטן וגם גופייה עם אריגה מיוחדת בצד, שמחטבת מתניים.

המעצבות של אינטימה (בוגרות אסכולה ושנקר) מתעקשות שהדבר הראשון במעלה אצלן הוא איכות הבדים ושהן מעבירות את הבד מבדקים רבים עד שהוא נעים מספיק לטעמן ואכן הבדים של בגדי הבית וההלבשה התחתונה הם רכים וממכרים ודורשים ליטופים בלתי פוסקים. מי שנמצאת בתוכם, מרוויחה. גם בגדי הים הסרוגים או אלה עם הרקמות הם יפים ומלאי אווירה והקפושון עם השרוולים הקצרים, קול לגמרי.

מהקטלוג החדש של אינטימה לעומת זאת, לא כדאי לקבל השראה. הבגדים מוצגים בו על דוגמניות במבטי פיתוי בנאלים או בתנוחות סקסיות שחוקות והופכים ללא מעניינים. כשהם נלבשו על דוגמניות, בפשטות, בפרזנטציה לעיתונאים, הם ניראו הרבה יותר טוב. יכול להיות שאם היו נותנים לאישה לצלם בחורות בתחתונים וחזיות, הפריטים היפים היו מקבלים מקום גדול יותר. התמונות הקייימות ניראות כמו כאלה שישמחו בעיקר מוסכניקים אבל לא יריצו לחנויות את הקונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully